abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:28:17 #1
88297 don.Corleone
fuck for life... vr. gezocht!
pi_21511502
Waar vind ik een sexrelatie?
Zijn er mensen die ervaring hebben in het verkrijgen van sexrelaties? Via internet of andere kanalen?

Ik heb net een lange relatie achter de rug, 3 jaar duurde die. Ik heb nog helemaal geen zin om een nieuwe relatie te beginnen, mijn ex zit nog te veel in mijn gedachte. Ben al wel een paar keer gaan stappen, maar heb geen zin om een hele avond mijn best te doen bij een leuke meid voor alleen sex. Dat is niet eerlijk t.o.v. die meid. Maar aan de andere kant verlang ik wel naar een lange nacht sex en als het klikt zouden we elkaar kunnen bellen als we zin hebben. Gewoon sex zonder de 'verplichtingen' van een normale relatie....

Dus ik ben benieuwd wat de reacties/ervaringen zijn...

ps. meiden mogen altijd mailen
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:29:25 #2
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_21511529
ga naar de hoeren...!!
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
pi_21511562
Ik stel voor: bij de hoeren. Als je wat geld neerlegt hoor je ze niet zeuren.

Je "ps" alleen al is kansloos.
Een ei maakt nog geen kip (en zo is het voorspeld).
pi_21511628
Bel je ex om te vragen of je mag neuken?
Je 'ps' is idd erg triestig/wanhopig
pi_21511634
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:28 schreef don.Corleone het volgende:
Waar vind ik een sexrelatie?
Zijn er mensen die ervaring hebben in het verkrijgen van sexrelaties? Via internet of andere kanalen?

Ik heb net een lange relatie achter de rug, 3 jaar duurde die. Ik heb nog helemaal geen zin om een nieuwe relatie te beginnen, mijn ex zit nog te veel in mijn gedachte. Ben al wel een paar keer gaan stappen, maar heb geen zin om een hele avond mijn best te doen bij een leuke meid voor alleen sex. Dat is niet eerlijk t.o.v. die meid. Maar aan de andere kant verlang ik wel naar een lange nacht sex en als het klikt zouden we elkaar kunnen bellen als we zin hebben. Gewoon sex zonder de 'verplichtingen' van een normale relatie....

Dus ik ben benieuwd wat de reacties/ervaringen zijn...

ps. meiden mogen altijd mailen
een goede vriend van mij heeft een "gewone" site op internet en via die site heeft die een meid leren kennen, die op een gegeven moment aan hem vroeg om langs te komen omdat ze wel zin had, en nu gaat ie er regelmatig naartoe om ze zaakje te lozen
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:34:18 #6
88297 don.Corleone
fuck for life... vr. gezocht!
pi_21511657
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:29 schreef erikvw het volgende:
ga naar de hoeren...!!
Hoeren? Ik ben ook maar een student...
pi_21511745
Ga gewoon naar de hoeren dan, dat bespaart je een hele lange zoektocht naar een lelijke verrimpelde slet die een sexrelatie wil.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_21511782
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:34 schreef don.Corleone het volgende:

[..]

Hoeren? Ik ben ook maar een student...
Dan had ik verwacht dat je toch minstens wat slimmer zou zijn dan op zo'n manier om een sexrelatie te vragen.

Misschien is dit alleen maar mijn mening, maar met sex komt een bepaalde chemie aan bod die je niet even op kan doen via een site. Bovendien (maar dat vind ik dan) is sex zonder liefde ook geen kut aan. Een lichaam is een lichaam en daar zijn er maar 3 miljard vrouwelijke van, maar het gaat juist om wat er in dat hoofd zit.

Je bent echt een typische man. "Je mijn relatie is uit EN IK WIL SEX VERDOMME". Maar dan toch wel van "ik wil niemand bedonderen". Je hebt wel door blijkbaar dat de dames over't algemeen niet graag bedonderd worden en helemaal niet om sex: je bent een van de zovelen die 'dringend' op zoek is naar sex en niet naar liefde.

Nou, succes. Misschien dat je er een vind. Maar mij hoef je daar niet wakker voor te maken.

PS: en lees dit hele stuk maar 3x want ik typ niet voor niets zo'n stukje tekst als dit, allemaal moeite doen voor een kansloos iemand

PS2: en ja ik ben niet aardig tegen je, maar ik vind dit toch zo kansloos.. typische man
Een ei maakt nog geen kip (en zo is het voorspeld).
pi_21511813
stop je leuter in een...

owkut verkeerde topic
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:40:53 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_21511819
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:28 schreef don.Corleone het volgende:
heb geen zin om een hele avond mijn best te doen bij een leuke meid voor alleen sex. Dat is niet eerlijk t.o.v. die meid.

Waarom niet?
Als zij ook alleen maar seks wil, is er toch niets aan de hand?
Juist eerlijk voor je vrijblijvende bedoelingen uitkomen, niet alle vrouwen willen meteen een relatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_21511825
hoe je ze vindt?

gewoon op plaatsen waar je ook aan een normale vriendin komt (kroeg, werk, internet, sport etc), alleen maak je duidelijk dat je geen relatie wilt maar haar wel graag wil blijven zien en hopelijk denkt zij dr dan net zo over...

en onthoud, eerlijkheid duurt t langst
enjoy life!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:44:50 #12
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_21511943
Tijdens het uitgaan kun je toch eerlijk tegen die meid zeggen dat je alleen maar sex wilt?
Sommige meiden zijn er best voor in hoor.
Ikzelf heb al meerdere sexrelaties achter de rug en geef je 1 tip mee: wees duidelijk in jullie afspraken als het eenmaal zo ver is.

en ps op de ps...
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_21511995
Er zijn toch dating sites? En dan vooral gericht op sex dates, niet om een avondje uit eten te gaan?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21512063
Ik begrijp je eigenlijk wél, terwijl de meesten het niet van een vrouw zouden verwachten.
Ik begrijp best dat als je teveel met je ex in je hoofd zit, geen zin hebt in een andere relatie en natuurlijk mis je dan de aandacht en de sex. Besef je echter wel dat je met iemand met wie je niet verder wilt gaan dan alleen de sex, je niet hetzelfde gevoel kunt hebben als dat je dat wel met iemand al een mooie band hebt opgebouwd. Misschien is het daarom goed om je af te vragen of je alleen de sex mist of hetgeen erom heen.
Als je zeker weet dat het alleen de sex is, dan kun je dat via internet proberen, maar ik denk dat je in real life meer kans maakt. Als je niemand wilt bedonderen, zou je er wel heel eerlijk over moeten zijn vanaf het begin. Wij vrouwen hebben de ongenaakbare gedachten dat we een man toch wel op andere gedachten kunnen brengen als we er heftige sex mee hebben gehad. Laat je dan ook niet meeslepen en blijf bij je gevoel.
Succes ermee.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone ŕ midi seize
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:54:46 #15
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_21512185
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:39 schreef trie het volgende:

[..]

Je bent echt een typische man. "Je mijn relatie is uit EN IK WIL SEX VERDOMME". Maar dan toch wel van "ik wil niemand bedonderen". Je hebt wel door blijkbaar dat de dames over't algemeen niet graag bedonderd worden en helemaal niet om sex: je bent een van de zovelen die 'dringend' op zoek is naar sex en niet naar liefde.

Nou, succes. Misschien dat je er een vind. Maar mij hoef je daar niet wakker voor te maken.

PS: en lees dit hele stuk maar 3x want ik typ niet voor niets zo'n stukje tekst als dit, allemaal moeite doen voor een kansloos iemand

PS2: en ja ik ben niet aardig tegen je, maar ik vind dit toch zo kansloos.. typische man
Ik vind de TS ook een beetje kansloos, maar ga nou niet over ''typische mannen'' lopen praten (je bent er zelf verdomme ook een!)
Beetje onnodig vind je zelf ook niet
Met andere woorden: hou je eigen soort hoog!
Die zoute stokjes...
pi_21512242
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:54 schreef hallodagg het volgende:

[..]

Ik vind de TS ook een beetje kansloos, maar ga nou niet over ''typische mannen'' lopen praten (je bent er zelf verdomme ook een!)
Beetje onnodig vind je zelf ook niet
Met andere woorden: hou je eigen soort hoog!
Tuurlijk, ben zelf ook een man. Maar schaam me er wel voor soms hoor
Een ei maakt nog geen kip (en zo is het voorspeld).
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:58:20 #17
88297 don.Corleone
fuck for life... vr. gezocht!
pi_21512279
[] Trie... ik vraag toch niet om aardig gevonden te worden. Bovendien respecteer ik je mening, maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.
[] Blinky.. thanx... je begrijpt me en ik zal je 'tips' onthouden!

en die ps. guy's, het is toch met een knipoog! Waar is de humor tegenwoordig.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:00:07 #18
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_21512327
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:56 schreef trie het volgende:

[..]

Tuurlijk, ben zelf ook een man. Maar schaam me er wel voor soms hoor
Haha ok. Mijn mening: iedere man moet maar z'n eigen gangetje gaan, en er is niet iets zoals een ''typische man''. Dat is een onnodige generalisatie, vooral als je er zelf ook een bent
Ik zeg: laat dat soort uitspraken maar aan de vrouwtjes over!
Die zoute stokjes...
pi_21512576
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:49 schreef Blinky het volgende:
" ....Wij vrouwen hebben de ongenaakbare gedachten dat we een man toch wel op andere gedachten kunnen brengen als we er heftige sex mee hebben gehad. "
geweldig, ik hoop dat vrouwen dat vooral ook blijven denken, doet de sex zeker ten goede
enjoy life!
pi_21512707
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:10 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

geweldig, ik hoop dat vrouwen dat vooral ook blijven denken, doet de sex zeker ten goede
Naieviteit heeft bij de meeste vrouwen iets schattigs voor de meeste mannen.

pi_21512894
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:15 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Naieviteit heeft bij de meeste vrouwen iets schattigs voor de meeste mannen.

Das niet naief... das dom.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone ŕ midi seize
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:27:55 #22
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_21512991
Voor homo's heb je www.gaydar.nl .

Volgens staat ongeveer elke flikker in NL daarop, het is echt megapopulair. Voor hetero's zal je vast toch ook wel zoiets hebben?

Mijn ervaringen zjin best goed. Tot nu toe was iedereen normaal en zag er leuk uit.
Echte sexdates (aanbellen, neuken, weg) doe ik zelf niet aan, maar eerst uitgaan en dan neuken heb ik geen problemen mee.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_21513033
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:49 schreef Blinky het volgende:
Als je niemand wilt bedonderen, zou je er wel heel eerlijk over moeten zijn vanaf het begin. Wij vrouwen hebben de ongenaakbare gedachten dat we een man toch wel op andere gedachten kunnen brengen als we er heftige sex mee hebben gehad.
Ja, waarom hebben we dat eigenlijk.
Ik meld me dan ook bij deze af voor een seksrelatie, ik ben er niet geschikt voor.
Maar ik snap de redenering van de TS wel (zal niet beginnen over de ps... ) en ik denk dat de tip van hierboven ergens (dames versieren in cafe oid, en dan inderdaad gewoon eerlijk zijn) het beste werkt.

En of je dat dan op 4 september niet in Sittard wilt komen doen, dan kan ik gerustgesteld gaan stappen die dag
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21513171
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:24 schreef Blinky het volgende:

[..]

Das niet naief... das dom.
Is dat niet hetzelfde?
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:38:38 #25
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_21513232
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:30 schreef Syrena het volgende:

[..]
En of je dat dan op 4 september niet in Sittard wilt komen doen, dan kan ik gerustgesteld gaan stappen die dag
Wanneer kom je stappen in A'dam..
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_21513313
Ik weet waar ik heenga voor de sex op 4 september
pi_21513431
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:36 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Is dat niet hetzelfde?
ja is zelfde, t klinkt minder dom alleen
enjoy life!
pi_21515176
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:42 schreef Tranceptor het volgende:
Ik weet waar ik heenga voor de sex op 4 september
Amsterdam?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 19:20:46 #29
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_21515799
Titel onder je avatar(TS)
Die zoute stokjes...
pi_21520265
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 17:36 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Is dat niet hetzelfde?
Nee. Bij het een (naief) weet je dat het niets gaat worden, maar je houdt vast aan de gedachte dat het toch zou kunnen. Dom zijn is na drie keer bedrogen te zijn toch naar een ex terug gaan en het echte liefde noemen (vriendin van mij)
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone ŕ midi seize
pi_21520473
Vroeg of laat zal er heus wel iemand komen met een aanbod wat je niet kunt weigeren...
  woensdag 25 augustus 2004 @ 09:58:27 #32
93297 LarZje
De nootekraecker
pi_21528153
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:34 schreef don.Corleone het volgende:

[..]

Hoeren? Ik ben ook maar een student...
ps dat is ook een kansloos excuus...dan drink je maar wat minder bier
Vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken
pi_21528268
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:56 schreef Syrena het volgende:

[..]

Amsterdam?
Ik woon hier, beetje afwisseling is ook wel leuk

Ik zie niet zoveel verschil tussen naief en dom....
pi_21530153
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:56 schreef Blinky het volgende:

[..]

Nee. Bij het een (naief) weet je dat het niets gaat worden, maar je houdt vast aan de gedachte dat het toch zou kunnen. Dom zijn is na drie keer bedrogen te zijn toch naar een ex terug gaan en het echte liefde noemen (vriendin van mij)
en mannen noemen dat dom en vrouwen noemen dat naiet
enjoy life!
pi_21530164
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:49 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

en mannen noemen dat dom en vrouwen noemen dat naiet
zucht, NAIEF
enjoy life!
pi_21537894
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:50 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

zucht, NAIEF
Dombo
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone ŕ midi seize
pi_21540524
Er wordt hier van alles besproken, tot en met "piemels in het gezicht slaan van je vriendin" aan toe.
En als iemand dan hier op zoek is naar een sex-relatie, vinden mensen dat triest.....beetje raar ej?
Kan t me goed voorstellen dat je iets anders wilt voor een avond. Voor mij is dat ook de beste remedie.
-
pi_21552326
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 17:48 schreef Blinky het volgende:

[..]

Dombo


Ach, ik zie ieder geval mijn eigen fouten, naieve vrouwen zien dat niet
enjoy life!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 11:19:14 #39
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_21552637
Er is niets triests aan. Als een man en een vrouw dat beide willen, is dat toch prima. Zelf noem ik het altijd een 'viendschap+'. Tja en hoe vind je dan zoiets...internet of zoiets lijkt me inderdaad geen goede manier. Met name vrouwen gaan doorgaans niet zichzelf online begeven met als drijfveer casual sex. Meestal onstaat het toch met bijvoorbeeld een ex, een goede vriend of vriendin, een one-night-stand die uitloopt in een soort van continue one-night-stand...
pi_21552719
Ik raak altijd snel uitgekeken op sexrelaties op een of andere manier, maandje of wat en dan heb ik het wel weer gehad. Ik zie het lekkere er aan niet zo, tenzij de vrouw in kwestie echt goed is....

Dus je een zekere mate aan geluk moet je hebben en die dwing je niet af door je op FOK! aan te bieden lijkt me.
pi_21552720
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:34 schreef don.Corleone het volgende:

[..]

Hoeren? Ik ben ook maar een student...
Achter het centraal station loopt wel wat betaalbaars.
pi_21552802
wat doe je moeilijk zeg.. er zijn tegenwoordig zoveel meisjes die een avondje lekker geneukt willen worden en er vervolgens niets om geven dat het eenmailig was. Gewoon gaan stappen en z'on sletje versieren.. it's so easy..
  donderdag 26 augustus 2004 @ 11:30:55 #43
92655 Ferdi81
omdat............
pi_21552874
doe mij er ook 1 of 2
pi_21553155
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 11:23 schreef Tranceptor het volgende:
Ik raak altijd snel uitgekeken op sexrelaties op een of andere manier, maandje of wat en dan heb ik het wel weer gehad. Ik zie het lekkere er aan niet zo, tenzij de vrouw in kwestie echt goed is....

Dus je een zekere mate aan geluk moet je hebben en die dwing je niet af door je op FOK! aan te bieden lijkt me.
mwah heb dat ook, 1,5 maand max. Denk dat vooral t gemakkelijke dr aan het lekkere is.
En geluk moet je zeker hebben, al kun je veel zelf wel bepalen in hoeverre je een sexrelatie kunt vormen
enjoy life!
pi_21553333
pi_21556768
jeetje man, bel je ex ofzo.

of bel naar zo'n sexdatingnummertje....

of kijk op internet naar profielen in datingsites

of zeg tegen een meiske dat je geen zin hebt om er te versieren, maar meteen se wil.

en bovenal.....................(shit dit wordt echt cru)....ga dan naar zo'n cafe waar allemaal 16 jarige meisjes zijn..................succes verzekerd!

P.S. Deze bovenstaande adviezen zijn niet alle opgebouwd door eigen ervaring
What's on a man's mind?
pi_21557513
quote:
don.Corleone
fuck for life... vr. gezocht!
Lachen is gezond :D!
pi_21557676
Heb er 2 gehad en kan het echt aanraden! Je hebt alleen de lusten en niet de lasten! Maar als ik jou was zou ik niet zo de eerste de beste vrouw nemen die je tegenkomt. Ik kende deze 2 jongens al een paar jaar en dan weet je zeker dat het goed zit
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_21557751
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:28 schreef don.Corleone het volgende:
Waar vind ik een sexrelatie?
Zijn er mensen die ervaring hebben in het verkrijgen van sexrelaties?
Ja, gewoon met de benedenbuurvrouw. Ideaal!
vooral het naspelen van het 'kopje suiker' is erg leuk.
Weet niet hoe lang het nog gaat duren, dus ik geniet er maar van zolang (en zij ook!)
Ze wil zelfs triootje met mij en mijn best vriend.......... daar moet ik nog eens ff over nadenken (en die vriend ook)
pi_21563808
Gewoon naar het goede cafe gaan. Daar blijft altijd wel wat aan de bar hangen. Tuurlijk, stijlvol is anders, maar TS, je zoekt toch eigenlijk alleen maar een opblaaspop die je niet hoeft op te blazen? Voordeel, meestal in de cat. 35+ Dus vrouwen met ervaring. Wie weet kunnen ze je dan nog wat bijleren (ik weet het wel zeker).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_21564614
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:39 schreef trie het volgende:

[..]

Dan had ik verwacht dat je toch minstens wat slimmer zou zijn dan op zo'n manier om een sexrelatie te vragen.

Misschien is dit alleen maar mijn mening, maar met sex komt een bepaalde chemie aan bod die je niet even op kan doen via een site. Bovendien (maar dat vind ik dan) is sex zonder liefde ook geen kut aan. Een lichaam is een lichaam en daar zijn er maar 3 miljard vrouwelijke van, maar het gaat juist om wat er in dat hoofd zit.

Je bent echt een typische man. "Je mijn relatie is uit EN IK WIL SEX VERDOMME". Maar dan toch wel van "ik wil niemand bedonderen". Je hebt wel door blijkbaar dat de dames over't algemeen niet graag bedonderd worden en helemaal niet om sex: je bent een van de zovelen die 'dringend' op zoek is naar sex en niet naar liefde.

Nou, succes. Misschien dat je er een vind. Maar mij hoef je daar niet wakker voor te maken.

PS: en lees dit hele stuk maar 3x want ik typ niet voor niets zo'n stukje tekst als dit, allemaal moeite doen voor een kansloos iemand

PS2: en ja ik ben niet aardig tegen je, maar ik vind dit toch zo kansloos.. typische man
Beetje gefrustreerd omdat je de avondmis hebt gemist ofzo?
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_21582567
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:39 schreef trie het volgende:

[..]
blablabla gespeeld verontwaardigd blabla.
Als hij dat nou wil, wat kan jou dat nou boeien.
Hij doet er niemand kwaad mee.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 18:05:05 #53
27929 piere
doe mij maar bier
pi_21582838
wehehehehehe, ik moest het wel 3 keer lezen om het te begrijpen
Succes meid
fok you ja!
pi_21583534
Dude zoiets kom je vanzelf tegen. Tenminste zo gaat dat bij mij. Als je ernaar opzoek bent vind je het nooit.
Er zijn trouwens genoeg meiden die daarvoor in zijn
  maandag 30 augustus 2004 @ 03:03:07 #55
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_21632429
quote:
Er zijn trouwens genoeg meiden die daarvoor in zijn
De timing om daarnaar te peilen is altijd cruciaal
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')