hier staan reacties.quote:op zaterdag 23 april 2005 12:58 schreef ubeydullah het volgende:
hoe is ffhosten.nl? onberkt dataverkeer (fup)?
gewoon schrifenlijk melden dat je het contract niet wenst te verlenen (of opzeggen wat het ook is) en de domeinnaam wilt verhuizen naar .............. bedrijf. eventueel met datum erbij. neem aan dat de domeinnaam op jouw naam staan? wel op tijd de domeinnaam verhuizen en dan mag het geen problemen zijn.quote:op dinsdag 31 mei 2005 18:04 schreef fritsvanegters het volgende:
ik wil mijn hostingcontract opzeggen, maar mijn domein behouden en verhuizen.
is er iets speciaals waar ik op moet letten? ik heb namelijk al eens gedonder gehad met domeinen.
bedankt.quote:op dinsdag 31 mei 2005 18:21 schreef jagermaster het volgende:
[..]
gewoon schrifenlijk melden dat je het contract niet wenst te verlenen (of opzeggen wat het ook is) en de domeinnaam wilt verhuizen naar .............. bedrijf. eventueel met datum erbij. neem aan dat de domeinnaam op jouw naam staan? wel op tijd de domeinnaam verhuizen en dan mag het geen problemen zijn.
je verhuisd de domeinnaam naar het nieuwe bedrijf, die regelen het verder met sidn. zelf heb jij niet iets direct met sidn te maken. het is wel zo net vind ik om te melden waar naar toe de domeinnaam verhuisd wordt.quote:op dinsdag 31 mei 2005 18:27 schreef fritsvanegters het volgende:
[..]
bedankt.
staat op mijn naam inderdaad. dat nieuwe bedrijf melden is nodig? of kan ik het ook verlengen via het sidn?
probleem is dat ik mijn host niet voor 100% vertrouw. zij hebben eens een domein van mij niet verlengd, bij stilzwijgende contractverlenging.quote:op dinsdag 31 mei 2005 18:53 schreef jagermaster het volgende:
[..]
je verhuisd de domeinnaam naar het nieuwe bedrijf, die regelen het verder met sidn. zelf heb jij niet iets direct met sidn te maken. het is wel zo net vind ik om te melden waar naar toe de domeinnaam verhuisd wordt.
als jij je domein wilt verhuizen heeft de host er verder niets over te zeggen. ze moeten akkoord gaan volgens de richtlijnen van sidn.quote:op dinsdag 31 mei 2005 19:01 schreef fritsvanegters het volgende:
[..]
probleem is dat ik mijn host niet voor 100% vertrouw. zij hebben eens een domein van mij niet verlengd, bij stilzwijgende contractverlenging.
een nederlandse domeinnaam wordt niet verhuist door de huidige host/deelnemer maar door de nieuwe host/deelnemer "naar zich toe getrokken" om het maar even heel simpel te zeggen.quote:op dinsdag 31 mei 2005 19:01 schreef fritsvanegters het volgende:
[..]
probleem is dat ik mijn host niet voor 100% vertrouw. zij hebben eens een domein van mij niet verlengd, bij stilzwijgende contractverlenging.
strikt genomen zijn ze volgens mij niet verplicht om een bevestiging per post/fax te versturen, denk ook niet dat je dat mag verwachten. daarbij komt ook nog dat een mailbericht al een rechtsgeldigheid heeft.quote:op dinsdag 31 mei 2005 23:23 schreef douchemeermin het volgende:
[..]
een nederlandse domeinnaam wordt niet verhuist door de huidige host/deelnemer maar door de nieuwe host/deelnemer "naar zich toe getrokken" om het maar even heel simpel te zeggen.
de oude host/deelnemer ontvangt daar wel mail over, ter informatie dat de domeinnaam na 2 weken uit hun dns mag. ze hoeven dus niet akkoord te gaan, want ze hoeven er niks mee te doen, behalve nog 2 weken de dns draaien secundary.
ze kunnen het dus niet tegenhouden.
wel raad ik je aan, en lees dit even goed om toch netjes op te zeggen en daar ook een bevestiging van te vragen. als je op internet bijvoorbeeld berichten tegenkomt van exklanten van je oude host die gefactureerd worden voor domeinnamen die de oude host niet meer onder zijn beheer heeft (dat gebeurd bij zat bedrijven), eis dan een bevestiging per fax of schriftelijk (vanwege de rechtsgeldigheid).
ik ben zelf deelnemer sidn en je wilt niet weten wat ik dagelijks hoor aan verhalen hoe sommige bedrijven geld moeten verdienen. dat is echt te triest voor woorden dus doe het zoals bovenstaand en je zit altijd goed.
in zekere mate.quote:op woensdag 1 juni 2005 08:54 schreef jagermaster het volgende:
[..]
strikt genomen zijn ze volgens mij niet verplicht om een bevestiging per post/fax te versturen, denk ook niet dat je dat mag verwachten. daarbij komt ook nog dat een mailbericht al een rechtsgeldigheid heeft.
asp werkt goed, en is gratis te installeren dus dat valt meequote:op woensdag 1 juni 2005 09:26 schreef douchemeermin het volgende:
asp - betrouwbaar - spotgoedkoop
welke van de 3 hoort er niet tussen?
tis een beetje ruim voor een forum maar kijk hier eens.
welk forum gebruik je dan?quote:op woensdag 1 juni 2005 09:27 schreef tjabbo het volgende:
[..]
asp werkt goed, en is gratis te installeren dus dat valt mee
die mssql is zo schreeuwend duur. echt balen!
zet je em toch gewoon om, php is wel wat makkelijker qua hosting.quote:
ik heb de opzegging al verstuurd (moet aan het eind van de maand), maar zonder een bevestiging te vragen. ik heb wel een foto van de brief gemaakt, als extra kopie zeg maar.quote:op dinsdag 31 mei 2005 23:23 schreef douchemeermin het volgende:
wel raad ik je aan, en lees dit even goed om toch netjes op te zeggen en daar ook een bevestiging van te vragen.
jup, ik zit er nu 2 maanden ongeveer en bevalt mij ook heel goedquote:op woensdag 1 juni 2005 12:34 schreef jortk het volgende:
ik zou mensen kunnen aanraden om naar http://www.sohosted.com te kijken
zeer goedkoop zonder downtime..!!
en wat ik erg belangrijk vind... meestal binnen 2 uur antwoord per e-mail
thnx. ik ga er ff naar kijkenquote:op woensdag 1 juni 2005 13:00 schreef douchemeermin het volgende:
[..]
zet je em toch gewoon om, php is wel wat makkelijker qua hosting.
http://snitz2phpbb.sourceforge.net/
http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=138563&highlight=snitz
even een snelle snor in google, schijnt wel te doen te zijn als ik dat zo lees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |