Gebruik jij ook uit principe ilse.nl nog?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:24 schreef Redjuh het volgende:
hmmms , ik vroeg mijn broer of ie GMail wilde , hoeft ie niet omdat ie t GMX.net mail en die heeft ook 1 GB. wordt dit een trend ofzo? alleen vind ik GMail niet "stoer" ofzo zoals hotmail, wat vinden jullie?? :p
ik zou zeggen post je email adresquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mag ik er ook 1?
Let op! Toelatingseisen!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:56 schreef mpass het volgende:
of moet ik mezelf op een lijst zetten ofzo? snap er niet echt wat van?! maar heb er wel veel vertrouwen in als ik het zo bekijk!
ff btw bladerer bedankt voor de link op tweakers!
ik las op tweakers dat dat mensen nog wel invites overhadden,quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:04 schreef diemer het volgende:
same here en aangezien ik niet wil gaan spammen
hehe net ff dat topic op tweakers doorgebladerd, levert leuke reacties op.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik las op tweakers dat dat mensen nog wel invites overhadden,
vraag het aan hun zou ik zeggen
maar wel flauw dat je daar niet een gmail account mag gaan requestenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:10 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
hehe net ff dat topic op tweakers doorgebladerd, levert leuke reacties op..
Mja snap wel dat dat niet in dat topic mag, maar waarom er geen ander topic voor geopend mag wordenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
maar wel flauw dat je daar niet een gmail account mag gaan requesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |