abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33115778
laat maar,

ik heb het al gevonden bij webreus. daar is een domein 6,49 en met dns erbij 4 euro duurder per jaar. volledige dns controle.

kijk dat is precies wat ik zoek en niet duur.
pi_33242647
handige tip.

mijn provider geeft gratis hostingpakketten + .nl domeinnaam weg! je hoeft maar 1 te makkelijke vraag te beantwoorden.

wat betekent de afkorting: ftp?
file transfer protocol natuurlijk

http://www.e-creative.nl/index.php?page=nieuws&action=toonbericht&id=19
We can sing and dance and we don't need pants
  dinsdag 20 december 2005 @ 13:21:05 #278
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33242816
quote:
op dinsdag 20 december 2005 13:14 schreef countblah het volgende:
handige tip.

mijn provider geeft gratis hostingpakketten + .nl domeinnaam weg! je hoeft maar 1 te makkelijke vraag te beantwoorden.

wat betekent de afkorting: ftp?
file transfer protocol natuurlijk

http://www.e-creative.nl/index.php?page=nieuws&action=toonbericht&id=19
ja ze geven er maar 5 weg, je had dit beter voor jezelf kunnen houden
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  woensdag 4 januari 2006 @ 10:19:41 #279
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33686369
ik ben op zoek naar een host, waar ik meerdere domeinen in 1 pakket kan gebruiken.
de domeinnamen doen allemaal vrij weinig qua dataverkeer (zeg 100 mb/maand), en ook weinig aan diskruimte (<15 mb). hierdoor heb ik weinig zin om voor alle namen een apart pakket aan te vragen.
de enige host die ik tot nog toe vond die dit doet, had hoge instelprijzen per domein, en dat vind ik het ook niet waard.
oftewel: ik zoek een host waar ik minimaal 3 domeinen in 1 klein hostingpakket kan stoppen.
censuur :O
  woensdag 4 januari 2006 @ 12:53:31 #280
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33690719
hmmm misschien heeft een nieuw topic openen meer zin, want niemand kijkt meer in dit oude grote al-100-keer-bekenen topic :s
  woensdag 4 januari 2006 @ 12:57:56 #281
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_33690892
't probleem is dat je dus 3 aparte domeinen wilt in 1 pakket, 't is denk ik zelf goedkoper om 3 pakketten te nemen (met daaraan 3 domeinen) dan 3-in-1.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:47:29 #282
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33774463
hoi.

ik zit eraan te denken om ook maar eens mijn webpagina naar een betaalde host te verplaatsen. de boel draait nu nog hier op een server, maar de kosten van hosting en domein zijn niet of nauwelijks hoger dan de stroomkosten.

mijn eisen:

• 300 ~ 500 mb ruimte. ik weet niet hoeveel ik zal gebruiken, maar daarmee moet het lukken.
  • 5 ~ 10 gb dataverkeer is normaal? ik kan het niet inschatten. er zal bijna niemand mijn site bezoeken, maar je wilt het toch een beetje ruim nemen natuurlijk.
  • minimaal 5 subdomeinen
  • minimaal 5 mailadressen
  • uiteraard php, mysql, voorkeur gaat uit naar apache boven iis

dat is wat me zo aan eisen te binnen schiet. ik wil het verder gewoon zo simpel mogelijk houden. en ook goedkoop, in zoverre dat ik wel fatsoenlijke uptime wil en support. maar ik hoef niet binnen 5 minuten antwoord op mailtjes, het is immers geen drukbezochte website ofzo.

heeft iemand tips? ik zal in ieder geval even wat sites uit dit topic bekijken (die staan inmiddels in tabs geopend ). zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten?
  • Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
      Moderator vrijdag 6 januari 2006 @ 18:58:32 #283
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_33774895
    quote:
    op vrijdag 6 januari 2006 18:47 schreef angel_of_dth het volgende:
    hoi.

ik zit eraan te denken om ook maar eens mijn webpagina naar een betaalde host te verplaatsen. de boel draait nu nog hier op een server, maar de kosten van hosting en domein zijn niet of nauwelijks hoger dan de stroomkosten.

mijn eisen:

• 300 ~ 500 mb ruimte. ik weet niet hoeveel ik zal gebruiken, maar daarmee moet het lukken. - ik heb veel foto's enzo, en ik kom er langeniet aan
  • 5 ~ 10 gb dataverkeer is normaal? ik kan het niet inschatten. er zal bijna niemand mijn site bezoeken, maar je wilt het toch een beetje ruim nemen natuurlijk. is 5 gig enorm genoeg hoor! ligt er aan hoe groot de bestanden zijn...
  • minimaal 5 subdomeinen
  • minimaal 5 mailadressen
  • uiteraard php, mysql, voorkeur gaat uit naar apache boven iis

dat is wat me zo aan eisen te binnen schiet. ik wil het verder gewoon zo simpel mogelijk houden. en ook goedkoop, in zoverre dat ik wel fatsoenlijke uptime wil en support. maar ik hoef niet binnen 5 minuten antwoord op mailtjes, het is immers geen drukbezochte website ofzo.

heeft iemand tips? ik zal in ieder geval even wat sites uit dit topic bekijken (die staan inmiddels in tabs geopend ). zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten?
  • http://www.webreus.nl/index.php?id=3284&pakketnummer=1 heb ik zelf, wel tevreden over eigenlijk.
    het is iig wel een persoonlijk bedrijf, en dat was mijn voorkeur.
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      vrijdag 6 januari 2006 @ 19:05:02 #284
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_33775145
    ah, ik zie dat ik nog wel even kan nadenken over welke aanbieder het beste pakket aanbiedt, de domeinnaam die ik in gedachten had, en die ook lange tijd vrij was, is sinds 27-12-05 niet meer vrij.
    Vows are spoken to be broken
      Moderator vrijdag 6 januari 2006 @ 19:29:59 #285
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_33776084
    quote:
    op vrijdag 6 januari 2006 19:05 schreef angel_of_dth het volgende:
    ah, ik zie dat ik nog wel even kan nadenken over welke aanbieder het beste pakket aanbiedt, de domeinnaam die ik in gedachten had, en die ook lange tijd vrij was, is sinds 27-12-05 niet meer vrij.
    ouch

ook geen andere extensie?
      vrijdag 6 januari 2006 @ 19:35:51 #286
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_33776284
    ik wil een .nl. eventueel was .com ook wel aanvaardbaar geweest, maar die is ook al geregistreerd. maar het ergste is wel wat er op die site staat, de .nl dus:
    quote:
    deze pagina is leeg. mensen met ideeën voor inhoud mogen mailen naar webmaster@
    ik heb wel een idee voor de inhoud; mijn website.
    Vows are spoken to be broken
      Moderator vrijdag 6 januari 2006 @ 19:42:03 #287
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_33776514
    quote:
    op vrijdag 6 januari 2006 19:35 schreef angel_of_dth het volgende:
    ik wil een .nl. eventueel was .com ook wel aanvaardbaar geweest, maar die is ook al geregistreerd. maar het ergste is wel wat er op die site staat, de .nl dus:
    [..]

ik heb wel een idee voor de inhoud; mijn website.
    misschien mag je m overnemen...
      zaterdag 7 januari 2006 @ 01:00:03 #289
    29444 RemcoDelft
    4 8 15 16 23 42
    pi_33786991
    quote:
    op woensdag 4 januari 2006 10:19 schreef remcodelft het volgende:
    ik ben op zoek naar een host, waar ik meerdere domeinen in 1 pakket kan gebruiken.
    de domeinnamen doen allemaal vrij weinig qua dataverkeer (zeg 100 mb/maand), en ook weinig aan diskruimte (<15 mb). hierdoor heb ik weinig zin om voor alle namen een apart pakket aan te vragen.
    de enige host die ik tot nog toe vond die dit doet, had hoge instelprijzen per domein, en dat vind ik het ook niet waard.
    oftewel: ik zoek een host waar ik minimaal 3 domeinen in 1 klein hostingpakket kan stoppen.
    om even terug te komen op m'n eigen vraag:
    www.50webs.com kan dit. en: nog gratis ook, zonder banners/popups.... het enige (voor zover ik kan zien) wat ze doen is 404's zelf houden, maar dat vind ik niet erg. wellicht dat ze bezoekers uit bepaalde landen ook blocken, maar dat kan ik niet controleren.
    al met al klinkt het goed genoeg om even reclame te maken! zijn er mensen bekend met deze tent?
    50 mb plek, zoveel domeinnamen koppelen als je maar wilt, geen datalimieten... zoek de catch!
    *edit* nu is dit het "betaalde" en niet "gratis" webhosting topic, maar toch

[ Bericht 6% gewijzigd door RemcoDelft op 07-01-2006 09:40:10 ]
      Moderator zaterdag 7 januari 2006 @ 20:34:17 #290
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_33810441
    quote:
    op zaterdag 7 januari 2006 01:00 schreef remcodelft het volgende:

[..]

om even terug te komen op m'n eigen vraag:
    www.50webs.com kan dit. en: nog gratis ook, zonder banners/popups.... het enige (voor zover ik kan zien) wat ze doen is 404's zelf houden, maar dat vind ik niet erg. wellicht dat ze bezoekers uit bepaalde landen ook blocken, maar dat kan ik niet controleren.
    al met al klinkt het goed genoeg om even reclame te maken! zijn er mensen bekend met deze tent?
    50 mb plek, zoveel domeinnamen koppelen als je maar wilt, geen datalimieten... zoek de catch!
    *edit* nu is dit het "betaalde" en niet "gratis" webhosting topic, maar toch
    dat betekend: *naam*.50webs.com enzo..
    je moet wel betalen voor je domeinnaam
      zondag 8 januari 2006 @ 00:01:46 #291
    29444 RemcoDelft
    4 8 15 16 23 42
    pi_33818258
    een domeinnaam heb ik al
    pi_34172765
    voor het schildersbedrijf van mijn broertje ben ik wat dingen aan het nazoeken qua hosting e.d. het gaat een simpele bedrijfswebsite worden welke een omschrijving van zijn bedrijf geen, contact gegevens laat zien maar ook een pagina met foto's.

een website met maximaal 20 pagina's, foto's van zijn werkzaamheden welke voltooid zijn. daarvoor heb je toch ongeveer 250-300 mb voor nodig? of 600mb beter?

en het data verbruik. ik heb totaal geen idee wat het datalimiet van de bandwith zou moeten zijn, 500-1000 hits per maand misschien? zou 15gb genoeg zijn?

fuck onder verkeerde account ingelogged: dit is aneurism btw.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 20:49:56 #293
    39240 jagermaster
    stof en water, dat ben ik
    pi_34174494
    quote:
    op dinsdag 17 januari 2006 20:15 schreef saffron het volgende:
    voor het schildersbedrijf van mijn broertje ben ik wat dingen aan het nazoeken qua hosting e.d. het gaat een simpele bedrijfswebsite worden welke een omschrijving van zijn bedrijf geen, contact gegevens laat zien maar ook een pagina met foto's.

een website met maximaal 20 pagina's, foto's van zijn werkzaamheden welke voltooid zijn. daarvoor heb je toch ongeveer 250-300 mb voor nodig? of 600mb beter?

en het data verbruik. ik heb totaal geen idee wat het datalimiet van de bandwith zou moeten zijn, 500-1000 hits per maand misschien? zou 15gb genoeg zijn?

fuck onder verkeerde account ingelogged: dit is aneurism btw.
    wat ben je wel niet vanplan met foto's?? vind het een beetje overschat. daarbij zet je de foto's ook niet neer in de hoogste resolutie, mensen moeten het namelijk ook nog binnen kunnen halen. weet ook nie hoeveel foto's het gaan worden maar zou zelf zeggen 100mb 5 gb is voldoende.
    Where's my fear???
    pi_34175932
    het zijn wel foto's die zijn kwaliteiten moeten laten zien, beetje hoge res. moet dus wel. het is voornamelijk voor bedrijven bedoelt die willen zien hoe zijn afwerking is e.d.
      dinsdag 17 januari 2006 @ 21:34:01 #295
    39240 jagermaster
    stof en water, dat ben ik
    pi_34176549
    quote:
    op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef aneurism het volgende:
    het zijn wel foto's die zijn kwaliteiten moeten laten zien, beetje hoge res. moet dus wel. het is voornamelijk voor bedrijven bedoelt die willen zien hoe zijn afwerking is e.d.
    als het bedrijven zijn die zo erg graag de kwaliteit willen zien dan ga je dit toch presenteren bij het bedrijf zelf in a3 afgedrukt? ook als je details wil laten zien zegt dit niets over de resolutie van de foto. je kan dan toch ook gewoon delen naar voren laten komen? zelf ben ik van mening dat het meer is van hoe je iets presenteert dan of je 100 high resolution foto's neerzet (maar dat is mijn bescheiden mening)
    Where's my fear???
      dinsdag 17 januari 2006 @ 21:39:46 #296
    29444 RemcoDelft
    4 8 15 16 23 42
    pi_34176800
    quote:
    op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef aneurism het volgende:
    als je spreekt van 20 pagina's, en 300 mb, denk ik aan 15 mb per pagina. dat zijn 15 foto's van 3 mpixel... lijkt me niet dat je dat in 1 keer wilt laden, want dat geeft afgezien van een paar minuten downloadtijd, ook nog een enorme memoryload en gigantische scrollbars.
    maar met thumbnails ==> klikbaar naar high-res kan dat natuurlijk wel.
    maar als je de website maakt, weet je hoe groot-ie is
    qua bandbreedte: neem iets wat je kan upgraden, dan zit je altijd goed.
    pi_34178942
    ow, nee was inderdaad niet aan het denken om direct op pagina's te laten weergeven. idd thumbnails.
      woensdag 18 januari 2006 @ 00:27:58 #298
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_34184755
    wat jullie ook doen, neem geen account bij lycos. de bereikbaarheid van de websites die ik daar gehost heb is om te huilen. en de helpdesk (als die nog bestaat) is totaal niet te bereiken.

wel grote pakketten, maar ook vrij duur en slechte service.

lycos .
    pi_34194574
    quote:
    op donderdag 8 december 2005 10:34 schreef darkomen het volgende:
    wat is jullie ervaring met sohosted?
    ik zit al meer dan een jaar bij sohosted en ben er erg tevreden over. goed bereikbaar, snel, lage prijs. soms wat downtime maar ach, voor die ¤3 per maand mag dat ook.
    Gebruikt houten speelgoed www.speelspul.eu
    pi_34234515
    quote:
    op woensdag 18 januari 2006 11:54 schreef rolf2 het volgende:

[..]

ik zit al meer dan een jaar bij sohosted en ben er erg tevreden over. goed bereikbaar, snel, lage prijs. soms wat downtime maar ach, voor die ¤3 per maand mag dat ook.
    wow dat is erg goedkoop. krijg je wel een echt domein of een subdomein?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')