M'neer was van Joodse bloede, hoewel niet praktizerend. Weemoedig was meneer naar verluidt geenszins. Hij was extrovert en hield van feestjes, dansenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:40 schreef Gellius het volgende:
Een weemoedige Jood.
Ingechecktquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:50 schreef Gellius het volgende:
... 'bola?
Een goede vraag heer Gellius, en dat op de vroege morgen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:59 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer was verenigdestatens?
Meneer was geen Pool, en meneer's achternaam is voor iedere westerling eenvoudig uit te spreken. Meneer heeft wel een kleine achternaamswijziging ondergaan, maar dat was omdat papa een adellijke titel kocht. Meneer's voornaam is wel degelijk ververenigdestatend, hoewel mijn persoonlijke mening is dat zijn oorspronkelijke naam prima uitspreekbaar was.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:27 schreef Gellius het volgende:
Maar van geboorte was het een Pool, - frenologisch gezien is iets anders goed mogelijk. Polen hebben meestal onmogelijke namen, dus ik mag aannemen dat meneer op enig moment ook zijn naam ververenigdestatend heeft?
Inderdaad heer John_U_Strated, die is het niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Het zal wel niet Jack Ruby zijn, want dat is een grap voor eerstejaars studenten.
Meneer's papa was ongetwijfeld deel van de nouveau richequote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe vulgair overigens - een titel kopen! Waar speelde hij dit klaar?
Hooguit als liefhebber, heer Sports, hooguit als liefhebberquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Enfin, mijnheer had er in Amerika toch niets aan.
Deze bon-vivant was een cultuurmens?
Meneer schapte wel weten, en dan nog exacte weten ook. Met straalmotorvoertuigen heeft meneer echter onthustsend weinig van doen gehad.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:52 schreef beeer het volgende:
Straalmotorvoertuigwetenschapper?
Manhattan is wel op de een of andere wijze aan meneer te linken. Met de drie-eenheid zie ik de link minder snel, maar misschien kunt u mij die clarficeren, gezien uw zonnebril, heer Strated?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Heeft mijnheer iets met Manhattan en de Drieeenheid van doen gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |