quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:10 schreef P0RN0STAR het volgende:
Vraagje, zit hier op mijn werk en heb de loting maar gedeeltelijk meegekregen, weet jij bij wie Feyenoord zit ingedeeld???
We moeten die Grieken voorbijstreven, toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
psv gaat het dit jaar overleven, en wij ook.
Zitten we over een paar jaar misschien eens goed in de punten voor de UEFA ranking
Hi-la-rischquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:10 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Vraagje, zit hier op mijn werk en heb de loting maar gedeeltelijk meegekregen, weet jij bij wie Feyenoord zit ingedeeld???
zal wel UEFA cup zijn (de subtop van Europa hehe)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:10 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Dan zeg ik tekenen daarvoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:12 schreef gras het volgende:
Jammerlijke loting. De stand lijkt bij voorbaat al zo:
# Bayern München 2-6
# Juventus 2-6
# AFC Ajax 2-6
# Makhabi Tel-Aviv 6-0
Niet echt gunstig.
Ik geloof het wel ja...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We moeten die Grieken voorbijstreven, toch?
Kijk naar de poule; Om recent te blijven, vorig jaar bleken we onder de finalist en een halve finalist te zijn geëindigd. Deze poule is te doen, Heerenveen zou het nog reddenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yeah right...PSV door...denk het ook
Als het de afgelopen 8 jaar niet is gelukt...waarom dan nou wel
ik neem aan een geintje?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:10 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Maccabi speelt 4 wedstrijden meerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:12 schreef gras het volgende:
Jammerlijke loting. De stand lijkt bij voorbaat al zo:
# Bayern München 2-6
# Juventus 2-6
# AFC Ajax 2-6
# Makhabi Tel-Aviv 6-0
Niet echt gunstig.
Ja net als in 2002 zekerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:13 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik neem aan een geintje?
die kakkerlakken doen niet eens meeen eerste ronde uefa cup liggen ze er al uit
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:10 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Kut he, als je zo weinig oude succesen kan oprakelenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:15 schreef F1908 het volgende:
[..]
Ja net als in 2002 zeker [afbeelding]
Ja preciesquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja...
Da's dus aan psv
2 jaar geleden, valt best mee hequote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kut he, als je zo weinig oude succesen kan oprakelen
Nee, die doen voor joker mee. Ajax moet de punten zien te halen bij Juve en Bayern. Nogal moelijk, lijkt me. Had liever gezien dat er een sterkere tegenstander was in plaats van die Israeliers.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Maccabi speelt 4 wedstrijden meer?
Hij vult vast de 'zekerheidjes' in zeg maar, tussen Ajax, Bayern en Juve kan het vanalles worden...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Maccabi speelt 4 wedstrijden meer?
De witte joden dan maarquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb er vertrouwen in.
Let's go joden let's go...!
maar welke he...:?
Ja en één (inter)nationaal succes in 10 jaar valt ook best meequote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:17 schreef F1908 het volgende:
[..]
2 jaar geleden, valt best mee he
Orgineel bedacht zeg :Squote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:10 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |