Nog wat vragen die vial mail zijn binnengekomen:
quote:
Hoi Eddy,
Je bent een veelzijdig iemand. Je presenteert en maakt/speelt muziek. Maar waar ligt je muzikale roots? Wie is je absolute voorbeeld als zanger, gitarist en/of band?
quote:
Eddy,
Ik heb er eigenlijk enorm de balen in dat er niet meer van jou te zien is op de buis, je hebt een zeer originele aanpak en lijkt ook schijt aan een hoop te hebben (Je lijkt een hoop te durven).
Mijn vraag; Is het zo dat er regie aan te pas komt, of is het meer "In the heat of
the moment"?
quote:
Ik heb zeer veel respect voor je tv programmas, ik denk dat er een heleboel meer van mag komen op de tv. Ik kijk tegenwoordig nog amper televisie, omdat ik persoonlijk vind dat de huidige televisie te commercieel is geworden.
In de loop van de jaren lijkt het wel of er niets meer over is van TV, en het meer een soort "moneymachine" is geworden. Sellvision, en bellvision lijken de Television over te nemen.
Mijn vraag: heb je er wel eens over nagedacht om producties te maken en die op internet aan te bieden. (een soort streaming Zoeyvision)
Hoe dan ook, om je los te slaan van die TV. Persoonlijk denk ik dat je een goede markt zou hebben. Het is in principe nog een pril medium. En ik denk dat met de enorme groei van breedband internet de laatste paar jaar, het voor mensen een "Makkelijker" te benaderen medium aan het worden is.
Met jou hersens en jou creativiteit moet je hier toch iets mee kunnen lijkt mij?
Rede voor deze vraag; er word weinig gedaan met internet (je hebt rolf x gehad met red fox een paar jaar geleden, dat is het.) Ik vind het tijd worden voor de nieuwe generatie, jij behoort met vlag en wimpel toe aan de nieuwe generatie, dus lijkt mij het een goede manier om in contact te komen met de nieuwe generatie.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]