quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:23 schreef mitt het volgende:
SCH, de spelen duren nog 3 dagen hoor
beetje vroeg dit briljante topic
Het lukt hem al 6 jaar niet de spelregels daarvan te begrijpenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:40 schreef Cynix ® het volgende:
Over een paar dagen beginnen de dart-kampioenschappen weer!
Hij is nu zo gewend aan het handboogschieten en aan de medaillespiegel - dat vervang je niet zomaar even. Bovendien vindt hij het geweldig dat er mensen van de Fiji-eilanden meedoen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:44 schreef manny het volgende:
Alle europese voetbalcompetities starten weer. Dat moet toch een klein beetje hoop geven..
*In schrijft*quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:48 schreef golfer het volgende:
De paralympics beginnen binnenkort, daar kan Tong zijn hartje weer aan ophalen en desnoods zelf aan meedoen bij het onderdeel "In recordtijd aankomen".
Ja man, laat je niks wijs maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:50 schreef witte_fantasie het volgende:
huh het is toch een zij, geen hij
Het ligt iets ingewikkelder - vind je het goed als we dat onderwerp laten liggen?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:53 schreef witte_fantasie het volgende:
pfew ik dacht al, iemand met 60k+ posts op een forum als dit kan geen man zijn.
Heb je een foto on line ? Want ik voel iets opbloeien.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:53 schreef witte_fantasie het volgende:
pfew ik dacht al, iemand met 60k+ posts op een forum als dit kan geen man zijn.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:56 schreef SCH het volgende:
Het ligt iets ingewikkelder - vind je het goed als we dat onderwerp laten liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |