mijn voetbalvereniging host daar.... erg duur in vergelijking met andere providers....quote:op dinsdag 16 november 2004 11:43 schreef sherman het volgende:
@kristae, die is van een fok! user
iemand ervaring met: http://www.vevida.nl ?
zou jij me wat anders aanraden?quote:op woensdag 1 december 2004 16:52 schreef renesite het volgende:
pcextreme, hmmm, schijnt wel oke te zijn, hebben wel altijd last van ddos aanvallen (gehad?)
verder is snelheid enzo oké
ik zoek ongeveer dit:quote:op woensdag 1 december 2004 16:57 schreef renesite het volgende:
vevida.nl heeft nu (opeens) een keigoed pakket!
ik wil die ook wel, maar let wel, het is zonder mysql database die 12 euro extra kost, dat is een afknapper voor mij,
sohosted.nl is ook wel oke, maar wat zoek je voor welke prijs dan?
quote:op woensdag 1 december 2004 17:14 schreef jortk het volgende:
bedankt voor je tip
zijn er nog andere mensen die ervaring hebben met sohosted.nl?
tja, als je persé een goedkope host wilt, dan hoef je ook niet echt kwaliteit te verwachten.quote:op zondag 3 april 2005 12:42 schreef remcodelft het volgende:
een eigen domeinnaam met daarbij een emailadres wat nooit meer vervalt zie ik wel zitten. enige hostingruimte er bij is fijn, maar qua dataverkeer zal ik niet veel gebruiken.
ik vraag me af of mensen ervaring hebben met deze 2 bedrijven:
www.hostingdiscounter.nl een van de goedkoopste die ik kan vinden: 5 euro setupkosten, 1 euro per maand, en 10 euro per jaar voor de domeinnaam. totaal: 27 euro het eerste jaar, daarna 22 euro per jaar. hiervoor krijg ik 100 mb webruimte + 100 mb mailbox en 1 gb dataverkeer per maand.
http://www.10eurohost.nl/ doet het ook niet slecht: 50 mb webruimte, 7 gb dataverkeer, 10 euro per jaar (bij 3 jaar vooruitbetalen) en 10 euro per jaar domeinnaam + 10 euro setupkosten. nadeel van 3 jaar vooruitbetalen is natuurlijk dat ik het kwijt ben als ze failliet gaan.
iemand ervaring?
uiteraard is het ook welkom ook als je andere goedkope hosts weet!
dan ga je duidelijk niet voor kwaliteitquote:op zondag 3 april 2005 17:51 schreef remcodelft het volgende:
imtek ==> ik vroeg niet om een 4 keer zo dure host...
tja, een supportafdeling hebben de meeste welquote:op zondag 3 april 2005 22:37 schreef remcodelft het volgende:
bedankt voor die webhosters.nl-reviews!
wel jammer dat bij 10eurohost dit in de kleine letters moet: "prijzen in euro's, exclusief btw"
de reviews over hostingdiscounter zijn wel erg positief, ik denk dat ik daar voor ga. en inderdaad, ik zoek niet perse "de beste kwaliteit", gewoon een linux-server, met een supportafdeling, dan komt het vast goed:)
www.webzilla.nl :pquote:op donderdag 6 januari 2005 19:55 schreef c3la het volgende:
niet helemaal ontopic maar ik werd hierheen doorverwezen door slarioux:
ik moet een bedrijf hebben dat mijn domeinnaam kan aanvragen en daarvoor een forwarding doet voor zowel de webpagina als voor de mailadressen vanaf mijn domeinnaam. ik zou ook het liefst willen dat mijn domeinnaam (die ik nog moet aanvragen) in beeld blijft als er geforward wordt.
welke bedrijven zijn daar goed in? liefst ook niet al te duur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |