Een ringetje zit meestal wat hoger gepierced dan een staafje en je loopt altijd risico dat je er tandvleesproblemen mee krijgt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:33 schreef Camoth het volgende:
Nog even een vraagje, wanneer gaat een labret nou verkeerd met je tandvlees en wanneer zit ie goed? Hoe moet een piercer piercen zodat je geen tandvlees problemen krijgt? En dan heb ik het over een ringetje.
quote:Meeste piercings
De Braziliaanse Elaine Davidson wordt beschouwd als de vrouw met de meeste piercings ter wereld. Ze woont in de Schotse stad Edinburgh en werd gefotografeerd op 6e Ti-Tattoo bijeenkomst in het Zwitserse Lugano. Elaine zegt 1900 percings te hebben.
Er zijn maar weinigen die posten in dit topic die aan te durven raden naar een juwelier te gaan voor een piercing maar er zijn en blijven altijd eigenwijze mensen die roepen ' Ik heb nergens last van!'.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:55 schreef Ilske het volgende:
Niet om mensen te bitchen of af te schrikken, maar wilde ten aanzien van het zetten van een piercing in de oorschelp even een stukje posten ...[rest van verhaaltje]
quote:Op woensdag 1 september 2004 15:20 schreef XemmyX het volgende:
Hoe kan ik die dan het beste schoonmaken?
Heb unicura zeep, en sterilion!
help doet eigenlijk best pijn
Tips Tips Tips graag :'(
lol, ik moest Unicura gebruiken van de persoon waarbij ik hem heb laten zetten.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:35 schreef heaven7 het volgende:
Btw, sterelon is hartstikke slecht. Unicura ook, daarmee heb ik mijn piercing 2 jaar ontstoken gehouden, ging schoonmaken met sebamed en het was binnen een week geheeld.
Hoe wil je dan in hemelsnaam verklaren dat het werkelijk waar 2.5 jaar lang met de MILDSTE versie van unicura zolang geirriteerd is geweest? Het was niet echt ontstoken maar flink geirriteerd en zeker niet genezen (ik kon de piercing immers niet eruit halen of het zat al dicht). Ik kreeg zelfs het advies om die hele piercing weg te halen omdat mijn lichaam em niet accepteerde.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:22 schreef Nuek het volgende:
Unicura en sebamed zijn beide goed tijdens de genezingsperiode. Unicura heeft ook een milde versie.
Een piercing heelt niet zo maar binnen een week omdat je opeens sebamed gaat gebruiken. Sterilon daarintegen bevat alcohol en maakt het natuurlijk allemaal wel lekker schoon maar het prikt en jeukt en houdt de wond veel langer open dan nodig is. Een piercing moet je vooral in het begin goed droog houden.
Ik geef je niet snel gelijk, maar dit keer wel. Ik heb zelf de oplossing met zout nooit gebruikt, maar ik weet wel dat dit werkt. Voor mij heeft Unicura altijd goed gewerkt, maar je moet wel zeker weten dat je al de zeep heb weggespoeld.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:22 schreef Nuek het volgende:
Unicura en sebamed zijn beide goed tijdens de genezingsperiode. Unicura heeft ook een milde versie.
Een piercing heelt niet zo maar binnen een week omdat je opeens sebamed gaat gebruiken. Sterilon daarintegen bevat alcohol en maakt het natuurlijk allemaal wel lekker schoon maar het prikt en jeukt en houdt de wond veel langer open dan nodig is. Een piercing moet je vooral in het begin goed droog houden.
Wat voor mij het beste werkt is (zoals al vaker te lezen viel) een glas gedestilleerd (gekookt) warm water met daarin opgelost een halve theelepel zout erin er tegenaan houden. Het trekt het vuil uit de wond en het heelt sneller dan elk ander middel.
Mens, wat ben je aan het raaskallen? De rest van je leven rondlopen met een open wond(je) in je lijfquote:Op woensdag 1 september 2004 18:45 schreef Babbelzz het volgende:
nou het erin en eruit doen dat zorgt pas voor het niet genezen en ontstekingen!
en het MOET genezen.... je kunt je lichaam niet dwingen!
Goed heaven7 je bent weer eens op een punt beland waarop ik besluit om met jou verder geen discussie inhoudelijk aan te gaan.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:17 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Mens, wat ben je aan het raaskallen? De rest van je leven rondlopen met een open wond(je) in je lijfBen je wel helemaal lekker?
En "erin en eruit". Dat was bij mij alleen het geval toen ik op bezoek ging bij mijn vriend en de piercing onderweg verloren was. Het was op een zaterdagavond dus ik kon maandag pas een nieuwe piercing kopen. Pure overmacht dus.
Waar was je het niet mee eens?quote:Op woensdag 1 september 2004 18:49 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik geef je niet snel gelijk, maar dit keer wel. Ik heb zelf de oplossing met zout nooit gebruikt, maar ik weet wel dat dit werkt. Voor mij heeft Unicura altijd goed gewerkt, maar je moet wel zeker weten dat je al de zeep heb weggespoeld.
Over het schoonhouden van piercings en het niet hoeven spoelen...quote:Op woensdag 1 september 2004 20:10 schreef Nuek het volgende:
[..]
Waar was je het niet mee eens?
Ah overdrijven is ook een vak...quote:Op donderdag 2 september 2004 08:05 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Over het schoonhouden van piercings en het niet hoeven spoelen...![]()
Dat doe je goed idd..quote:Op donderdag 2 september 2004 17:58 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ah overdrijven is ook een vak...
Totdat het goed voelt en dan af en toe het ringetje of staafje schoon maken/desinfecteren (1x per maand ofzo)quote:Op donderdag 2 september 2004 18:19 schreef Doagere het volgende:
Waneer moet je trouwens ophouden met schoon maken van je piercing? Ik moet vanaf vrijdag aleen nog sochtens en savonds schoon, en dan na een week nog maar 1x per dag. En daarna hoef ik hem niet meer schoon te maken?
Die tip over je piercings in kukident is wel erg handig (wel als je ze uit hebt tenminste). Ik heb nogal veel last van huidvet wat een doffe laag achterlaat en ik ben nog lui dus even in glas met kukident gooien en wachten geeft echt een mooi resultaat.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:14 schreef Nuek het volgende:
[..]
Totdat het goed voelt en dan af en toe het ringetje of staafje schoon maken/desinfecteren (1x per maand ofzo)
haha, dat lijkt me echt zo'n maf gevoelquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:16 schreef ikdenkhetwel het volgende:Ik kan geen (water)fontijntje meer maken met m`n onderlip
![]()
waar de labret piercing zat die ik eruit heb moeten halen.. Dus het is al een beetje dichtgegroeit, maar nog lang niet helemaal
in je oorlel of bovenin het oor??quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:45 schreef jp84 het volgende:
ik heb een vraagje,
ik wil ff links en rechts in m'n oor zo'n bling diamanten knopje,
dus moet ik ff gaatjes laten schieten. mijn vraag was, kunnen ze
ook gelijk zo'n 'diamanten' ding schieten?
Mijn oorlellen zijn gepierced ipv geschoten. Mijn voorkeur ging daar naar uit omdat het minder pijn doet, preciezer geplaatst wordt en hygienischer is. Hoezo wordt het geschoten dan?quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:16 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
in je oorlel of bovenin het oor??
oorlel wordt geschoten! De rest wordt gepierced! Als het geschoten wordt doen ze volgens mij eerst een zweerknopje! en met piercesn kunnen ze denk ik gelijk wel zo'n diamnten ding doen
Ja, hebben ze dus wel maar niet met zulke dikke nepdiamanten als dat jij bedoelt. Ook in webshops heb ik ze (nog?) niet gezien als echt piercingsieraad.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:45 schreef jp84 het volgende:
in m'n oorlel,
maarja je zou zeggen dat ze die stokjes ook hebben met een diamantje ipv een bolletje..
ik vraag het wel even, kijk ik wil het ffies voor de lol ben toch neit vanplan het heel lang te hebben.
dan ga ik niet eerst 6 weken met een bolletje in m'n oor lopen
Het blijven grijze bolletjes met daarin een steentje.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:24 schreef jp84 het volgende:
thnx voor je post
ja ik zoek zoeizo niet zo'n overdreven steen, gewoon een kleintje maar dat het nog wel mannelijk is niet zo'n heel klein vrouwlijk steentje
als ik maar niet met dat grijze bolletje hoef te lopen
chocotofjes zijn ook nie leukquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:16 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
dat heb ik idd ook soms
Ongeveer net zo als je tragus. Kan minder maar ook meer zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:18 schreef _Hakkie_ het volgende:
Iemand ervaring met een rookpiercing? Ik heb links een traguspiercing laten zetten, in maart, en nu wil ik rechts graag een rookpiercing. Hoe zeer doet het en hoelang doet de piercing erover om te genezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |