vind het een beetje discriminatie.... tweakers komen dus niet in aanmerking hier omdat ze via een andere site discussies voerenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik las op tweakers dat dat mensen nog wel invites overhadden,
vraag het aan hun zou ik zeggen
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:15 schreef pasmanm het volgende:
Hierbij meld ik mij aan :-)
pasmanm @ hotmail punt com
Thanks
Groetjes.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:16 schreef mpass het volgende:
[..]
vind het een beetje discriminatie....
jamaar.. zeg nou zlef:quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:16 schreef mpass het volgende:
[..]
vind het een beetje discriminatie..
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
jamaar.. zeg nou zlef:
tweakers <----- -----> Fok!kers
dat past toch ook helemaal niet bijelkaar
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:26 schreef mpass het volgende:
[..]
leg uit.....
stuur hem maar door aan de volgendequote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:28 schreef Vrieskist het volgende:
En bedankt Eric
laten we het gezellig houden....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
jij bent zeker niet de lolligste thuis ?
Fok! heeft anders genoeg aan tweakers te danken.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
jamaar.. zeg nou zlef:
tweakers <----- -----> Fok!kers
dat past toch ook helemaal niet bijelkaar
Toch is het een apart volk!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:36 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Fok! heeft anders genoeg aan tweakers te danken.
dat zijn alleen maar vooroordelen. net zoiets als alle negers stelen. ook dikke stierenstront!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Toch is het een apart volk!
Nog vier drie te gaan...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:28 schreef Rio het volgende:
Ik heb er vijf in de aanbieding!
De eerste vijf gelukkigen die mailen naar mailrio [AT] gmail {PUNT] com kunnen een invite verwachten!
kwestie van de url doormailenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:44 schreef Vrieskist het volgende:
Doorsturen? Kan je invites vaker dan een keer gebruiken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |