Correct, het is eigenlijk onzin. Het is slechts zoeken naar bevestiging of aandachttrekkerij. De echte serieuze psychische problemen los je niet hier op, dan kan je beter naar iemand gaan die er echt verstand van heeft. Hier krijg wordt iemand met echte problemen nog meer in de problemen gepraat door figuren die een blauwe maandag psychologie hebben gestudeerd, HTK-psychologen die hun wijsheid uit blaadjes hebben en labiele figuren die zelf het beste hulp zouden kunnen zoeken in plaats van anderen lastig te vallen met hun "adviezen". Het is wel allemaal goed bedoeld natuurlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Eigenlijk is het zinloos?
Ik heb het niet over serieuze psychische problemen, want daar valt best nog veel over te praten, het gaat over die nutteloze topics in mijn ogen. Af en toe denk ik van, doe gewoon wat je zelf vindt, ga niet hier het forum vervuilen en andere mensen de kans niet geven op de echte vragen.
Goed bedoeld, maar het werkt averechts dus, mensen worden nog meer de twijfel ingeluld.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Correct, het is eigenlijk onzin. Het is slechts zoeken naar bevestiging of aandachttrekkerij. De echte serieuze psychische problemen los je niet hier op, dan kan je beter naar iemand gaan die er echt verstand van heeft. Hier krijg wordt iemand met echte problemen nog meer in de problemen gepraat door figuren die een blauwe maandag psychologie hebben gestudeerd, HTK-psychologen die hun wijsheid uit blaadjes hebben en labiele figuren die zelf het beste hulp zouden kunnen zoeken in plaats van anderen lastig te vallen met hun "adviezen". Het is wel allemaal goed bedoeld natuurlijk.
Incorrect, het is twijfel...ik verveel me niet. Ik vraag me af waarom het ene topic na het andere wordt geopend zonder enige inhoud, zonder enige vooruitgaan in het perspectief.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:42 schreef Krush het volgende:
Om dezelfde reden dat jij dit topic opent en ik hier reageer.
...verveling...
Ja, maar dan kun je beter met psychologen en sociologen gaan praten. Net als die 90% topicstarters ga jij hier natuurlijk ook geen sluitend antwoord op je vraag vindenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Incorrect, het is twijfel...ik verveel me niet. Ik vraag me af waarom het ene topic na het andere wordt geopend zonder enige inhoud, zonder enige vooruitgaan in het perspectief.
Dat topic van Michelle valt wel onder inhoud, 90 procent van de rest is de moeite van het lezen niet waard.
Zit jij in de ballotagecommissie?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat topic van Michelle valt wel onder inhoud, 90 procent van de rest is de moeite van het lezen niet waard.
Inderdaad, de labiele figuren met echte psychische problemen worden er niets wijzer van. De mensen die wel enigzins sterk in hun schoenen staan vegen hun reet af met de adviezen die worden gegeven als ze niet in de smaak vallen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goed bedoeld, maar het werkt averechts dus, mensen worden nog meer de twijfel ingeluld.
Alles dient zo simpel mogelijk gehouden te worden.....hier wordt alles moeilijk gemaakt?
He, foei toch.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Geldt ook voor de juffrouw op de lagere school MoonahDie bemoeit zich ook vaak met zaken die haar niets aangaan.
Ehm... wat? Klinkt een beetje erg David Koresh achtig, maar dan in licht fundamentalistische vorm. Wat is er mis met de mening van anderen? het lijkt wel alsof je denkt dat je alles weet? Tuurlijk mag je alles doen zoals jij het wilt. Het bel;ang van de mening van anderen is dat je hoort hoe anderen ergens over denken en dat is in het dagelijks sociaal verkeer erg belangrijk. Ten minste als je een onderdeel van de smaneleving wilt zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn kinderen worden niet aan derden overgeleverd straks, ik doe het liever zelfSamen met mijn partner, als zij dat ook goed vindt.
Heb meer vertrouwen in mijn eigen dan in een derde die mijn kinderen gaat vertellen wat ze wel en niet moeten doen. Als ik mijn kinderen in de handen prop van een juffrouw, dan is dat meteen een opvoeding die niet van mij komt. En daar hou ik niet van.
Tenzij die juffrouw 100 procent aansluit op mijn ideeen en manieren hoe je met kinderen moet omgaan. Dit lijkt me erg sterk ook...is onmogelijk, omdat mijn kinderen van mij en van haar zijn, een derde kan wel familie zijn die op dezelfde golflengte zit. De rest is derde en bij voorbaadt niet geschikt tot opvoeding van mijn kinderen.
Kwestie van, hoe ben je zelf, hoe is je nageslacht, en wat wilt je nageslacht.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:11 schreef ScienceFriction het volgende:
Je hoeft je niet overal aan aan te passen, maar jij klinkt wel erg paranoia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |