abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26451837
ik zoek nu hosting voor een paar sites, die host ik nu bij een vriend.
eisen:
php + mysql
goed admin paneel
phpmyadmin
veel mb voor je euro!

. ik denk over sity.nl maar als ik iets goedkopers vind dan kan het ook. ik vind reseller #2 aan mijn eisen voldoen:

reseller 2 - 10,00 p/m ex btw
5000 mb webruimte
50000 mb dataverkeer
perl en php4
500 mysql databases
500 webaccounts
onbeperkte pop3 mail-boxen
onbeperkte e-mail aliassen
onbeperkte autoresponders
onbeperkte mailinglists
onbeperkte ftp accounts
onbeperkte subdomeinen
webmail
website statistieken
gratis gebruik dns server
dagelijkse backup

pi_26451987
hoe is ffhosten.nl? onberkt dataverkeer (fup)?
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:19:36 #78
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_26456444
quote:
op zaterdag 23 april 2005 12:58 schreef ubeydullah het volgende:
hoe is ffhosten.nl? onberkt dataverkeer (fup)?
hier staan reacties.
en wat moet je in godsnaam met 500 sql databases; dat krijg je toch nooit vol
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_26908527
heeft iemand ervaring met http://www.keeponhosting.nl/

het lijkt me erg goedkoop. ik wil vooral php gebruiken (mambo) en het moet op apache draaien.
pi_27520099
ik wil mijn hostingcontract opzeggen, maar mijn domein behouden en verhuizen.
is er iets speciaals waar ik op moet letten? ik heb namelijk al eens gedonder gehad met domeinen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:21:29 #81
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_27520494
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 18:04 schreef fritsvanegters het volgende:
ik wil mijn hostingcontract opzeggen, maar mijn domein behouden en verhuizen.
is er iets speciaals waar ik op moet letten? ik heb namelijk al eens gedonder gehad met domeinen.
gewoon schrifenlijk melden dat je het contract niet wenst te verlenen (of opzeggen wat het ook is) en de domeinnaam wilt verhuizen naar .............. bedrijf. eventueel met datum erbij. neem aan dat de domeinnaam op jouw naam staan? wel op tijd de domeinnaam verhuizen en dan mag het geen problemen zijn.
Where's my fear???
pi_27520639
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 18:21 schreef jagermaster het volgende:

[..]

gewoon schrifenlijk melden dat je het contract niet wenst te verlenen (of opzeggen wat het ook is) en de domeinnaam wilt verhuizen naar .............. bedrijf. eventueel met datum erbij. neem aan dat de domeinnaam op jouw naam staan? wel op tijd de domeinnaam verhuizen en dan mag het geen problemen zijn.
bedankt.
staat op mijn naam inderdaad. dat nieuwe bedrijf melden is nodig? of kan ik het ook verlengen via het sidn?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:53:02 #83
39240 jagermaster
pi_27521306
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 18:27 schreef fritsvanegters het volgende:

[..]

bedankt.
staat op mijn naam inderdaad. dat nieuwe bedrijf melden is nodig? of kan ik het ook verlengen via het sidn?
je verhuisd de domeinnaam naar het nieuwe bedrijf, die regelen het verder met sidn. zelf heb jij niet iets direct met sidn te maken. het is wel zo net vind ik om te melden waar naar toe de domeinnaam verhuisd wordt.
Where's my fear???
pi_27521493
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 18:53 schreef jagermaster het volgende:

[..]

je verhuisd de domeinnaam naar het nieuwe bedrijf, die regelen het verder met sidn. zelf heb jij niet iets direct met sidn te maken. het is wel zo net vind ik om te melden waar naar toe de domeinnaam verhuisd wordt.
probleem is dat ik mijn host niet voor 100% vertrouw. zij hebben eens een domein van mij niet verlengd, bij stilzwijgende contractverlenging.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 19:15:54 #85
39240 jagermaster
pi_27521844
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 19:01 schreef fritsvanegters het volgende:

[..]

probleem is dat ik mijn host niet voor 100% vertrouw. zij hebben eens een domein van mij niet verlengd, bij stilzwijgende contractverlenging.
als jij je domein wilt verhuizen heeft de host er verder niets over te zeggen. ze moeten akkoord gaan volgens de richtlijnen van sidn.
Where's my fear???
pi_27529574
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 19:01 schreef fritsvanegters het volgende:

[..]

een nederlandse domeinnaam wordt niet verhuist door de huidige host/deelnemer maar door de nieuwe host/deelnemer "naar zich toe getrokken" om het maar even heel simpel te zeggen.
de oude host/deelnemer ontvangt daar wel mail over, ter informatie dat de domeinnaam na 2 weken uit hun dns mag. ze hoeven dus niet akkoord te gaan, want ze hoeven er niks mee te doen, behalve nog 2 weken de dns draaien secundary.
ze kunnen het dus niet tegenhouden.
wel raad ik je aan, en lees dit even goed om toch netjes op te zeggen en daar ook een bevestiging van te vragen. als je op internet bijvoorbeeld berichten tegenkomt van exklanten van je oude host die gefactureerd worden voor domeinnamen die de oude host niet meer onder zijn beheer heeft (dat gebeurd bij zat bedrijven), eis dan een bevestiging per fax of schriftelijk (vanwege de rechtsgeldigheid).
ik ben zelf deelnemer sidn en je wilt niet weten wat ik dagelijks hoor aan verhalen hoe sommige bedrijven geld moeten verdienen. dat is echt te triest voor woorden dus doe het zoals bovenstaand en je zit altijd goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door DoucheMeermin op 31-05-2005 23:26:53 (taalfoutje verbeterd) ]
This is my world This is my planet And My Planet ROCKS
  woensdag 1 juni 2005 @ 08:54:05 #87
39240 jagermaster
pi_27534085
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 23:23 schreef douchemeermin het volgende:

[..]

een nederlandse domeinnaam wordt niet verhuist door de huidige host/deelnemer maar door de nieuwe host/deelnemer "naar zich toe getrokken" om het maar even heel simpel te zeggen.
de oude host/deelnemer ontvangt daar wel mail over, ter informatie dat de domeinnaam na 2 weken uit hun dns mag. ze hoeven dus niet akkoord te gaan, want ze hoeven er niks mee te doen, behalve nog 2 weken de dns draaien secundary.
ze kunnen het dus niet tegenhouden.
wel raad ik je aan, en lees dit even goed om toch netjes op te zeggen en daar ook een bevestiging van te vragen. als je op internet bijvoorbeeld berichten tegenkomt van exklanten van je oude host die gefactureerd worden voor domeinnamen die de oude host niet meer onder zijn beheer heeft (dat gebeurd bij zat bedrijven), eis dan een bevestiging per fax of schriftelijk (vanwege de rechtsgeldigheid).
ik ben zelf deelnemer sidn en je wilt niet weten wat ik dagelijks hoor aan verhalen hoe sommige bedrijven geld moeten verdienen. dat is echt te triest voor woorden dus doe het zoals bovenstaand en je zit altijd goed.
strikt genomen zijn ze volgens mij niet verplicht om een bevestiging per post/fax te versturen, denk ook niet dat je dat mag verwachten. daarbij komt ook nog dat een mailbericht al een rechtsgeldigheid heeft.
Where's my fear???
pi_27534564
quote:
op woensdag 1 juni 2005 08:54 schreef jagermaster het volgende:

[..]

strikt genomen zijn ze volgens mij niet verplicht om een bevestiging per post/fax te versturen, denk ook niet dat je dat mag verwachten. daarbij komt ook nog dat een mailbericht al een rechtsgeldigheid heeft.
in zekere mate.
e-mail kan idd worden gelijkgesteld met een brief. dat betekent dat de inhoud van een e-mail gezien kan worden als de inhoud van een naar betrokkene gestuurde brief. een e-mail is afkomstig van een afzender met een uniek e-mail adres en een uniek ip-nummer. voor een rechter zou je op grond van deze feiten een harde zaak hebben.
een bedrijf zou echter aan kunnen voeren dat aan de e-mail geen versleutelde elektronische handtekening is toegevoegd, waardoor deze e-mail naar de letter van de wet waardeloos kan zijn, aangezien er in 2002 een wet is aangenomen, na een richtlijn vanuit de europese commissie, richtlijn 2000/31/eg, waarin een elektronische handtekening een voorwaarde is voor het tot stand komen of ontbinden van een overeenkomst.
om het simpel te houden: beter vraag je als consument bij gerede twijfel een bevestiging op schrift.
en een beetje bedrijf stuurt zo'n bevestiging ook gewoon.
  woensdag 1 juni 2005 @ 09:20:46 #89
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_27534715
vraagje.

ik zoek een provider die mijn forum gaat hosten. dat ding moet asp en mssql draaien.
nee, geen mysql, (of iemand moet een mooie tool hebben om een hele database over te zetten) want mssql draait al 2 jaar nu.

het moet spotgoedkoop natuurlijk, betrouwbaar. email en zo hoeft niet speciaal.
tips?
pi_27534851
asp - betrouwbaar - spotgoedkoop
welke van de 3 hoort er niet tussen?

tis een beetje ruim voor een forum maar kijk hier eens.
  woensdag 1 juni 2005 @ 09:27:20 #91
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_27534882
quote:
op woensdag 1 juni 2005 09:26 schreef douchemeermin het volgende:
asp - betrouwbaar - spotgoedkoop
welke van de 3 hoort er niet tussen?

tis een beetje ruim voor een forum maar kijk hier eens.
asp werkt goed, en is gratis te installeren dus dat valt mee

die mssql is zo schreeuwend duur. echt balen!
pi_27535905
quote:
op woensdag 1 juni 2005 09:27 schreef tjabbo het volgende:

[..]

asp werkt goed, en is gratis te installeren dus dat valt mee

die mssql is zo schreeuwend duur. echt balen!
welk forum gebruik je dan?
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:22:13 #93
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_27540205
quote:
op woensdag 1 juni 2005 10:03 schreef douchemeermin het volgende:

[..]

welk forum gebruik je dan?
snitz.

(www.karboforum.tk)
  woensdag 1 juni 2005 @ 12:34:13 #94
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_27540507
ik zou mensen kunnen aanraden om naar http://www.sohosted.com te kijken

zeer goedkoop zonder downtime..!!

en wat ik erg belangrijk vind... meestal binnen 2 uur antwoord per e-mail
pi_27541258
quote:
op woensdag 1 juni 2005 12:22 schreef tjabbo het volgende:

[..]

snitz.

(www.karboforum.tk)
zet je em toch gewoon om, php is wel wat makkelijker qua hosting.
http://snitz2phpbb.sourceforge.net/
http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=138563&highlight=snitz

even een snelle snor in google, schijnt wel te doen te zijn als ik dat zo lees.
pi_27543561
quote:
op dinsdag 31 mei 2005 23:23 schreef douchemeermin het volgende:
wel raad ik je aan, en lees dit even goed om toch netjes op te zeggen en daar ook een bevestiging van te vragen.
ik heb de opzegging al verstuurd (moet aan het eind van de maand), maar zonder een bevestiging te vragen. ik heb wel een foto van de brief gemaakt, als extra kopie zeg maar.
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:45:44 #97
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_27544683
quote:
op woensdag 1 juni 2005 12:34 schreef jortk het volgende:
ik zou mensen kunnen aanraden om naar http://www.sohosted.com te kijken

zeer goedkoop zonder downtime..!!

en wat ik erg belangrijk vind... meestal binnen 2 uur antwoord per e-mail
jup, ik zit er nu 2 maanden ongeveer en bevalt mij ook heel goed . en goedkoop.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 1 juni 2005 @ 17:54:11 #98
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_27550450
quote:
op woensdag 1 juni 2005 13:00 schreef douchemeermin het volgende:

[..]

zet je em toch gewoon om, php is wel wat makkelijker qua hosting.
http://snitz2phpbb.sourceforge.net/
http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=138563&highlight=snitz

even een snelle snor in google, schijnt wel te doen te zijn als ik dat zo lees.
thnx. ik ga er ff naar kijken
pi_27554971
hej,

5000 mb
10 gb daily bandwidth
php/mysql (1 db 5 users)
dns management
subdomains
frontpage support

en vele extra's + goede support
prijs: 7.77$ per maand.

ik heb het nu 2 jaar en amper outages gehad (wel een paar, maar nooit echt lang, meestal dos attacks)

http://partners.powweb.com/cgi-bin/click.cgi?id=salami1
Styl-O Steve's true love is snowboarding
pi_27578232
goede hosters als ik het zo lees op internet..

us:
mediatemple.net - 2gb, 7,95 dollar
lunarpages.com - 3gb 7,95 dollar

nl:
neostrada.nl
pcextreme.nl
http://www.sity.nl/index.php?l=webhosting
sohosted.com > 1 domein lopen en veel goeds over gehoord.
yournamewebhosting.com > zit al 5 jaar bij. hebben net deze week ruimte/dataverkeer omhoog geschroeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')