Weer een goeie actie voor tijdens het stappen als je met iemand ruzie hebtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:02 schreef don.Corleone het volgende:
Een maat van mij heeft na het stappen bovenop een motorkap gescheten. Valt dat ook onder wildpoepen? Toen was het erg lachen en ik kwam echt niet meer bij. Later realiseerde ik me dat als het bij mijn eigen auto zou gebeuren ik het helemaal niet stoer en lachen zou vinden. Het is dus bij die ene keer gebleven... Schijt je wild in de bosjes.. who cares! Vraag me af of ze er ook een bekeuring voor zouden krijgen, hondenpoep dient ook opgeruimd te worden toch?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:12 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ga niet klikken R-AdIoAcTiVe.
Ik heb op vakantie eens veel gedronken, en toen zei ik dat ik in iemands bed zou gaan poepen naar het schijnt. Gelukkig heb ik dat niet gedaan, maar diegene was echt bang dat ik dat serieus zou doen.
Zie je, je kunt wel zuipen!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:12 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ga niet klikken R-AdIoAcTiVe.
Ik heb op vakantie eens veel gedronken, en toen zei ik dat ik in iemands bed zou gaan poepen naar het schijnt. Gelukkig heb ik dat niet gedaan, maar diegene was echt bang dat ik dat serieus zou doen.
Mijn post brengt heel wat emoties losquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:12 schreef cerror het volgende:
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:15 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Mijn post brengt heel wat emoties los![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:43 schreef Doekes het volgende:
Er is niks beter dan lekker schijten op je eigen WC![]()
Niet aankomend weekend maar het weekend daarop: Skype + Bierquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:19 schreef p-etr-a het volgende:
Natuurlijk kan ik wel zuipen! Ik doe het alleen niet zo vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |