ik gok dat ze die aanvraag honorerenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Net de aanvraag voor een SCC op de bus gedaan
Ja ik weetquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik gok dat ze die aanvraag honoreren
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:57 schreef The_Hives het volgende:
Hup Juve
Weinig heilquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
ik schrok al, maar dit was 20 dagen geleden
Tja, het zou mooi zijn als bayern gelijk speelt, maarja ik zie er weinig heil in
quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Weinig heil.
Daar zat ik ook al aan te denken. Bij mij schoot het volgende te binnen: alles of nietsquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:12 schreef zjroentje het volgende:
Juventus - Ajax
Bayern - Tel Aviv
Beetje vreemde situatie voor Ajax met betrekking tot de wedstrijd in Munchen. Zou Tel Aviv winnen ligt de weg naar de volgende ronde CL open, maar komt een eventuele vierde plek ook dichter bij.
Ja inderdaad, maar goed, ik acht de kans dat Macabbi in Munchen wint nihil...quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:12 schreef zjroentje het volgende:
Juventus - Ajax
Bayern - Tel Aviv
Beetje vreemde situatie voor Ajax met betrekking tot de wedstrijd in Munchen. Zou Tel Aviv winnen ligt de weg naar de volgende ronde CL open, maar komt een eventuele vierde plek ook dichter bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |