abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 augustus 2004 @ 05:19:37 #26
4180 Hare
Come fly with me!
pi_21526773
He Eddy, tof dat je hier aan meedoet!!

Mijn vraag:

Hoe is het om samen te werken met de twee mooiste en leukste vrouwen uit Showbizzland?
Dank je god elke dag op je blote knieen, of vind je het al de gewoonste zaak van de wereld?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 14:30:47 #27
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_21533767
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:00 schreef Fokkertjuh het volgende:
Hey Eddy, Ooit in het programma .. maakt vrienden met, was er een aflevering met de jos verstappen fans .. Mijn vraag was .. Spreek je nog wel is met die mensen en wat vinden hun nou precies van hun grote Idool .. ? na alle mislukkingen in de formule 1?
Eddy, hoe vind je het, dat er telkens mensen zijn die jou verwarren met Rob Kamphues, die andere kale van BNN?
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  woensdag 25 augustus 2004 @ 14:36:00 #28
78498 classpc
I don't like change
pi_21533885
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:00 schreef Fokkertjuh het volgende:
Hey Eddy, Ooit in het programma .. maakt vrienden met, was er een aflevering met de jos verstappen fans .. Mijn vraag was .. Spreek je nog wel is met die mensen en wat vinden hun nou precies van hun grote Idool .. ? na alle mislukkingen in de formule 1?
Dat programma was Kamphues maakt vrienden. Niet met Eddy Zoëy dus.

En ontopic:

Ken je FOK.nl?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 15:13:21 #29
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_21534646
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 14:36 schreef classpc het volgende:

[..]

Dat programma was Kamphues maakt vrienden. Niet met Eddy Zoëy dus.

En ontopic:

Ken je FOK.nl?
Hoor ik hier een echo
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_21535812
Ik zag je laatst met je band op terschelling, erg van genoten, heerljke muziek die jullie maakten.

Zijn jullie ook van plan om hier singles e.d. van uit te brengen, of gaan jullie alleen touren?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 17:05:12 #31
78498 classpc
I don't like change
pi_21536985
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 15:13 schreef Gabberhead het volgende:

[..]

Hoor ik hier een echo
Hoe meer reacties, deste duidelijker het overkomt. Lijkt mij.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 23:12:32 #32
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_21546029
*trapperdetrap*
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_21559389
Eddy,
Waarom stop je niet met zingen en ga je gewoon weer tv maken?
Die CD van je zuigt nl. verschrikkelijk terwijl je tv-programma's wel goed te kijken waren.

Wil
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 12:34:14 #34
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_21576277
*nog een schopje geeft*

Eddy, op FOK!TV zei je dat je nog nooit van FOK! had gehoord. Nu zal je wellicht wel gekeken hebben op www.fok.nl Wat vind je er van?
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 12:39:43 #35
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21576375
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 16:30 schreef FUFR het volgende:
Die CD van je zuigt nl. verschrikkelijk
Flikker toch op man

[ontopic]
Eddy, ben je inmiddels wél een bierdrinker, of hou je het nog steeds liever bij een whiskey?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21579189
he zapper,
wel gewoon respect hebben voor andermans mening, he!
Ik vind dat zn liedjes zuigen, dat zeg ik bv niet over Acda en de Munnik.
Dus ik heb wél smaak!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 14:58:57 #37
15080 static
pi_21579311
Die discussie kun je in MUZ volgen, dit is een vragentopic.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:00:13 #38
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21581572
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 14:51 schreef FUFR het volgende:
he zapper,
wel gewoon respect hebben voor andermans mening, he!
Ik vind dat zn liedjes zuigen, dat zeg ik bv niet over Acda en de Munnik.
Dus ik heb wél smaak!
Jij bent gewoon 1 van die velen die hem al beoordelen voordat je ook maar 1 liedje van 'm kent.
Dus ik respecteer je oppervlakkige mening niet. Maar je bent wel heel stoer hoor...

Sorry Static, moest ff

Nog een vraagje,

welke leraar Engels had je op de middelbare school?

en,

waarom is er nauwelijks tot geen promotie gemaakt voor je album door je platenmaatschappij?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:15:50 #39
15080 static
pi_21581872
Wat waren de meest memorabele momenten uit 'De Liegende Hollander'?

Zou je weer zo'n soort programma willen maken?
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:45:58 #40
15080 static
pi_21584642
Nog wat vragen die vial mail zijn binnengekomen:
quote:
Hoi Eddy,

Je bent een veelzijdig iemand. Je presenteert en maakt/speelt muziek. Maar waar ligt je muzikale roots? Wie is je absolute voorbeeld als zanger, gitarist en/of band?
quote:
Eddy,

Ik heb er eigenlijk enorm de balen in dat er niet meer van jou te zien is op de buis, je hebt een zeer originele aanpak en lijkt ook schijt aan een hoop te hebben (Je lijkt een hoop te durven).

Mijn vraag; Is het zo dat er regie aan te pas komt, of is het meer "In the heat of
the moment"?
quote:
Ik heb zeer veel respect voor je tv programmas, ik denk dat er een heleboel meer van mag komen op de tv. Ik kijk tegenwoordig nog amper televisie, omdat ik persoonlijk vind dat de huidige televisie te commercieel is geworden.
In de loop van de jaren lijkt het wel of er niets meer over is van TV, en het meer een soort "moneymachine" is geworden. Sellvision, en bellvision lijken de Television over te nemen.

Mijn vraag: heb je er wel eens over nagedacht om producties te maken en die op internet aan te bieden. (een soort streaming Zoeyvision)
Hoe dan ook, om je los te slaan van die TV. Persoonlijk denk ik dat je een goede markt zou hebben. Het is in principe nog een pril medium. En ik denk dat met de enorme groei van breedband internet de laatste paar jaar, het voor mensen een "Makkelijker" te benaderen medium aan het worden is.
Met jou hersens en jou creativiteit moet je hier toch iets mee kunnen lijkt mij?

Rede voor deze vraag; er word weinig gedaan met internet (je hebt rolf x gehad met red fox een paar jaar geleden, dat is het.) Ik vind het tijd worden voor de nieuwe generatie, jij behoort met vlag en wimpel toe aan de nieuwe generatie, dus lijkt mij het een goede manier om in contact te komen met de nieuwe generatie.
  maandag 30 augustus 2004 @ 09:54:04 #41
15080 static
pi_21633847
En dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')