Natuurlijk , alleen wordt dan de prijs helaas wat hoger (want die n-gage wil ik ook gewoon kwijt)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:37 schreef mordradead het volgende:
ngage spellen ook los te koop?
We wachten af, zonder spellen komt de n-gage op 40 euri. Helaas wil ik dan wel eerst van de spellen af.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:04 schreef Tain het volgende:
welke spellen wil mordra dan heb ik misschien intresse in die ngage
Ik heb helaas alles weg gegooit behalve het zakje en de reepjes zelf. Komt door de rommel die rond slingert. En ik wou een nieuwe pc kopen (wat er niet van is gekomen)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:34 schreef _Flash_ het volgende:
Ik heb wel intresse in die 512. Hoe lang zit er nog garantie op? (Heb je de bon nog?)
Ik bied alvast 40 euro.
ddr 400 is precies het zelfde als pc3200quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:47 schreef YoshiBignose het volgende:
is ddr400 hetzelfde als pc3200? ik bied 45
dat word 5,50.... als het met tain niet doorgaat weet ik misschien nog wel iemand.... binnenkort spreek ik hem wel weerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:54 schreef Madnessy het volgende:
Maassluis
maar de post komt overal![]()
die spelletjes en het geheugen is geen probleem om te verzenden (max 78 cent)
alleen die telefoon
Is goedquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat word 5,50.... als het met tain niet doorgaat weet ik misschien nog wel iemand.... binnenkort spreek ik hem wel weer
Ik zal voordat ik het reepje verzend deze zelf testen. Mocht hij niet werken kan je hem uiterraad terug sturenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:56 schreef _Flash_ het volgende:
Hmm ik bied 50 euro, mits je kan garanderen dat het reepje in orde is en dat ik hem evt terug kan sturen mocht ie niet werken.
ik wacht nog even op tain.... als het met hem doorgaat dan koop ik hem, als het niet doorgaat moet ik even kijken of die andere jongen nog een ngage wil..... maar ik neem hem iig welquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:59 schreef Madnessy het volgende:
[..]
Is goed
Voorlopig staat genoteerd :
YoshiBignose 512Mb ddr400 : 45 euro
Tain : Nokia n-gage + 3 games : 70 euro (voorlopig bod)
Mordradead : Tombraiderr : 10 euro (voorlopig bod ?)
Dus het spel neem je zeker weten ?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik wacht nog even op tain.... als het met hem doorgaat dan koop ik hem, als het niet doorgaat moet ik even kijken of die andere jongen nog een ngage wil..... maar ik neem hem iig wel
Ik wacht tot zaterdag 24:00 met het geheugen (wel zo eerlijk voor je)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:14 schreef _Flash_ het volgende:
Bij deze 50 euro dus
Ik ben alleen straks na half 7 of 7 uur afwezig tot zaterdag. Dus mocht je mijn bod nu al accepteren moet je het maar ff melden dan heb je vanavond je geld al (mits rabo internet)
Anders wil ik je vragen te wachten met besluiten tot zaterdag, dan heb ik nog kans om eventuele anderen te overbieden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |