Pascals woonplaats is dan ook een stuk dichterbij Korea dan Bloemendaalquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan dan, even op-en-neer naar Korea.
Is vast een stuk beter dan het buitenlands fruit forumquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee joh, Tong vindt na zondag wel weer een nieuw forumonderdeel om zijn briljante topics te openen en anders maken we hem gewoon moderator van een Tong-forum.
even het privevliegtuig van guus geleendquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan dan, even op-en-neer naar Korea.
Lijkt mij nou juist ideaal: kan ie onbeperkt topics openen en daarna weer van zichzelf sluiten.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:52 schreef SCH het volgende:The Horror
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij nou juist ideaal: kan ie onbeperkt topics openen en daarna weer van zichzelf sluiten.
Jullie zijn me zatquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan tong zichzelf eens goed zat worden
zoals Ali B al zei; Ik ben je zat yooooooh!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jullie zijn me zat
Trieste dag in de geschiedenis van tong.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals Ali B al zei; Ik ben je zat yooooooh!
print m uit, knip t af, en spijker t aan de muur!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trieste dag in de geschiedenis van tong.
Je gaat naar de kapper?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:32 schreef Vom het volgende:
Trusten Hools
Morgen naar de schapenscheerder om half 11![]()
eeeeeeeeeej JMquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:46 schreef just me het volgende:
eeeeeeeeej Hools
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
eeeeeeeeeej JM
en dat allemaal onder voorbehoud van spierpijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 01:14 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag, als de weersomstandigeheden het toelaten, maar weer eens golfballetje slaan bij vrijdagavondcompetitie.
Zo niet is mijn golf-seizoen voorbij en zal ik het moeten hebben van het naseizoen, met hopelijk nog een paar mooie dagen en misschien als het lukt met JM nog eens 18 holes spelen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 01:16 schreef pascalheister het volgende:
en dat allemaal onder voorbehoud van spierpijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |