Omdat die hem waarschijnlijk niet wilde zetten..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:59 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je naar een iemand gaat die notabene een gat in je gaat prikken terwijl je hem eng vindt.
Waarom ben je niet een zaak verder wezen kijken?
Waar was je ook al weer geweest? In Utrecht toch ergens bij de Dom in de buurt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:15 schreef martinuhhh het volgende:
Hehe. Nee hij was de enige die open was. En hij zag er gewoon eng uit
.
Jouw lip ziet er ook eng uit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:15 schreef martinuhhh het volgende:
Hehe. Nee hij was de enige die open was. En hij zag er gewoon eng uit
.
Oh... ik dacht dat het juist een prima voorbeeld voor anderen zou zijn hoe je het het beste niet kunt aanpakken als je per se en piercing wilt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:41 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
heey laten we de hele martinuhhh-kwestie nou gewoon achter ons!
tis net zo'n dom geval als doagere of hoe die ook heet!
laten we er over op houden
ja is toch je eigen schuld als je eigenwijs bentquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:45 schreef martinuhhh het volgende:
Dankjewel oldenzaaltjuh. Ach, ik ben al weg. Ik laat het jullie wel weten als mijn lip helemaal weg aan het rotten is
.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:41 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
tis net zo'n dom geval als doagere of hoe die ook heet!
met het schieten gedoequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:59 schreef Doagere het volgende:
[..]
![]()
Heb geen bloemkool oren, en die krijg ik ook niet. Oor waar de eerste piercing in zat is alweer geheel in oude staat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:14 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
met het schieten gedoe
nu alweer vergeten dat je binnen kort bloemkool oren hebt?
PIERCERS SCHIETEN NIETquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:53 schreef Esmee het volgende:
Welke piercing zaken staan nou echt erom bekend dat ze heel goed zijn eigenlijk? Welke zijn echt goed qua hygiene en het schieten van zo'n ding?
maar ik bedoel er wel mee dat het ongelovelijk dom is geweest dat je hem in eerste instantie wel hebt laten schietenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:21 schreef Doagere het volgende:
[..]
Heb geen bloemkool oren, en die krijg ik ook niet. Oor waar de eerste piercing in zat is alweer geheel in oude staat.![]()
En ik heb hem laten piercing bij een piercer nu, dus niet zeiken!
Lekker bijdehand! Weetje dan ook gelijk een antwoord op de vraag?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:18 schreef Camoth het volgende:
[..]
PIERCERS SCHIETEN NIET![]()
Thx, maar van horen zeggen? Of is hij echt erkend?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:21 schreef ZixS het volgende:
L'Extremist in arnhem, schijnt een van de besten te zijn
Ik geloof dat er in Nederland geen enkele erkende piercer zit dus je zal altijd moeten afgaan op bevindingen van andere. Die bevindingen zullen per piercer ook anders zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:19 schreef Esmee het volgende:
[..]
Thx, maar van horen zeggen? Of is hij echt erkend?
Ja een staafje, maar ik had hem vrij laag laten zetten. Als je hem ietsje onder het rode van je lip laat zetten duwt de binnenkant niet zo tegen je tandvlees. Maar omdat ik hem dus laag had ging m`n tandvlees er sneller aan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:46 schreef Babbelzz het volgende:
ow nou sterkte,
je had neem ik aan een staafje, wil je laten weten hoe het geneest? je gezicht bedoel ik dan? Daar ben ik wel benieuwd naar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |