abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21545526
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:53 schreef JeroenV het volgende:
In welke pot zit PSV? Derde of vierde?
Juve is door, dus PSV is als eerste van pot 3 ingeloot anders als laatste van pot 2
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21545580
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:51 schreef ASSpirine het volgende:
hoop dat dit een trend word, elke wedstrijd 5 keer score
staat leuk in de cl na 6 wedstijden 30 doelpunten
  woensdag 25 augustus 2004 @ 22:58:48 #53
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21545651
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:53 schreef ASSpirine het volgende:
hebbende ajacieden nu gene schrik?
dat PSV zo goed blijft presteren?
We verwachten nu inderdaad wel wat weerstand in de CL-finale ja.

Goeie uitslag hoor, maakt het toch wel leuker als jullie er ook bij zitten
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_21545711
idd, heb ik nu 2 dagen dat ik naar de CL kan kijken
Natuurlijk ben ik veel blijer als ik PSv zie spelen
pi_21545721
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:53 schreef Suijk het volgende:

[..]

Vaak zie je dat die 10 spelers er dan nog een schepje boven op doen. Dat gebeurde vanavond nou niet echt. Wat een stelletje makke schapen had Rode Ster op het veld gezet zeg.
Vind ik ook niet, Rode Ster heeft echt NOOIT aanspraak mogen maken op de overwinning. Echt geen gevaarlijke uitbraken, Zoetebier heeft het niet echt druk gehad.
pi_21545955
Normaal zeg ik dit liever niet, maar psv was vanavond de moeite om aan te zien meer dan waard
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2004 @ 23:11:23 #57
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_21546008
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:09 schreef kamagurka het volgende:
Normaal zeg ik dit liever niet, maar psv was vanavond de moeite om aan te zien meer dan waard
en dat uit jouw mond
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_21546092
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:11 schreef just me het volgende:

[..]

en dat uit jouw mond
Nogmaals, ik slik het liever in

Mooie acties van Bommel en de superkoreaan (ik heb niet de hele wedstrijd gezien, maar wel toevallig drie doelpunten)
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_21546233
Die Koreanen zijn toch zo slecht niet hé
pi_21546491
We moeten deze prestatie ook niet overdrijven, Rode Ster is van hetzelfde middelmatige niveau als AZ, in Nederland zouden ze eens in de zoveel tijd meedoen om Europees voetbal. Hun thuispubliek is zo fel dat ze boven zichzelf kunnen uitstijgen, maar uit blijkt dat het niet al te veel voorstelt

Neemt niet weg dat er vanavond goed gespeeld is en dat dit een gigantische boost voor de kampioensaspiraties is
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21546632
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:08 schreef golfer het volgende:
Nou, gefeliciteerd PSV.

Op naar de 9e uitschakeling in de eerste ronde.
golfer, wat ben je soms een ontzettende kuttekop...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 00:20:13 #62
102260 heinekenbier
Heerlijk helder heineken
pi_21547558
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:08 schreef golfer het volgende:
Nou, gefeliciteerd PSV.

Op naar de 9e uitschakeling in de eerste ronde.
Jij bent toch moderator hier? :S Vind zoiets nogal slecht als een moderator dat zegt.
pi_21547575
ligt het aan mijn pc of beweegt deze niet meer? -->
Nothing to see here, carry on
pi_21547648
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 00:21 schreef RijstNatie het volgende:
ligt het aan mijn pc of beweegt deze niet meer? -->
hij doet het hoor
pi_21547671
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 23:35 schreef Dylan Dog het volgende:

golfer, wat ben je soms een ontzettende kuttekop...
Het is een gave, ik weet het.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21547758
Prachtig resultaat hoor. Gefeliciteerd daar in dat lampen stadje
  donderdag 26 augustus 2004 @ 00:45:34 #67
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21548086
En dan Van Bommel voor een habbekrats de deur uit en stort het weer helemaal in.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_21548484
Als ik PSV was zou ik nog even wachten met die nieuwe spits. Volgens mij loopt het veel beter zonder een egoist. Ook al loopt de kwaliteit niet over voorin, zonder Kezman en met hard werken draait het totnutoe gesmeerd. Veel meer beweging voorin. Vorig jaar was het allemaal standaard diepe ballen op Kezman die op snelheid dan de gaten in dook. Het is nu veel gevarieerder. En eindelijk om aan te zien....
pi_21548595
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 01:11 schreef Haspel33 het volgende:
Als ik PSV was zou ik nog even wachten met die nieuwe spits. Volgens mij loopt het veel beter zonder een egoist. Ook al loopt de kwaliteit niet over voorin, zonder Kezman en met hard werken draait het totnutoe gesmeerd. Veel meer beweging voorin. Vorig jaar was het allemaal standaard diepe ballen op Kezman die op snelheid dan de gaten in dook. Het is nu veel gevarieerder. En eindelijk om aan te zien....
Daar zit wel wat in ja, vooral Park vond ik sterk spelen, hij voelt zich volgens mij nu helemaal thuis in NL, hij gaat zelfs al goed zwerven over het middenveld en is zo bijna niet te verdedigen. Maarja, Rode Ster is natuurlijk heen topclub. Ik vond Lee verdedigend wel weer erg zwak, op de belangrijke momenten laat hij zich te gemakkelijk opzij zetten. Tegen topclubs wordt dit genadeloos afgestaft. In ieder geval heb ik genoten van het spel van PSV. Leandro viel erg goed in, hij heeft een goed inzicht, volgens mij gaat hij zijn laatste kans pakken dit seizoen. Ik ben iig erg benieuwd hoe PSV zich gaat manifesteren dit seizoen.
That's all folks!
pi_21548880
Lee is idd toch meer een middenvelder met diepgang en een actie. Is niet de eerste keer dat ie verdedigend steken laat vallen, en dat kan nog problemen opleveren tegen sterkere tegenstanders. Aangezien Alex het centraal zo goed doet met Ooier, zou ik haast zeggen dat ze Bouma weer moeten laten linksbacken, en Lee eventueel doorschuiven naar het midden ten kostte van Vogel of de Jong, al lijkt die zelfs Vogel als bekend dood Vogeltje weer enigzins op niveau terug te komen.
pi_21548964
Lee is offensief beter dan defensief.
Hij geeft vaak goede voorzetten, maar verdedigend maakt hij zijn foutjes wel.

Vaak schiet hij de bal ook tegen een tegenstander aan als hij de bal moet wegrammen.
riskant
  donderdag 26 augustus 2004 @ 02:40:31 #72
102423 Sportingboy
That's the way I like it!
pi_21549454
Ben gisteren naar RSCA - Benfica gaan kijken, 3-0, benfica helemaal weggespeeld. En nu PSV 5-0, heb et niet gezien maar het was wss ook een fantastische wedstrijd

Op die momenten besef je dat voetbal fantastisch is!

Morgen de loting, hopelijk PSV en Anderlecht in dezelfde poule, of is dit niet mogelijk (mss beide in 3e pot?)?
RSCA in de Champions League!
pi_21550713
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 02:40 schreef Sportingboy het volgende:
Ben gisteren naar RSCA - Benfica gaan kijken, 3-0, benfica helemaal weggespeeld. En nu PSV 5-0, heb et niet gezien maar het was wss ook een fantastische wedstrijd

Op die momenten besef je dat voetbal fantastisch is!

Morgen de loting, hopelijk PSV en Anderlecht in dezelfde poule, of is dit niet mogelijk (mss beide in 3e pot?)?
Gaan jullie maar lekker bij Ajax zitten.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_21554702
Solide hoor.

En hulde voor Alex, die de bal (na het uitspelen door Rode Ster vanwege een blessure) naar de keeper schoot, en niet zoals klojo Van Bommel de bal bij de cornervlag deponeerde.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21556667
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 12:52 schreef zjroentje het volgende:
Solide hoor.

En hulde voor Alex, die de bal (na het uitspelen door Rode Ster vanwege een blessure) naar de keeper schoot, en niet zoals klojo Van Bommel de bal bij de cornervlag deponeerde.
alsof van Bommel de eerste is die dat ooit deed en verder ook nog noooooooit iemand gedaan heeft.... hulde!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')