als je meer webruimte wil hebben, dan kan ik je onderstaande wel aanbieden (zie ook boven)quote:op maandag 5 september 2005 00:21 schreef biff-tannen het volgende:
ik betaal 60 euro (excl.) per jaar voor 50mb aan webspace (server staat in amsterdam). daarbij heb ik dus php & database ondersteuning wat ik ook nodig heb.
is dit een goede prijs?
ik ben er best tevreden mee, alleen wil ik weten of er ook nog goedkopere zijn.
de jehova's zijn erg actief in dit topic ja :squote:op dinsdag 13 september 2005 09:31 schreef super-muffin het volgende:
mij werd herejezus.nl aangeraden
ik lees even mee.
1) dacht dat zor.in (of zo iets, kan ook wel .nl zijn ofzo) wel goedkoop was, weet niet dat alleen bedoeld is voor resellers. neem is een kijkje op webhostingtalk.nl. daar hebben een aantal topics gelopen van verschillende aanbieders. goedkoper dan iets van 4.5 kan je denk ik niet vinden, maar hou er wel rekening meer dat je dan ook geen service mag verwachten.quote:op dinsdag 13 september 2005 10:07 schreef n-tertainment het volgende:
ok, even 2 concrete vragen dan:
1. waar kun je het goedkoopst een .nl domeinnaam registeren (zonder addertjes onder het gras)
2. wat dien je te doen wanneer je echt actiefs iets wil gaan doen met jouw domeinnaam? (bijv. content, enz)
keeponhosting moet je ver uit de buurt blijven........... zie www.webhosters.nl voor meer klachten.quote:op woensdag 14 september 2005 20:48 schreef jackaars het volgende:
ik heb momenteel mijn websites gehost staan bij keeponhosting (www.keeponhosting.nl) echter sinds vandaag is hun eigen website als mijn website onbereikbaar geworden. weet iemand toevallig meer van dit verhaal af?
zoals ik de website zie (gemaakt van een template) heb ik zoiets van; is het wel een hosting die ook doet wat ze zeggen.quote:op vrijdag 30 september 2005 12:02 schreef #ANONIEM het volgende:
is deze hosting provider goed?
http://www.webhype.nl/hosting.php#hostingoverzicht
ik zit te denken aan het beginnerspakket of kan iemand anders me iets anders aanraden?
wat voor een specs is de server?quote:op vrijdag 30 september 2005 14:02 schreef saban het volgende:
ik weet niet of dit toegestaan, indien niet kan het verwijderd worden
ik heb een server colocated staan in amsterdam.
ik heb een aantal gb dataverkeer over per maand (60gb).
dus heb je een (groot) project lopen (non profit) en is het te duur om een dedicated server of shared account te nemen, wil ik je graag sponsoren.
graag geen gamecrews.
interesse ? mail me
ik vind het zelf een goede prijs. als de service goed is, zit je goed. (ik bedoel als je vragen hebt dat ze bereikbaar zijn een antwoord weten. geen rare adminsitratie hebben ,etc)quote:op maandag 5 september 2005 00:21 schreef biff-tannen het volgende:
ik betaal 60 euro (excl.) per jaar voor 50mb aan webspace (server staat in amsterdam). daarbij heb ik dus php & database ondersteuning wat ik ook nodig heb.
is dit een goede prijs?
ik ben er best tevreden mee, alleen wil ik weten of er ook nog goedkopere zijn.
ik ben er nu nog maar net mee bezig maar ben nu al een provider tegengekomen met 750 mb opslagruimte, 20 gb aan dataverkeer en php, mysql e.d. voor 5 euro per maand (exclusief btw). dat komt dus neer op ongeveer 75 euro per jaar met een gratis domeinnaam registratie... dan zou ik toch om die 15 euro voor zo'n provider kiezen... (en ik heb nagevraagd en heb wel gehoord van iemand die er een tijd een website bij heeft gehad dat het wel goed was).quote:op vrijdag 30 september 2005 16:08 schreef keiichi het volgende:
ik vind het zelf een goede prijs. als de service goed is, zit je goed. (ik bedoel als je vragen hebt dat ze bereikbaar zijn een antwoord weten. geen rare adminsitratie hebben ,etc)
specificaties van een server zeggen niet zoveel. het gaat vooral om wat de belasting van een server is en dat weet je niet als klant als je iets wil aanschaffen.quote:op vrijdag 30 september 2005 14:22 schreef #ANONIEM het volgende:
http://www.10eurohost.nl/linux.php
is dit geen goede provider? zit nu aan het medium of large pakket te denken maar wil eerst wat informatie..
informatie van hen http://www.10eurohost.nl/over.php
tot slot werken wij met zeer krachtige supermicro en dell webservers, met de volgende configuratie: p4 3,0 ghz, 2048 mb geheugen, 2x 80 gb sata harddisks. bij veel van onze conculega's worden servers vaak helemaal volgepropt met hosting accounts, waardoor de performance niet optimaal is. wij plaatsen maximaal 150 accounts op een server, waardoor een server optimaal kan presteren. al onze servers worden dagelijks gebackupped (o.a. configuratiefiles, websites, e-mail users, domeinen en databases).
ik ben een leek op het gebied van betaalde webhosting en heb dit topic al doorgelopen en kwam deze tegen maar vroeg me af of deze wel goed is..
intelcel2,4/512ddr3200/40gbquote:op vrijdag 30 september 2005 16:05 schreef keiichi het volgende:
[..]
wat voor een specs is de server?
http://www.e-creative.nlquote:vanaf woensdag 21 september 2005 krijgt u een tweede domeinnaam gratis bij bestelling van een hosting pakket. de actie loopt tot vrijdag 14 oktober 2005 17:00 uur. u kunt in het bestel formulier aangeven welke tweede gratis domeinnaam u wenst. bij bestelling van een medium hostingpakket of hoger krijgt u zelfs beide domeinnamen gratis voor het eerste jaar.
daar host ik versevis.com en nog wat kleine sites ook. gaat prima, supersnel en goedkoop. heb helaas geen dvd speler gewonnenquote:op maandag 3 oktober 2005 13:37 schreef flat_erik het volgende:
ik weet niet of het toegestaan is anders graag edit
bij e-creative krijg je nu een tweede domeinnaam na keuze gratis! tevens kans op een dvd speler. hostingpakketten al vanaf 1 euro per jaar.
[..]
http://www.e-creative.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |