quote:Ajax loot Bayern, Juventus, Maccabi
Amsterdam, 26 augustus 2004
Ajax is donderdagmiddag in Monaco voor de groepswedstrijden van de UEFA Champions League gekoppeld aan Bayern München (DUI), Juventus (ITA) en Maccabi Tel-Aviv (ISR). Samen vormen deze vier ploegen poule C.
De Amsterdammers lootten dus wedstrijden tegen ploegen uit Duitsland, Italië en Israel. Ajax is ingedeeld bij de teams die op dinsdag spelen.
De spelers keken gezamenlijk naar de loting in het spelershome. ,,Dat gebeurt niet vaak", aldus Johnny Heitinga. ,,Dat is wel leuk. Op het moment dat ze in Monaco bij pot 3 aankwamen, weet je dat Ajax elk moment kan komen. Dat was spannend, daar kreeg ik wel kriebels van. We hebben nu drie ploegen geloot waartegen ik nog nooit heb gespeeld. Daar kan ik dus veel van leren. Bij Bayern München denk ik vooral aan Makaay. Ik denk dat dat een leuke wedstrijd wordt en in het verleden heeft Ajax het altijd goed gedaan. Dit is wel een poule die tot de verbeelding spreekt. Het is alles of niets."
Later meer.
ja maar de finale van 1995/1996 nietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:48 schreef jobosrulez het volgende:
Juve is lastig denk dat qua spelwijze Bayern wel te doen kan zijn. We beginnen thuis tegen Juve. Dus het wordt weer wat. Denk dat er minimaal een gelijkspel tegen Juve een mooi resultaat zou zijn.
Natuurlijk nog even terug denkend aan Finidi 1995 Ajax - Bayern 5 - 2
Blaat. Succes.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:06 schreef cultheld het volgende:
Succes jongens, ik hoop dat jullie door gaan, maar....... ga niet lopen huilen op dit forum, wanneer Ajax derde wordt en PSV zich plaatst van lucky PSV bla bla, want als er zo wordt geredeneert, moet Ajax zich de komende 10 jaar schamen voor het behalen van de vierde positie in een poule met AC Milan, het gedegradeerde Celta de Vigo en Club BruggeSucces Ajax, dat jullie maar ver mogen komen
![]()
Lief van je dat je ons succes wenst. Ik wens PSV ook veel succes bij het voor het eerst in 9 jaar overleven van de eerste ronde.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:06 schreef cultheld het volgende:
Succes jongens, ik hoop dat jullie door gaan, maar....... ga niet lopen huilen op dit forum, wanneer Ajax derde wordt en PSV zich plaatst van lucky PSV bla bla, want als er zo wordt geredeneert, moet Ajax zich de komende 10 jaar schamen voor het behalen van de vierde positie in een poule met AC Milan, het gedegradeerde Celta de Vigo en Club BruggeSucces Ajax, dat jullie maar ver mogen komen
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:09 schreef F1908 het volgende:
haha succes
eerste ronde dr uit![]()
Vraagje, zit hier op mijn werk en heb de loting maar gedeeltelijk meegekregen, weet jij bij wie Feyenoord zit ingedeeld???quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:09 schreef F1908 het volgende:
haha succes
eerste ronde dr uit![]()
Yeah right...PSV door...denk het ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:06 schreef cultheld het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |