abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21561852
zullen die thuiswedstrijden van Tel Aviv trouwens wel in israel gespeeld gaan worden?
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_21562046
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:12 schreef superjoden het volgende:
zullen die thuiswedstrijden van Tel Aviv trouwens wel in israel gespeeld gaan worden?
Volgens mij is dat nog steeds verboden door de UEFA, Malta lijkt me voor de 'thuiswedstrijd' van Maccabi tegen Ajax het meest voor de hand liggen, daar hebben al meer Israelische ploegen gespeeld
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21562085
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat nog steeds verboden door de UEFA, Malta lijkt me voor de 'thuiswedstrijd' van Maccabi tegen Ajax het meest voor de hand liggen, daar hebben al meer Israelische ploegen gespeeld
thnx Tony stond mij ook iets bij dat in Israel niet gespeeld mocht worden. Er is dacht ik weleens op Cyprus en op Spangen gespeeld door Israelische ploegen.
pi_21562177
Ajax en Juve door.
pi_21562271
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:29 schreef superjoden het volgende:
Ajax en Juve door.
denk wel dat we bayern kunnen hebben, zeker thuis, maar dan moet Heitinga Makaay wel goed in de gaten houden (en dan hoop ik ook nog dat ze Tevez niet hebben want dan wordt het een stukkie lastiger). Van juventus heb ik niet zo'n hoge pet op. Ten eerste hebben ze Davids laten gaan en verdervind ik de aanval niet zo sterk (del piero wordt ouder en trezeguet is ontzettend afhankelijk van het team, dus als je het middenveld kan ontregelen (verdediging met montero en consorten staat (helaas) als een huis) dan hebben we mijns inziens ook een goeie kans tegen juventus!
pi_21562342
Heeft Maccabi in de voorronde al niet thuis gespeeld? In Israël dus.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 19:10:47 #82
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_21563000
Prima poule.

Hoe eerder we de topclubs eruitspelen, hoe makkelijker die finale wordt
pi_21564015
Een mooie, doch zeer zware loting. Een tweede plaats zou een prestatie van formaat zijn, een derde plaats normaal en een vierde plaats belachelijk slecht.

Ik denk dat Ajax 3e wordt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 augustus 2004 @ 20:09:08 #84
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21564167
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Een mooie, doch zeer zware loting. Een tweede plaats zou een prestatie van formaat zijn, een derde plaats normaal en een vierde plaats belachelijk slecht.

Ik denk dat Ajax 3e wordt.
Realistische ajacieden. .
The Most Incredible, Baby
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 00:53:36 #85
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_21571027
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 16:50 schreef P0RN0STAR het volgende:
Goeie loting, Poule des Joods!

De megagrote Israëlische vlag kan weer opgezocht worden, wat zullen de spelers, bestuurders en supporters van Maccabi Tel-Aviv opkijken als de wedstrijd op beginnen staat...

Verder zijn die pizza's en die brattwürsten ook wel te pakken!

Komend weekend al de passe-partoutjes ophalen???

jij snapt hem! Ik ga morgen ff een mal fixen voor een jodenster.... en zoveel mogelijk vlaggen maken!!!! FEEST WORDT HET

JODDDUUHHH!!!!
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 00:56:49 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21571071
En nou maar hopen dat die echte joden met wat respect ontvangen worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 00:57:30 #87
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_21571079
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 00:56 schreef golfer het volgende:
En nou maar hopen dat die echte joden met wat respect ontvangen worden.
Tuurlijk........!!! ben je bang van niet dan....
Het zijn bekende.......
pi_21573959
Ik heb liever een poule met aansprekende ploegen dan een 'makkelijke' poule. In een 'makkelijke' poule kun je eigenlijk alleen maar op je bek gaan. Ben wel benieuwd naar reacties uit Bayern eigenlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 10:43:58 #89
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21574317
Van Ajax.nl:
quote:
Ajax start komende zaterdag met de kaartverkoop voor de drie thuiswedstrijden in de eerste ronde van de UEFA Champions League. In eerste instantie biedt Ajax een passe-partout aan voor de drie duels. Later volgt kaartverkoop voor de afzonderlijke wedstrijden.

Passe-partouts zullen aanmerkelijk goedkoper zijn dan de totale prijs van de kaarten voor de drie afzonderlijke thuiswedstrijden. Ajax heeft, evenals voorgaande jaren, de prijzen voor de drie thuiswedstrijden gekoppeld aan de sterkte van de tegenstanders. Bij de verkoop van de kaarten hebben vaste seizoenkaarthouders voorrang, gevolgd door leden van de Supporters Vereniging Ajax, gevolgd door houders van een Ajax-Clubkaart. Seizoenkaarthouders hebben bovendien 10% korting op de aanschaf van een passe-partout op hun eigen plek.
Ben ik blij dat we niet bij Real Madrid, AC Milan en Arsenal zijn ingedeeld...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_21574508
3e moet lukken, 2e zal lastig worden. Maar goed, Bayern heeft gelijk gespeeld bij Hertha, dus ik denk dat ze wel te kloppen zijn als ajax goed speelt. Al zal Makaay wel graag willen scoren denk ik.

Denk niet dat ze zullen winnen tegen Juve
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_21574821
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:24 schreef superjoden het volgende:

[..]

thnx Tony stond mij ook iets bij dat in Israel niet gespeeld mocht worden. Er is dacht ik weleens op Cyprus en op Spangen gespeeld door Israelische ploegen.
Dat lijkt mij een goed idee
pi_21574983
Dat wordt dan nog gevaarlijker dan in Israël zelf.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_21575090
Er zal heus niet in Rotterdam gespeeld gaan worden. En dan heb ik het niet eens over de haat en nijd tussen Rotterdam en Amsterdam, maar dan zou Ajax eigenlijk 2x thuis spelen en zo dom zijn ze in Tel-Aviv ook niet. Die wijken gewoon uit naar Cyprus of Malta
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21575103
Bij Bayern, dat is leuk.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21580716
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:34 schreef Captorr het volgende:

[..]

denk wel dat we bayern kunnen hebben, zeker thuis, maar dan moet Heitinga Makaay wel goed in de gaten houden (en dan hoop ik ook nog dat ze Tevez niet hebben want dan wordt het een stukkie lastiger). Van juventus heb ik niet zo'n hoge pet op. Ten eerste hebben ze Davids laten gaan en verdervind ik de aanval niet zo sterk (del piero wordt ouder en trezeguet is ontzettend afhankelijk van het team, dus als je het middenveld kan ontregelen (verdediging met montero en consorten staat (helaas) als een huis) dan hebben we mijns inziens ook een goeie kans tegen juventus!
zeker de voortgang van juve de laatste tijd niet echt gevolgd? de verdediging is echt heel matig momenteel. aanval en middenveld zijn degelijk maar zeker niet exceptioneel...je hebt er een goede kans tegen maar het blijven natuurlijk 2 lastige potten tegen juve..(en bayern ook natuurlijk)
pi_21582158
Ronald rekent nog op Rosales. Moeten ze op gaan schieten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21582940
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 10:17 schreef Suijk het volgende:
Ik heb liever een poule met aansprekende ploegen dan een 'makkelijke' poule. In een 'makkelijke' poule kun je eigenlijk alleen maar op je bek gaan. Ben wel benieuwd naar reacties uit Bayern eigenlijk.
In het buitenland gaat de aandacht voor de poule van Ajax in de Champions League toch vooral uit naar het treffen tussen Juventus en Bayern Munchen. Beide teams zien de loting met Ajax zelf als een lastige maar haalbare kaart. Volgens Rummenigge zijn er geen makkelijke poules meer en zal Bayern om zich te kwalificeren enorm geconcentreerd en goed moeten spelen. "Met Juventus en Ajax hebben we zeer goede elftallen geloot" aldus Ballack op de site van Bayern Munchen. De interesse van Makaay ging vooral uit naar de duels tegen Ajax. Het is voor het eerst dat hij in Europees verband tegen een Nederlandse club uitkomt.

Vice-president Roberto Bettega van Juventus hield zich op de vlakte over de tegenstander en gaf aan dat Juventus historische duels heeft gespeeld tegen Ajax waaronder twee Europese finales. Tegen Bayern Munchen heeft de club vreemd genoeg nooit gespeeld in Europees verband ondanks de status van beide teams.
pi_21584137
Het Champions League tegen Maccabi El Taviv zal normaal gesproken gewoon in Israel worden gespeeld in het stadion van Maccabi. Dat stadion kan 42.000 toeschouwers herbergen. Naast de Israeliers enkele seizoen hun duels in het buitenland moesten afwerken vanwege de veiligheidsproblemen in het land kreeg de bond vorig seizoen weer toestemming Europese duels in eigen land te organiseren.
pi_21598665
Als het aan het Israelische Maccabi ligt worden de eerste CL duels in de poule van Ajax niet gelijktijd gespeeld. Terwijl Ajax Juventus ontmoet speelt Maccabi tegen Bayern Munchen. Omdat de geplande datum een heilige feestdag is van de joden deed de ploeg er alles aan het duel een dag te verplaatsen. Daar kreeg de ploeg geen toestemming voor, maar waarschijnlijk wel om het duel woensdagmiddag al te spelen.
pi_21602550
Is er eigenlijk al iets bekend van de volgende ronde aan potentiele loot-tegenstanders. Winnaar Poule C tegen nummer 2 Poule X enzo? Of staat dat niet vast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')