Juve is door, dus PSV is als eerste van pot 3 ingeloot anders als laatste van pot 2quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:53 schreef JeroenV het volgende:
In welke pot zit PSV? Derde of vierde?
staat leuk in de cl na 6 wedstijden 30 doelpuntenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:51 schreef ASSpirine het volgende:
hoop dat dit een trend word, elke wedstrijd 5 keer score
We verwachten nu inderdaad wel wat weerstand in de CL-finale ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:53 schreef ASSpirine het volgende:
hebbende ajacieden nu gene schrik?
dat PSV zo goed blijft presteren?
Vind ik ook niet, Rode Ster heeft echt NOOIT aanspraak mogen maken op de overwinning. Echt geen gevaarlijke uitbraken, Zoetebier heeft het niet echt druk gehad.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vaak zie je dat die 10 spelers er dan nog een schepje boven op doen. Dat gebeurde vanavond nou niet echt. Wat een stelletje makke schapen had Rode Ster op het veld gezet zeg.
en dat uit jouw mondquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:09 schreef kamagurka het volgende:
Normaal zeg ik dit liever niet, maar psv was vanavond de moeite om aan te zien meer dan waard![]()
Nogmaals, ik slik het liever inquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
en dat uit jouw mond
golfer, wat ben je soms een ontzettende kuttekop...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:08 schreef golfer het volgende:
Nou, gefeliciteerd PSV.
Op naar de 9e uitschakeling in de eerste ronde.
Jij bent toch moderator hier? :S Vind zoiets nogal slecht als een moderator dat zegt.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:08 schreef golfer het volgende:
Nou, gefeliciteerd PSV.
Op naar de 9e uitschakeling in de eerste ronde.
hij doet het hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:21 schreef RijstNatie het volgende:
ligt het aan mijn pc of beweegt deze niet meer? -->
Het is een gave, ik weet het.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:35 schreef Dylan Dog het volgende:
golfer, wat ben je soms een ontzettende kuttekop...
Daar zit wel wat in ja, vooral Park vond ik sterk spelen, hij voelt zich volgens mij nu helemaal thuis in NL, hij gaat zelfs al goed zwerven over het middenveld en is zo bijna niet te verdedigen. Maarja, Rode Ster is natuurlijk heen topclub. Ik vond Lee verdedigend wel weer erg zwak, op de belangrijke momenten laat hij zich te gemakkelijk opzij zetten. Tegen topclubs wordt dit genadeloos afgestaft. In ieder geval heb ik genoten van het spel van PSV. Leandro viel erg goed in, hij heeft een goed inzicht, volgens mij gaat hij zijn laatste kans pakken dit seizoen. Ik ben iig erg benieuwd hoe PSV zich gaat manifesteren dit seizoen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:11 schreef Haspel33 het volgende:
Als ik PSV was zou ik nog even wachten met die nieuwe spits. Volgens mij loopt het veel beter zonder een egoist. Ook al loopt de kwaliteit niet over voorin, zonder Kezman en met hard werken draait het totnutoe gesmeerd. Veel meer beweging voorin. Vorig jaar was het allemaal standaard diepe ballen op Kezman die op snelheid dan de gaten in dook. Het is nu veel gevarieerder. En eindelijk om aan te zien....
Gaan jullie maar lekker bij Ajax zitten.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 02:40 schreef Sportingboy het volgende:
Ben gisteren naar RSCA - Benfica gaan kijken, 3-0, benfica helemaal weggespeeld. En nu PSV 5-0, heb et niet gezien maar het was wss ook een fantastische wedstrijd![]()
Op die momenten besef je dat voetbal fantastisch is!
Morgen de loting, hopelijk PSV en Anderlecht in dezelfde poule, of is dit niet mogelijk (mss beide in 3e pot?)?
alsof van Bommel de eerste is die dat ooit deed en verder ook nog noooooooit iemand gedaan heeft.... hulde!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:52 schreef zjroentje het volgende:
Solide hoor.
En hulde voor Alex, die de bal (na het uitspelen door Rode Ster vanwege een blessure) naar de keeper schoot, en niet zoals klojo Van Bommel de bal bij de cornervlag deponeerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |