Eerlijk verdiend met vrouwverkoopquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:54 schreef GF het volgende:
ik ben achmed en heb groot BMW![]()
dat hoeven ze niet te intergreren dat zit in hun genenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:53 schreef cerror het volgende:
Ik marokaan en mijn hobby is intimideren!
Jij bent varken!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:54 schreef infra-roodborstje het volgende:
dag mohamed, ik ben pim. en als ik wil intregeren ga ik rukken.
jij snapquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Eerlijk verdiend met vrouwverkoop
ik heb geen hond meer, heb m doodgeschopt omdat ie mn zusje opvratquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij bent varken!
Ik laat het doen door m'n zusje of mijn hond! tfew jij!
Ik ben piet en ik zie hoe marokanen de boel verzieken in de binnenstadquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:58 schreef RichardQuest het volgende:
Gello, ik ben Hollander en vertel Mohammed, Achmed, Ali en Fatima hoe ze moeten leven.
niet doenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:58 schreef RichardQuest het volgende:
Gello, ik ben Hollander en vertel Mohammed, Achmed, Ali en Fatima hoe ze moeten leven.
dat ziet iedereen denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben piet en ik zie hoe marokanen de boel verzieken in de binnenstad
ik ben jan, maar ik ben blindquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben gert... ik heb geen benen maar ik heb wel overlast van marokanen...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:00 schreef GF het volgende:
[..]
ik ben jan, maar ik ben blind![]()
Wat heb je toch een inspiratievol ONZ-topic geopend.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Gello, k ben marrokees en vertel Piet, kees en herman hoe ze moeten leven als ze naar ONS land imigreren.. Isse frij normahl hmm??quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:58 schreef RichardQuest het volgende:
ik ben klaas en mis m'n benen. fiets kopen?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben gert... ik heb geen benen maar ik heb wel overlast van marokanen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |