t lukt hier echt nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:04 schreef Zander het volgende:
Weird, 't lukt hier wel.
Dat is het gewoon!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:08 schreef Bob-B het volgende:
Heeft rhenen wel eens een station
Reisadvies van Rhenenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:06 schreef Bosbeetle het volgende:
t lukt hier echt niet
oh kolere !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:10 schreef soul114 het volgende:
12:20 i Rhenen Veenendaal Centrum Bus i.p.v. Trein 0 NS
12:35 i Veenendaal Centrum
12:39 Veenendaal Centrum
13:10 i Utrecht Centraal
Let op, mogelijk vertraging: werktraject tussen
Rhenen en Veenendaal Centrum
De NS-site doet het bij mij ook opeens niet meer vanuit Opera, vanuit Internet Explorer werkt het welquote:Utrecht Centraal-Rhenen
--------------------------------------------------------------------------------
Wanneer: woensdag 25 augustus
Oorzaak: vernieuwing van spoorwegovergang
Gevolgen: er rijden geen treinen:
de stoptreinen Utrecht Centraal-Rhenen rijden niet tussen Veenendaal Centrum en Rhenen
Alternatief: maak gebruik van de bussen:
reis tussen Veenendaal Centrum en Rhenen met een NS-bus
LET OP: De NS-bussen vanuit Rhenen naar Veenendaal Centrum vertrekken ongeveer 15 minuten eerder dan de vertrektijd van de reguliere stoptreinen van Rhenen naar Veenendaal Centrum
Extra reistijd: een kwartier
Logica is waarschijnlijk kleiner dan 1, dus wanneer je deelt door (10^ logica), zal die waarde van NS alleen maar toenemen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:18 schreef SwiffMeister het volgende:
ik zei het al eerder:
NS = Sloom² X Lame + Traag
maar volgens mij moet ik mun formule bijstellen en er van maken:
NS = Sloom² X Lame + Traag / (10 ^ Logica)
oke ik zal hem bijstellen, dan zou het dus het volgende worden:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:26 schreef Fester het volgende:
[..]
Logica is waarschijnlijk kleiner dan 1, dus wanneer je deelt door (10^ logica), zal die waarde van NS alleen maar toenemen.
ik zou de factor traag ook anders noteren (1/traag) bijvoorbeeld.
Rondje om de kerk maar dan andersquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ze willen gewoon niet dat jij op de plaats van bestemming aankomt. Heel begrijpelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |