Op wie ben je eigenlijk verliefd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:38 schreef Riann het volgende:
Woei mijn naam in een topictitel![]()
![]()
Hij heet Edwinquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Op wie ben je eigenlijk verliefd?
ik denk dat ik van het weekend een keer nieuwe maak van hem en mij saampjes en dan post ik die welquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:39 schreef BVO het volgende:
Foto!.
Ik hoef pas 6 september weer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:38 schreef Dizer het volgende:
ik ben op school en het is saai
Ik maandag weerquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoef pas 6 september weer..
* Christine heeft sinds half april geen les meer gehad.
Ja 5 september eerste uitzendingquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:43 schreef BVO het volgende:
Gaan jullie ook naar Expeditie Robinson kijken?.
Erg he?! Ik zit met hetzelfde probleem, alleen heb ik nog een huishouden en de zorg voor twee katten erbijquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:19 schreef Riann het volgende:
als er maar niet TEVEEL opkomen
ik moet de soaps volgen en ER ennuh ik heb ook nog school en een vriendje en ik heb nog de computer. Dat moet allemaal gecombineerd worden![]()
Het regentquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat is er?
Groenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het regent.
En ik moet de gang groen gaan schilderen. En daar heb ik geen zin in. Ook neit in het afplakken. ;{.
Die verdienen de kost en de hele tijd alleen maar achter zo'n beeldscherm is ook niet goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Groen
Waarom doen je ouders het niet lekker zelf
ik weet nog in de tijd met big brother en de bus en toen was goudkust er nogquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Erg he?! Ik zit met hetzelfde probleem, alleen heb ik nog een huishouden en de zorg voor twee katten erbij
Ik keek ook altijd naar Goudkust... geweldige soapquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:24 schreef Riann het volgende:
[..]
ik weet nog in de tijd met big brother en de bus en toen was goudkust er nog
ik keek altijd goudkust onm en gtst en ik nam altijd big brother en de bus op en dat keek ik dan ernahehehe hoezo verslaafd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |