net gedaan en ook dan blockt ie em, goeie popup blocker die van MS (ik zeg gewoon tegen emm dattie altijd popups moet toelatenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:15 schreef marcom2 het volgende:
[..]
al geprobeerd via https://gmail.google.com

je krijg een mailtjequote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:19 schreef cyberb0b het volgende:
Mag ik ook op het lijstje?
bob@cyberbob.nl

ik heb m'n invite binnenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:08 schreef marcom2 het volgende:
[..]
Heb je al de invite gestuurd die ik terug kreeg van prmns

sport life in iedergeval...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:20 schreef Jump het volgende:
hebben
1. PRMNS
2. Sport_Life
al een invite gekregen? lijstje zo correct mogelijk geupdate. maar daar twijfel ik nog over, of niet ver genoeg terug geleze
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:59 schreef Sport_Life het volgende:
Damn wat is Gmail handig zeg!!.
Alleen dus jammer dat je geen venster krijgt als je nieuwe mail hebt zoals bij hotmail....

Zal zometeen ook wel hard achteruit gaan met de invites...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:14 schreef mschol het volgende:
misschien is het handig om de toelatings eisen iets te versoepelen?? anders hebben we straks geen lijstje meer

hadden we vorige keer ook gedaan. tot er geen invites meer kwammen op opeens 200 man op de lijst stond terugquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:14 schreef mschol het volgende:
misschien is het handig om de toelatings eisen iets te versoepelen?? anders hebben we straks geen lijstje meer

Dan stuur jij de dubbele toch weer door naar de nieuwe nr1?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:30 schreef c-joy het volgende:
[quote]Op donderdag 26 augustus 2004 14:51 schreef SynXteR het volgende:
Dramslag
Rodie83
Mr Lazy
c-joy
hebben van BetasIRC.Net een gmail invition gekregen
edit: ik zie nu ineens dat ik dubbel heb inivite
en nu, want ik heb hem dus dubbel

Had er net weer 1 tje gekregen als het goed is heb je hemquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:31 schreef Jump het volgende:
kan je eentje doorsturen ? zie men 2de post hierboven

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |