abonnement Unibet Coolblue
pi_21650551
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:38 schreef Gellius het volgende:
Deze klassieker mag natuurlijk niet ontbreken. W.G. Bruun, wer bistou? :

[afbeelding]
Wat heb ik die nieuwsgierige rakker toch gemist, .
  maandag 30 augustus 2004 @ 23:32:20 #77
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_21650609
...dass wir fliegen.
pi_21651728
.
pi_21651819
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_21652319
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 23:26 schreef Koekepan het volgende:
[afbeelding].


Noot: Koekpan komt met een mannetjesvarken ('een beer'), dan kom ik met Monseigneur Bär.
pi_21654851
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_21655286
Je weet wat voor ellende daarvan kan komen hè?

.
pi_21655347
Hoe groot is de kans nu eigenlijk dat twee bruine beren een zwarte voortbrengen?
pi_21655404
Beeer.
Doe nou eens even niet zo racistisch en denk even conceptueel met me mee . Het gaat om het idee.

.
pi_21655418
Zie ik daar de schaduw van twee lachende ijsberen op die foto?


Conceptueel genoeg zo?
pi_21655442
Ik vind dat er alleen maar positieve plaatjes geplaatst moeten worden van blije beren, die gezellig een dansje doen of hun favoriete vrouwtjesbeer aan het bestijgen zijn of dat ze een beetje op zodiakk lijken en dus niet met bloed en zielig en dat ze niet blij zijn.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_21655459
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen.


En laat iedereen in hun of hens waarde man.
pi_21655476
Maar Beeer begon met naar-doen!

.
pi_21655697
En om een uur of acht ooit een appel, mensen. En beren, ook.



Hierbij wil ik aantekenen dat de eerder door mij geplaatste beer die het feest der liefde bedrijft mijn officiële beer van de dag is. De beer hierboven is bij wijze van extra, gewoon leuk voor de mensen.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 10:13:37 #90
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_21655733
Vergeef me, Batuwu, ik dwaalde een beetje af.
Hier,
een vrolijke snuiter..om het een beetje goed te maken.



.
...dass wir fliegen.
pi_21655787
Ik had echt een hartstikke blije beer geplaatst. Hij was lekker een appeltje aan het eten. Hij was zo blij! Wat een lek-ker ap-pel-tje, moes-je!

Maar die is dus niet te zien.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_21658714
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 09:54 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ik vind dat er alleen maar positieve plaatjes geplaatst moeten worden van blije beren, die gezellig een dansje doen of hun favoriete vrouwtjesbeer aan het bestijgen zijn of dat ze een beetje op zodiakk lijken en dus niet met bloed en zielig en dat ze niet blij zijn.
Indachtig Batuwu´s oproep:



'k Zag twee beren broodjes smeren,
O het was een wonder.
't Was een wonder, boven wonder,
dat die beren smeren konden.
Hi hi hi, ha ha ha!
'k Stond erbij en ik keek er naar.
pi_21658781


Poeh-beer!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_21668447
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_21671676
Speciaal voor Tong80:

pi_21675058
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_21675231
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 09:54 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ik vind dat er alleen maar positieve plaatjes geplaatst moeten worden van blije beren, die gezellig een dansje doen of hun favoriete vrouwtjesbeer aan het bestijgen zijn of dat ze een beetje op zodiakk lijken en dus niet met bloed en zielig en dat ze niet blij zijn.
Zo beter?

"I'm a reasonable man, get off my case"
pi_21676468



[ Bericht 29% gewijzigd door YvesMontand op 01-09-2004 03:16:35 (lay out) ]
pi_21677577
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 09:54 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ik vind dat er alleen maar positieve plaatjes geplaatst moeten worden van blije beren, die gezellig een dansje doen of hun favoriete vrouwtjesbeer aan het bestijgen zijn of dat ze een beetje op zodiakk lijken en dus niet met bloed en zielig en dat ze niet blij zijn.
beeer boft maar weeer

Slaapt winter
en zomer
pi_21677718


Goeiemorgen ... een groet uit Yellowstone Park.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')