Volgens mij is dat nog steeds verboden door de UEFA, Malta lijkt me voor de 'thuiswedstrijd' van Maccabi tegen Ajax het meest voor de hand liggen, daar hebben al meer Israelische ploegen gespeeldquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:12 schreef superjoden het volgende:
zullen die thuiswedstrijden van Tel Aviv trouwens wel in israel gespeeld gaan worden?
thnx Tony stond mij ook iets bij dat in Israel niet gespeeld mocht worden. Er is dacht ik weleens op Cyprus en op Spangen gespeeld door Israelische ploegen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog steeds verboden door de UEFA, Malta lijkt me voor de 'thuiswedstrijd' van Maccabi tegen Ajax het meest voor de hand liggen, daar hebben al meer Israelische ploegen gespeeld
denk wel dat we bayern kunnen hebben, zeker thuis, maar dan moet Heitinga Makaay wel goed in de gaten houden (en dan hoop ik ook nog dat ze Tevez niet hebben want dan wordt het een stukkie lastiger). Van juventus heb ik niet zo'n hoge pet op. Ten eerste hebben ze Davids laten gaan en verdervind ik de aanval niet zo sterk (del piero wordt ouder en trezeguet is ontzettend afhankelijk van het team, dus als je het middenveld kan ontregelen (verdediging met montero en consorten staat (helaas) als een huis) dan hebben we mijns inziens ook een goeie kans tegen juventus!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:29 schreef superjoden het volgende:
Ajax en Juve door.
Realistische ajacieden.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Een mooie, doch zeer zware loting. Een tweede plaats zou een prestatie van formaat zijn, een derde plaats normaal en een vierde plaats belachelijk slecht.
Ik denk dat Ajax 3e wordt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:50 schreef P0RN0STAR het volgende:
Goeie loting, Poule des Joods!
De megagrote Israëlische vlag kan weer opgezocht worden, wat zullen de spelers, bestuurders en supporters van Maccabi Tel-Aviv opkijken als de wedstrijd op beginnen staat...
Verder zijn die pizza's en die brattwürsten ook wel te pakken!
Komend weekend al de passe-partoutjes ophalen???
Tuurlijk........!!! ben je bang van niet dan....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:56 schreef golfer het volgende:
En nou maar hopen dat die echte joden met wat respect ontvangen worden.
Ben ik blij dat we niet bij Real Madrid, AC Milan en Arsenal zijn ingedeeld...quote:Ajax start komende zaterdag met de kaartverkoop voor de drie thuiswedstrijden in de eerste ronde van de UEFA Champions League. In eerste instantie biedt Ajax een passe-partout aan voor de drie duels. Later volgt kaartverkoop voor de afzonderlijke wedstrijden.
Passe-partouts zullen aanmerkelijk goedkoper zijn dan de totale prijs van de kaarten voor de drie afzonderlijke thuiswedstrijden. Ajax heeft, evenals voorgaande jaren, de prijzen voor de drie thuiswedstrijden gekoppeld aan de sterkte van de tegenstanders. Bij de verkoop van de kaarten hebben vaste seizoenkaarthouders voorrang, gevolgd door leden van de Supporters Vereniging Ajax, gevolgd door houders van een Ajax-Clubkaart. Seizoenkaarthouders hebben bovendien 10% korting op de aanschaf van een passe-partout op hun eigen plek.
Dat lijkt mij een goed ideequote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:24 schreef superjoden het volgende:
[..]
thnx Tony stond mij ook iets bij dat in Israel niet gespeeld mocht worden. Er is dacht ik weleens op Cyprus en op Spangen gespeeld door Israelische ploegen.
zeker de voortgang van juve de laatste tijd niet echt gevolgd? de verdediging is echt heel matig momenteel. aanval en middenveld zijn degelijk maar zeker niet exceptioneel...je hebt er een goede kans tegen maar het blijven natuurlijk 2 lastige potten tegen juve..(en bayern ook natuurlijk)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:34 schreef Captorr het volgende:
[..]
denk wel dat we bayern kunnen hebben, zeker thuis, maar dan moet Heitinga Makaay wel goed in de gaten houden (en dan hoop ik ook nog dat ze Tevez niet hebben want dan wordt het een stukkie lastiger). Van juventus heb ik niet zo'n hoge pet op. Ten eerste hebben ze Davids laten gaan en verdervind ik de aanval niet zo sterk (del piero wordt ouder en trezeguet is ontzettend afhankelijk van het team, dus als je het middenveld kan ontregelen (verdediging met montero en consorten staat (helaas) als een huis) dan hebben we mijns inziens ook een goeie kans tegen juventus!![]()
In het buitenland gaat de aandacht voor de poule van Ajax in de Champions League toch vooral uit naar het treffen tussen Juventus en Bayern Munchen. Beide teams zien de loting met Ajax zelf als een lastige maar haalbare kaart. Volgens Rummenigge zijn er geen makkelijke poules meer en zal Bayern om zich te kwalificeren enorm geconcentreerd en goed moeten spelen. "Met Juventus en Ajax hebben we zeer goede elftallen geloot" aldus Ballack op de site van Bayern Munchen. De interesse van Makaay ging vooral uit naar de duels tegen Ajax. Het is voor het eerst dat hij in Europees verband tegen een Nederlandse club uitkomt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:17 schreef Suijk het volgende:
Ik heb liever een poule met aansprekende ploegen dan een 'makkelijke' poule. In een 'makkelijke' poule kun je eigenlijk alleen maar op je bek gaan. Ben wel benieuwd naar reacties uit Bayern eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |