Zo, da's rap achter elkaar!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:02 schreef Remzz het volgende:
Kwalificatie vrijdag 10 over 9. Finale vrijdag kwart voor 10
Remzz had op zich wel gelijk, alleen is de finale zaterdag om kwart voor tien.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:41 schreef PLAE@ het volgende:
Zaterdag de finale las ik vanmorgen in de krant.
Zal wel kwalificatie + halve finale zijn vrijdag.
Ik zou het al knap vinden als ze de finale halen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ze kunnen het iig niet slechter doen dan de dames.
Voor info over wanneer bepaalde onderdelen zijn (en de resultaten van al gehouden onderdelen):quote:Op donderdag 26 augustus 2004 03:55 schreef PLAE@ het volgende:
Nou geeft de nos niet bepaald goeie info over wat wanneer enz. Dus is er misschien iemand die me kan vertellen wanneer dit spektakel gaat plaatsvinden?![]()
Een half uur tussen de kwalicatie en de finale, dat is wel erg kort. Maar dit belooft wel een knalnummer te worden met die Amerikanen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:02 schreef Remzz het volgende:
Kwalificatie vrijdag 10 over 9. Finale vrijdag kwart voor 10
Dat was een foutje van Remzz, de finale is zaterdag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:55 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Een half uur tussen de kwalicatie en de finale, dat is wel erg kort.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
het lek is boven denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:25 schreef Ericr het volgende:
Ze lagen er ook slecht bij, met goede wissel was het geen top 3 geworden.
Zie ut nu ook, de vrouwen finale is vanavond om kwart voor 10quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:09 schreef freako het volgende:
[..]
Dat was een foutje van Remzz, de finale is zaterdag..
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hahahaja, kut-I.R!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:25 schreef MissX het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |