Dat doet zo'n pijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:22 schreef Niwa het volgende:
[..]
Afhakken!
alleen zondaren lijden pijn!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat doet zo'n pijn..
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:06 schreef Tessje het volgende:
Godverdomm.. Nu moet je godver de godverdomme eens goed luisteren vieze stink god... OF je gaat godverdomme nu die godverse teringzooi opruimen dat je een aarde noemt OF ik kom je godverdomme persoonlijk uit de teringhemel van je rukken
Ik durf het bijna niet te zeggenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:52 schreef Ridocar het volgende:
Ik ben een newbie
hey ik ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:12 schreef Niwa het volgende:
Ik geloof in aliens.
ik pest newbiesquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:58 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggenik ook.
tuurlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:07 schreef A.J. het volgende:
[..]
ik pest newbies![]()
zal God het mij ooit vergeven
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:09 schreef Beach het volgende:
Ik ben zondag maar één keer naar de kerk geweest.
nee, ik ben pas 3 novembe jarigquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:10 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
dan ben jij nog niet jarig volgens mij
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:13 schreef Beach het volgende:
[..]
nee, ik ben pas 3 novembe jarig
Lasteraar!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:09 schreef Beach het volgende:
Ik ben zondag maar één keer naar de kerk geweest.
ga ik je toch terugpestenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:07 schreef A.J. het volgende:
[..]
ik pest newbies![]()
zal God het mij ooit vergeven
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:17 schreef A.J. het volgende:
op het nipperje!
2 april
ketter ! ! !quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:24 schreef Renmaestro het volgende:
Enkele dagen geleden, op een grauwe middag zag ik haar in de wei staan. Haar staart wapperde sensueel in de wind. Ze paradeerde voor me langs met een zwoele blik in haar ogen en zwiepte gewaagd haar staart omhoog. Iets in mijn broek begon te groeien. Daarna (moge God mij vergeven) trapte ik in de paardemest en roepte ik met smart uit volle borst "VERDORIE". Moge God genade hebben.
Branden zult gij!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:24 schreef Renmaestro het volgende:
Enkele dagen geleden, op een grauwe middag zag ik haar in de wei staan. Haar staart wapperde sensueel in de wind. Ze paradeerde voor me langs met een zwoele blik in haar ogen en zwiepte gewaagd haar staart omhoog. Iets in mijn broek begon te groeien. Daarna (moge God mij vergeven) trapte ik in de paardemest en roepte ik met smart uit volle borst "VERDORIE". Moge God genade hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |