abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21527278
Sommige dingen zijn zo mooi in hun eenvoud. Zoals een nieuw RJP-topic dat ook met een nieuwe plaat begint:

Slaapt winter
en zomer
pi_21528812
Een weemoedige Jood .
pi_21529284
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:40 schreef Gellius het volgende:
Een weemoedige Jood .
M'neer was van Joodse bloede, hoewel niet praktizerend. Weemoedig was meneer naar verluidt geenszins. Hij was extrovert en hield van feestjes, dansen en een drankje op zijn tijd. Ook humor was aan meneer welbesteed. Overigens staan al deze feitjes volslagen los van meneer's claim to faim.
Slaapt winter
en zomer
pi_21530609
Ik ga Babybola van de crash halen en de rest van de dag vol liefde naar haar staren.

Doet u gerust een tussenplaat of schiet wat losse flodders. Tot morgen
Slaapt winter
en zomer
pi_21531960
Van de crash nogal! . Die ouders van tegenwoordig worden ook maar steeds onverantwoordelijker .

Enfin. Is er een tussenpersoon met een plaatje?
pi_21551239
... 'bola?
pi_21551338
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 09:50 schreef Gellius het volgende:
... 'bola?
Ingecheckt
Slaapt winter
en zomer
pi_21551368
Mijnheer was verenigdestatens?
pi_21551420
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 09:59 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer was verenigdestatens?
Een goede vraag heer Gellius, en dat op de vroege morgen.

Eens kijken of ik daar een goed antwoord bij kan produceren. Meneer was strikt genomen niet verenigdestatens, daar hij niet in dat land was geboren. Meneer heeft echter zijn gehele werkzame leven in de Verenigde Staten gewerkt, met uitzondering van de eerste 4 jaar. Gezien de aard van een deel van zijn werkzaamheden aldaar, vermoed ik dat meneer op enig moment het staatsburgerschap van de US of A verwierf, weshalve ik uw vraag met een eenduidig 'ja' kan beantwoorden.
Slaapt winter
en zomer
pi_21551718
Maar van geboorte was het een Pool, - frenologisch gezien is iets anders goed mogelijk. Polen hebben meestal onmogelijke namen, dus ik mag aannemen dat meneer op enig moment ook zijn naam ververenigdestatend heeft?
pi_21551812
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 10:27 schreef Gellius het volgende:
Maar van geboorte was het een Pool, - frenologisch gezien is iets anders goed mogelijk. Polen hebben meestal onmogelijke namen, dus ik mag aannemen dat meneer op enig moment ook zijn naam ververenigdestatend heeft?
Meneer was geen Pool, en meneer's achternaam is voor iedere westerling eenvoudig uit te spreken. Meneer heeft wel een kleine achternaamswijziging ondergaan, maar dat was omdat papa een adellijke titel kocht. Meneer's voornaam is wel degelijk ververenigdestatend, hoewel mijn persoonlijke mening is dat zijn oorspronkelijke naam prima uitspreekbaar was.
Slaapt winter
en zomer
pi_21553343
Het zal wel niet Jack Ruby zijn, want dat is een grap voor eerstejaars studenten.
pi_21553895
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Het zal wel niet Jack Ruby zijn, want dat is een grap voor eerstejaars studenten.
Inderdaad heer John_U_Strated, die is het niet.
Slaapt winter
en zomer
pi_21553896
edit: dubbel
Slaapt winter
en zomer
pi_21554220
Hoe vulgair overigens - een titel kopen! Waar speelde hij dit klaar?
pi_21554653
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 12:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe vulgair overigens - een titel kopen! Waar speelde hij dit klaar?
Meneer's papa was ongetwijfeld deel van de nouveau riche De titel is vermoedelijk gekocht in het Pruissisch Keizerrijk, meneer's biografie is hierover niet helemaal duidelijk. Overigens was het kopen van titels in veel Europese landen niet ongewoon.
Slaapt winter
en zomer
pi_21554734
Enfin, mijnheer had er in Amerika toch niets aan.
Deze bon-vivant was een cultuurmens?
pi_21555063
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 12:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Enfin, mijnheer had er in Amerika toch niets aan.
Deze bon-vivant was een cultuurmens?
Hooguit als liefhebber, heer Sports, hooguit als liefhebber
Slaapt winter
en zomer
pi_21555964
Straalmotorvoertuigwetenschapper?
pi_21556107
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 13:52 schreef beeer het volgende:
Straalmotorvoertuigwetenschapper?
Meneer schapte wel weten, en dan nog exacte weten ook. Met straalmotorvoertuigen heeft meneer echter onthustsend weinig van doen gehad.
Slaapt winter
en zomer
pi_21556405
Heeft mijnheer iets met Manhattan en de Drieeenheid van doen gehad?
pi_21556554
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 14:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Heeft mijnheer iets met Manhattan en de Drieeenheid van doen gehad?
Manhattan is wel op de een of andere wijze aan meneer te linken. Met de drie-eenheid zie ik de link minder snel, maar misschien kunt u mij die clarficeren, gezien uw zonnebril, heer Strated?
Slaapt winter
en zomer
pi_21556805
TRINITY zorgde voor een ontploffing in New Mexico, hr. P.
pi_21556938
He jakkie, dat geeft zo'n rommeltje. Meneer was inderdaad betrokken bij dit gebeuren. Hij werkte op de theorie afdeling in Los Alomos. Rond de tijd van die ontploffing schreef meneer ook een klassiek boek.
Slaapt winter
en zomer
pi_21557041
Ging dit klassie boek ook over de onderhavige vernietiging?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')