Zeker nog nooit handboeien gebruikt, of plasticen van de bart smit ofzo, dat doe je niet ongemerkt met 1 hand of ze moet proppen (of je lul) in d'r oren hebben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:07 schreef Herkauwer het volgende:
Misschien is het iets om haar te verassen met handboeien? Gewoon één hand vast maken zonder dat ze dat echt door heeft? En dan kijken hoe ze reageerd....? 2 handen meteen vast maken komt misschien een beetje verkeerd over![]()
En verder verwennen? tja....gebruiken jullie vaker speeltjes?
Dankje voor de serieuze reactie. Ik denk niet dat ze heel erg schrikt omdat we het er ook wel eens over hebben, en we zijn wat dat betreft vrij open. Dus t mag best iets verder gaan dan kusjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:29 schreef Hybmaster_D het volgende:
Ten eerste...... Wat een kinderachtige reakties hier.... zouden de modjes dit topic willen opschonen aub?
Om de vraag van de TS te beantwoorden:
Wat je ook kan doen is haar blinddoeken en dan op onverwachte momenten haar kusjes geven.
Als ik jou was zou ik niet meteen te hard van stapel lopen..... voor hetzelfde geld schikt ze zich de t*r*ng en wil ze het nooit meer proberen.
Je kunt ze ook opwachten in het moderatie topicquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:33 schreef snurdje het volgende:
Ik zit ook al te wachten tot 1 van de modjes online komt.....
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:42 schreef Drinkemaatje het volgende:
Ijsblokjes gebruiken.
Prettig dat jullie daar beiden open over zijn..... Begin haar eerst met kusjes en likjes gek te maken, laat haar maar naar je smachten. Ga rustig stap voor stap verder en luister goed naar haar of ze het prettig vindt. Veel plezier!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:33 schreef snurdje het volgende:
[..]
Dankje voor de serieuze reactie. Ik denk niet dat ze heel erg schrikt omdat we het er ook wel eens over hebben, en we zijn wat dat betreft vrij open. Dus t mag best iets verder gaan dan kusjes
Ik zit ook al te wachten tot 1 van de modjes online komt.....
Dat leek mij ook al een leuke.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:42 schreef Drinkemaatje het volgende:
Ijsblokjes gebruiken.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:57 schreef Punica het volgende:
je kan ook je eigen creativiteit gebruiken, anders word 't toch niks
die zekerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:42 schreef Drinkemaatje het volgende:
Ijsblokjes gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |