denk je? zou dat de reden zijn dat iemand een medicijn neemt?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:33 schreef Red_Avenger het volgende:
Mag ik eerst vragen waarom je het neemt? Om er high van te worden??????![]()
Ben je normaal hyperactief dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Van 1001 dingen willen doen, naar 1 oase van rust
Niet eens zo'n hele gekke vraag, vanwege dit zinnetje:quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
denk je? zou dat de reden zijn dat iemand een medicijn neemt?
rare vragen stel jij.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Oorspronkelijk bedoeld tegen Parkingson. Bij mij werkt het zweverig en kan het niet op tegen de beste drugs.
Hoe heet die ziekte dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Het is tegen drang om te bewegen, niet eens een dwang-neurose. Je lichaam wilt alle kanten op, je weet niet meer waar je het moet zoeken.
Parkinson geloof ik. Als ik Michael J fox zag, zag ik ook zijn hele lichaam bewegen alle kanten op. Ik weet het niet zeker. Epilepsi is het niet, want ik slik al een medicijn tegen epilepsi, maar dat medicijn krijg ik tegen MDS.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hoe heet die ziekte dan?
Je krijgt een medicijn tegen Parkinson, maar je weet niet zeker of je Parkinson hebt?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Parkinson geloof ik. Als ik Michael J fox zag, zag ik ook zijn hele lichaam bewegen alle kanten op. Ik weet het niet zeker. Epilepsi is het niet, want ik slik al een medicijn tegen epilepsi, maar dat medicijn krijg ik tegen MDS.
Bewegingsdrang is Parkinson? Zou best kunnen, ik heb tijden gehad dat ik een glas drinken niet kon vasthouden.
Wat zijn tremoren dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:09 schreef DarkElf het volgende:
parkinson is een ziekte en tremoren, zoasl jij hebt, kunnen een hele nare bijwerking zijn van bepaalde medicijnen en daarom zul jij akineton hebben Dromenvanger
Best wel!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:11 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Goeie shit.
nee niet een film karakter, M J Fox heeft parkinson irl.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:15 schreef ScienceFriction het volgende:
dus je herkende jezelf in een character die gespeeld werd door Michael J Fox? Je herkende je in een fictief persoon? Ik ken geen film of serie met MJF waarin hij loopt te trillen als een gek.
Ik heb hem wel op tv gezien met zijn ziekte, hij heeft zelfs een stichting geopend over die ziekte. Maar hij zei dat ie bleef doorvechten. Heb ook gehoord dat het beter gaat met hem, gelukkig maar, zo'n kerel mag niet ziek worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:22 schreef ScienceFriction het volgende:
ja, maar wanneer zie je Michael J Fox nou nog? Het is idd bekend dat hij het heeft, maar ik heb em nog nooit op tv zien shaken in een talkshow of zo.
hij heeft een keer een grote persconferentie gegeven om openheid te geven over zijn situatiequote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:22 schreef ScienceFriction het volgende:
ja, maar wanneer zie je Michael J Fox nou nog? Het is idd bekend dat hij het heeft, maar ik heb em nog nooit op tv zien shaken in een talkshow of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |