wat niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:34 schreef mr_Brown het volgende:
en ik gun het slurfer niet
kijk.... dit bedoel ik dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
wat niet?
wat gun je hem niet? er is namelijk zoveel dat andere mensen hem wel gunnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kijk.... dit bedoel ik dus
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:58 schreef chibibo het volgende:
Vaag, maar stiekem toch lief (ook al trapt hij muizen dood).
ieniemiene geef ik aan me katten om mee te spelen ( die waren toen te lam om die snack op te eten )quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:01 schreef kepler het volgende:
[..]
serieus
![]()
ik hoop zo dat ieniemienie hem verkracht met een bezemsteel
beetje muisjes doodtrappen![]()
![]()
gemenerikquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
ieniemiene geef ik aan me katten om mee te spelen ( die waren toen te lam om die snack op te eten )
mooiequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:48 schreef chibibo het volgende:
[..]
Austrolius!
hoi lekker gewerkt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:59 schreef Nadientje het volgende:
haaaaa
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:48 schreef chibibo het volgende:
Austrolius!
ik heb gewerkt maaar ben echt bek afquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:01 schreef kepler het volgende:
[..]
hoi lekker gewerkt?
kom jij vanavond ook gamen?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:05 schreef Aurelius het volgende:
Ik doe jou zo hard!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:05 schreef ik het volgende:
Noem tijd, plaats en merk vaseline, en ik zal er zijn.
Tijd: altijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:09 schreef chibibo het volgende:
[..]
[..]
Zonder sporten ben ik nu 12 kilo kwijtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:05 schreef Aurelius het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst in 6 maanden tijd weer sporten.![]()
![]()
Ik 5quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:15 schreef SailingAce het volgende:
Zonder sporten ben ik nu 12 kilo kwijt
ben een beetje verslaafd aan boeken van Stephen Coonts uit de Jake Grafton seriequote:1 EUR 14.84 EUR 14.84 The Red Horseman 3-4 werkdagen
1 EUR 9.50 EUR 9.50 Under Siege 5-7 werkdagen
Gijs, je moet niet je hele slaapkamer van Ikea nemen, gewoon een paar meubels en de rest anders invullen. Is veel mooier.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Weer naar de Ikea geweest![]()
¤ 2,50 uitgegeven
Maar wel en slaapkamer gezien voor ¤ 1500 euro![]()
![]()
Wie vroeg jou wat bollequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:21 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Gijs, je moet niet je hele slaapkamer van Ikea nemen, gewoon een paar meubels en de rest anders invullen. Is veel mooier.
Moet jij niet eens gaan slapenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:42 schreef chibibo het volgende:
Welterusten.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:01 schreef O-Ren het volgende:
mogguh...nog drie dagen en dan VAKANTIE
quote:Gekaapte webcam bespioneert computergebruiker
Uitgegeven: 24 augustus 2004 18:09
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2004 18:27
GORINCHEM - Computerkrakers gluren sinds enkele dagen in de huiskamers van nietsvermoedende computergebruikers. Systemen die besmet raken met het nieuwe virus Rbot-GR staan open voor misbruik, aldus een waarschuwing van computerbeveiliger Sophos dinsdag. Uniek is dat de mailworm speciaal is ontworpen om de controle over de webcam te krijgen.
Sophos heeft het virus op ongeveer honderd computers aangetroffen. Kwaadwillenden kunnen een geïnfecteerd systeem, en in het bijzonder de webcam, inschakelen en besturen. Op de werkplek opent de worm alle mogelijkheden voor bedrijfsspionage. Thuis is het vergelijkbaar met de buurman die door de gordijnen of het sleutelgat de huiskamer binnen gluurt.
De Nederlandse distributeur van de producten van Sophos zegt dat Rbot-GR in de afgelopen dagen is ontdekt en geanalyseerd. Bescherming is inmiddels ontwikkeld en beschikbaar.
Nieuwe trend
Een woordvoerder van het Nederlandse bedrijf constateert een nieuwe trend. "Virusschrijvers verspreiden niet langer alleen lastige, vervelende codes. Rbot-GR is het bewijs dat ze steeds vaker uit zijn op privacygevoelige informatie."
De techniek is niet nieuw en zelfs erg simpel, aldus de expert van Crypsys. Ondanks de beschikbare bescherming bestaat het risico dat virusschrijvers varianten op Rbot-GR ontwikkelen. Sophos adviseert daarom de spanning van de webcam af te halen, als die niet in gebruik is.
Nadine heeft toch ook een webcamquote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:29 schreef mr_Brown het volgende:
Ik zie mogelijkheden![]()
![]()
![]()
[..]
Geen zin om Magneet aftrekkend op een cam te zienquote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:29 schreef mr_Brown het volgende:
Ik zie mogelijkheden![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Goedemorgen Gijsjes........ het regent maar het is een heeeerlijke dag !
Ben 2 weken vrij
Moet jij nog werken Brown ?En jij Surfer ?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Goedemorgen Gijsjes........ het regent maar het is een heeeerlijke dag !
Ben 2 weken vrij
Moet jij nog werken Brown ?En jij Surfer ?
Gijs ? Alles goed ? Zit je al op je werk ?quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ? Alles goed ? Zit je al op je werk ?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:21 schreef Chocobo het volgende:
En dan ga ik lekker een bakkie zetten en wat croissants maken.... Lekker rustig aan zo
07:00quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoelaat was je op?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm............
Geen avonddiensten deze 2 dagen
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
07:00Ook dat zat mee ! Oh,... en ik ga gamen nu
TYPHUS TERING KLOTE BOLLE KUT TOMAATquote:
Heb straks een lunchafspraak met Karenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
...mijn leven...
![]()
Geen tiggy in avond deze weekquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
eikel
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
TYPHUS TERING KLOTE BOLLE KUT TOMAAT![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ach ja... natuurlijk... ze is niet ongesteld meer hequote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb straks een lunchafspraak met Karen
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ach ja... natuurlijk... ze is niet ongesteld meer he![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik had het je zoooooooooooooooooooooooooooooooo gegundquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Geen tiggy in avond deze week
I Knowquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik had het je zoooooooooooooooooooooooooooooooo gegund![]()
![]()
toch geen mrsa hé? oh nee dan zou je geloof ik niet eens van de afdeling wegmogen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 05:28 schreef Quinny het volgende:
Hihihi
Ben nu eens de eerste die post 's morgens voor Choas, Gaaast of Magneet.
Goedemorgen trouwens
Ja ik verveel nu op mijn werk. Account gepikt van een collega met internet. De afdeling is hier bijna leeg ivm met een bacterie die we op de afdeling hebben. Geen hol te doen dus hier
Morgen gaan we maar dvd kijken. Dan houd tenminste mijn collega haar mond dicht![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:45 schreef Magneet het volgende:
toch geen mrsa hé? oh nee dan zou je geloof ik niet eens van de fadeling wegmogen.
Ah.... deze is duidelijkquote:mogguh
mrsa is een ziekenhuis bacterie die tegen veel dingen resistent is en zeer besmettelijk. Als dat op een afdeling aanwezig is mogen er geen nieuwe patienten de afdeling op en de oude mogen er niet af.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[..]
Ah.... deze is duidelijk![]()
Respeeeectquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:47 schreef Magneet het volgende:
[..]
mrsa is een ziekenhuis bacterie die tegen veel dingen resistent is en zeer besmettelijk. Als dat op een afdeling aanwezig is mogen er geen nieuwe patienten de afdeling op en de oude mogen er niet af.
Mijn zus heeft er een keer mee te maken gehadquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
RespeeeectDat klopt !
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:47 schreef Magneet het volgende:
[..]
mrsa is een ziekenhuis bacterie die tegen veel dingen resistent is en zeer besmettelijk. Als dat op een afdeling aanwezig is mogen er geen nieuwe patienten de afdeling op en de oude mogen er niet af.
Dat is wel heel extreem. Normaal als de bacterie (die overigens niet schadelijk is behalve voor IC patienten met slechte afweer) ontdekt wordt, moeten er kweken afgenomen worden. Heb je de bacterie in je lichaam moet je thuisblijven en anti-biotica nemen. Je merkt er niets van.... behalve dat je ziek wordt van de anti-bioticaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
Mijn zus heeft er een keer mee te maken gehader kwam iemand binnen en die vertelde te laat dat hij uit een buitenlands ziekenhuis kwam
dus dat was meteen ontruimen en hem alleen nog maar benaderen in speciale pakken. En natuurlijk iedereen irritante onderzoeken of ze niet besmet waren.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is wel heel extreem. Normaal als de bacterie (die overigens niet schadelijk is behalve voor IC patienten met slechte afweer) ontdekt wordt, moeten er kweken afgenomen worden. Heb je de bacterie in je lichaam moet je thuisblijven en anti-biotica nemen. Je merkt er niets van.... behalve dat je ziek wordt van de anti-biotica
Alleen in Nederland en Belgie is deze strenge regel van toepassing. Het is ook een beetje overdreven vind ik zelfAndere landen gaan er soepeler mee om !
Nee,.... IK in tegenstelling tot andere pretenders kom ECHT uit de verplegingquote:
dat was op de cardio wat op dezelfde afdeling lag als de ICquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is wel heel extreem. Normaal als de bacterie (die overigens niet schadelijk is behalve voor IC patienten met slechte afweer) ontdekt wordt, moeten er kweken afgenomen worden. Heb je de bacterie in je lichaam moet je thuisblijven en anti-biotica nemen. Je merkt er niets van.... behalve dat je ziek wordt van de anti-biotica
Alleen in Nederland en Belgie is deze strenge regel van toepassing. Het is ook een beetje overdreven vind ik zelfAndere landen gaan er soepeler mee om !
mijn zus moest die patient dus in speciale pakken benaderen dat bedoelde ikquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:02 schreef Chocobo het volgende:
Mannen in speciale pakken............. die Magneet![]()
Heb jij ook in de verpleging gewerkt dan mijn grote ronde vriend ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat was op de cardio wat op dezelfde afdeling lag als de IC
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... IK in tegenstelling tot andere pretenders kom ECHT uit de verpleging![]()
nee mijn lieftallige zusje dusquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb jij ook in de verpleging gewerkt dan mijn grote ronde vriend ?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:06 schreef Magneet het volgende:
[..]
mijn zus moest die patient dus in speciale pakken benaderen dat bedoelde ik
Verjaardagen........ de hel !quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee mijn lieftallige zusje dusen we hadden het er zaterdag op haar verjaardag toevallig over
het was redelijk weer, ik heb me met mijn 2 neefjes vermaaktquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verjaardagen........ de hel !![]()
Goh...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zijn ze nu in therapie ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
het was redelijk weer, ik heb me met mijn 2 neefjes vermaakt
maar ja je hebt gelijk, daarom doen Miranda en ik onze verjaardagen altijd in 1 keer vieren. Hoeven we niet 2 keer door die helquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goh...![]()
Voorlopig geen verjaardag meerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ja ze moeten afkickenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zijn ze nu in therapie ?
WHOEHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAquote:
Hahahahaaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:16 schreef Chocobo het volgende:
Heb hem getimed.... een 3 minute shop
[afbeelding]
Dat slijmen ...quote:Voor Brown ! Uit respect voor zijn werk![]()
![]()
OOOOOOOOOOOOOOOO MMMMMMMMMMMMMM GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Voor Brown ! Uit respect voor zijn werk![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Voor Brown ! Uit respect voor zijn werk![]()
![]()
Gijijijijijijijijijijijijjsquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:24 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morning lekkere homo's van me![]()
lekkere slurf van mequote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijijijijijijijijijijijijjs
![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:24 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morning lekkere homo's van me![]()
kutquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:28 schreef Zeus-Nexium het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe Sudeki is![]()
gijijijijijijijijijijijijijijijsquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kut
lekker gijs .....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:30 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gijijijijijijijijijijijijijijijs![]()
Hoe is het lekkere poepdrol van me![]()
Ik lag al in bed toen je dit typte.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:51 schreef Quinny het volgende:
Moet jij niet eens gaan slapen![]()
morguh bierbuikjequote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:34 schreef Magneet het volgende:
mogguh Zeus
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:37 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
hier zijn geen woorden voor...
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:30 schreef silver-surfer het volgende:
Geen avonddiensten deze 2 dagen
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:36 schreef silver-surfer het volgende:
Geen tiggy in avond deze week
dan moet je toch ff op en neer rijden naar Engelandquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:41 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
IK moet dat spel nu hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geef me het adres maar.......ik doe het namelijk echt als het kanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:45 schreef kepler het volgende:
[..]
dan moet je toch ff op en neer rijden naar Engelandmisschien dat ze zo aardig zijn om je er eentje te geven.
kut; kwalitatief uitermate teleurstellendquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kut
Englandquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:45 schreef kepler het volgende:
[..]
dan moet je toch ff op en neer rijden naar Engelandmisschien dat ze zo aardig zijn om je er eentje te geven.
ik heb binnenkort een trouwerij in Engeland, maar ik kan nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Englandlekker
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:38 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
PINKYquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:46 schreef SailingAce het volgende:
http://media.ebaumsworld.com/trafficreport.wmv
http://media.ebaumsworld.com/pinky.wmv![]()
![]()
http://media.ebaumsworld.com/whiplash.wmv
Koooooooooooooom maar!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:02 schreef kepler het volgende:
Are you pondering what I'm pondering Pinky??
Yes, why does surfer have a fat belly?
ja sorryquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:30 schreef mr_Brown het volgende:2e topic kill vandaag al kep
ik wil je best slaan, maar dat gaat niet aangezien mijn armen niet langer zijn dan jouw buikomvang.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Koooooooooooooom maar!!!![]()
Kan ik dat zwart op wit krijgen?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:12 schreef kepler het volgende:
nummertje drie
ik post wel niks meer![]()
Om zijn beenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:46 schreef SailingAce het volgende:
http://media.ebaumsworld.com/trafficreport.wmv
http://media.ebaumsworld.com/pinky.wmv![]()
![]()
http://media.ebaumsworld.com/whiplash.wmv
je moet zo doorgaan, dan kan je dus fluiten naar je geldquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kan ik dat zwart op wit krijgen?![]()
en ik ben lucht???quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:29 schreef O-Ren het volgende:
Surfer nog 3 dagen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hou wel van je hoor gijsquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en ik ben lucht???![]()
Nee jij bent allesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en ik ben lucht???![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:36 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik hou wel van je hoor gijs![]()
Neuken?![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:36 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik hou wel van je hoor gijs![]()
Neuken?![]()
bij deze dan:quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:36 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nee jij bent alles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dacht dat jij lunchen was![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
bij deze dan:??
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:40 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
das dus ook weer geregeld
[..]hard en droog graag
![]()
whehehe droogquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
das dus ook weer geregeld
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:43 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
quote:
[..]hard en droog graag
![]()
hhahahaha die site laat doorlinken niet toe...... maar ik heb em al bekeken en hij is lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:46 schreef Zeus-Nexium het volgende:
snap er niks van![]()
Ik ben echt een newbie![]()
dus ik had het gewoon goed gedaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hhahahaha die site laat doorlinken niet toe...... maar ik heb em al bekeken en hij is lekker![]()
Graag!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:12 schreef kepler het volgende:
nummertje drie
ik post wel niks meer![]()
Jaaaaaaaaaaa ... heerlijk... het gaat nu echt opschietenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:29 schreef O-Ren het volgende:
Surfer nog 3 dagen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa ... heerlijk... het gaat nu echt opschieten
Vreugde dansje doet
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:50 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dus ik had het gewoon goed gedaan.![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:50 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dus ik had het gewoon goed gedaan.![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
gijs hoe is die Sudeki.?......wil het echt graag wetenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
kutquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:03 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gijs hoe is die Sudeki.?......wil het echt graag weten
gijs ik vraag het aan Cho.....niet aan een drolquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kut![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gijs ik vraag het aan Cho.....niet aan een drol![]()
deine muttiquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gijs ik vraag het aan Cho.....niet aan een drol![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:51 schreef Chocobo het volgende:
Biertje plopt
Lekker druk met IBM zaken zeker?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Juicyloads ook![]()
ik moet Miranda nog ophalen anders had ik met je meegedaan, vanavond in de sporthal na het badmintonnen gaan er zeker een paar palmpjes inquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:51 schreef Chocobo het volgende:
Biertje plopt
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:59 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Lekker druk met IBM zaken zeker?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:20 schreef kepler het volgende:
[..]
je moet zo doorgaan, dan kan je dus fluiten naar je geld![]()
Dacht dat die containervorm van lekker eten was en totaal niet van drinken dat je zei ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik moet Miranda nog ophalen anders had ik met je meegedaan, vanavond in de sporthal na het badmintonnen gaan er zeker een paar palmpjes in
hah we gaan toch niet bbqenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]En jij naar je BBQ, en geloof me dat kost wel wat meer
Klopt, steengrillenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:33 schreef kepler het volgende:
[..]
hah we gaan toch niet bbqen![]()
is ook zo maar af en toe een biertjuh laat ik niet staan hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dacht dat die containervorm van lekker eten was en totaal niet van drinken dat je zei ?
Lijkt uitgestorven hier hequote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:36 schreef Aurelius het volgende:
morgeuh
Lieverd.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:36 schreef Aurelius het volgende:
morgeuh
Lijkt me erg cool!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:20 schreef chibibo het volgende:
Lieverd.
Keertje squashen?
Nijmegen. Beetje uit de buurt, denk ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:28 schreef Aurelius het volgende:
Lijkt me erg cool!Waar woon je eigenlijk ergens?
En dan allemaal de kleine tussen cut scene bekijken als die in slow mo crashedquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:18 schreef SailingAce het volgende:
Ik ga die struikrover helemaal ziek rijden met Burnout 3.. dat ie gewoon chagarijnig dat spel uit drukt omdat ie weer in de vangrail staat hahahahahahahahaha
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiight....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:24 schreef Chocobo het volgende:
Burnout gaat zooo heersen !!Wat jij met Struikrover doet ga ik met Strol doen....
Als die cheapass dat spel koopt !
Opzouten kut n00bquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:38 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiight....
Ik geef ook toe dat die zwarte doos beter is dan ik had verwachtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:39 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Zeiden we toch.
Japanse kubus staat hier stof te vangen. Ik heb op mijn wishlist meer GBA titels staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geef ook toe dat die zwarte doos beter is dan ik had verwachtFet blijft wel voor 90 % puur mijn online console overigens
En verder geil ik nog steeds meer op mijn Japanse kubus
Donkey Konga!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:47 schreef Aurelius het volgende:
Japanse kubus staat hier stof te vangen. Ik heb op mijn wishlist meer GBA titels staan.
Die ga ik wel een keer bij Roy spelen, met de gordijnen dicht.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:49 schreef chibibo het volgende:
Donkey Konga!![]()
![]()
Ja, dat kan ik me goed voorstellen voor veel mensenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:47 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Japanse kubus staat hier stof te vangen. Ik heb op mijn wishlist meer GBA titels staan.
En Metroid Prime 2. Paper Mario heb ik op de N64 geprobeerd, maar ik kom er niet doorheen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgend jaar nog Resi 4 en Zelda. Dat zijn zeker de titels waar jij ook op wacht?
Die mag je bij mij op schoot komen spelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:58 schreef CaptainMiller het volgende:
Een ding is zeker voor mij:
Ik koop nooooooooooooooit meer een nintendo![]()
Alleen voor Resi natuurlijk
Het is net waar je voorkeur ligt. Ik houd over het algemeen meer van vrolijke cartoon-achtige spellen dan van realistische en serieuze. Daarom vind ik de nieuwere Final Fantasies (VIII en hoger) ook bij lange na niet zo leuk als de oude. En 'kiddie games' vind je natuurlijk genoeg op de Gamecube; daarom is het ook mijn favoriete console.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:53 schreef Aurelius het volgende:
En Metroid Prime 2. Paper Mario heb ik op de N64 geprobeerd, maar ik kom er niet doorheen.Ziet er geweldig uit hoor! Maar ik wil een iets volwassener verhaal in mijn RPG's.
Jij moet gewoon de Square-Enix-Station kopen als die komtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:58 schreef CaptainMiller het volgende:
Een ding is zeker voor mij:
Ik koop nooooooooooooooit meer een nintendo![]()
Alleen voor Resi natuurlijk
Dat is inderdaad een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:00 schreef chibibo het volgende:
Het is net waar je voorkeur ligt. Ik houd over het algemeen meer van vrolijke cartoon-achtige spellen dan van realistische en serieuze. Daarom vind ik de nieuwere Final Fantasies (VIII en hoger) ook bij lange na niet zo leuk als de oude. En 'kiddie games' vind je natuurlijk genoeg op de Gamecube; daarom is het ook mijn favoriete console.
Heb je Mario en Luigi gespeeld op de GBA. Ik hoop dat Paper Mario 2 dezelfde kwaliteit heeft, maar ik denk het nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:53 schreef Aurelius het volgende:
[..]
En Metroid Prime 2. Paper Mario heb ik op de N64 geprobeerd, maar ik kom er niet doorheen.Ziet er geweldig uit hoor! Maar ik wil een iets volwassener verhaal in mijn RPG's.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:02 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een kwestie van smaak.
Persoonlijk hoop ik dat iemand ooit nog eens een realistische RPG maakt die zich in feodaal Japan afspeeld. Maar dan zonder magie maar met verschillende zwaarden en vechttechnieken.
Ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:Dat zou zo mooi zijn
![]()
Jade Empire is al iig de goede richting, China
Die heb ik geannuleerd, na een maand in bestelling te hebben gestaanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:09 schreef Aurelius het volgende:
Heb je Fire Emblem trouwens al binnen?
Volgens Eurogamer wel.... prima preview over PM2quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je Mario en Luigi gespeeld op de GBA. Ik hoop dat Paper Mario 2 dezelfde kwaliteit heeft, maar ik denk het niet
? Kan ik je ergens mee helpen verder ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:09 schreef Aurelius het volgende:
Heb je Fire Emblem trouwens al binnen?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:41 schreef Toadette het volgende:
Goeieavond
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:53 schreef Chocobo het volgende:
? Kan ik je ergens mee helpen verder ?
Tja, Chocobo tegenwoordigquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:10 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Je bent vast blij dat je over een paar dagen dit weer innederland mag verlaten of niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:04 schreef CaptainMiller het volgende:
Komen er binnenkort nog nieuwe reviews op consolegamers.nl Cho?
Wie ben je ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:10 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:13 schreef Toadette het volgende:
[..]
Je bent vast blij dat je over een paar dagen dit weer innederland mag verlaten of niet?
achter de tv zit aureliusquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wie ben je ?
Gijs...anders lees je eens terug in een topic..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:38 schreef Chocobo het volgende:
Wie ben je ?
Ik gun het jullie wel hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:49 schreef O-Ren het volgende:
Nog twee nachtjes slapen en dan VAKANTIE
heerlijk idee is dat om naar de zon te mogen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:49 schreef O-Ren het volgende:
Nog twee nachtjes slapen en dan VAKANTIE
Kerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:07 schreef CaptainMiller het volgende:
Rensje
Ik ga je missenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:08 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ker![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:56 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik gun het jullie wel hoor.
(strol)
Dank je wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:01 schreef Toadette het volgende:
[..]
heerlijk idee is dat om naar de zon te mogen.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:09 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Ik ga je missenZie ik je snel weer na je vakantie
Nopequote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:56 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Gijs...anders lees je eens terug in een topic..![]()
Choquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:14 schreef Chocobo het volgende:
Ker, Rens .......![]()
Chocobo , Daanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:14 schreef Chocobo het volgende:
Ker, Rens .......![]()
Stokbroden eten en croissants bakkenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:17 schreef CaptainMiller het volgende:
Cho, waar ga je eigenlijk naar toe?
Zit je daar alquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:17 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Chocobo , Daan
Zit al op 16 uur met Xenosaga
Zit nu op een colony met een strandDie entree met dat schip door de zee
Haiquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:16 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Cho![]()
Je zal al lekker vakantie hebben......heerlijk
Spanjequote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stokbroden eten en croissants bakken![]()
Kom ik al dichterbij ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit je daar alRespect hoor
Goed he
![]()
Brown moet morgen en vrijdag nog werken. Ik alleen morgen nog!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
HaiAlles cool chick ? Moet Brown morgen werken ?
![]()
Morgen en vrijdag ..........quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:22 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown moet morgen en vrijdag nog werken. Ik alleen morgen nog!
heerlijk
Hou je nu niet meer van me?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:13 schreef Chocobo het volgende:
Nope
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
HaiAlles cool chick ? Moet Brown morgen werken ?
![]()
Ik krijg zaterdag Xenogears van Roy.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:17 schreef CaptainMiller het volgende:
Zit al op 16 uur met Xenosaga
Zit nu op een colony met een strandDie entree met dat schip door de zee
Nee,...........quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:27 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hou je nu niet meer van me?
JEZUS CHRISTUSquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:29 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik krijg zaterdag Xenogears van Roy.
hahahahaha,... geile neger van mequote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik neem wat voor jullie mee oke!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Morgen en vrijdag ..........Thanks Rens
Heb je zin in je vakantie schat.... wordt zo leuk voor jullie.... neem je iets leuks mee voor me
Op Live ben ik voorlopig nog strolquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:29 schreef Chocobo het volgende:
Nee,...........Ik mis Strolie !
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
hahahahaha,... geile neger van me
Wat foto's van jou in bikini en ik ben al tevreden hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:31 schreef O-Ren het volgende:
Ik neem wat voor jullie mee oke!![]()
Zo liefquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:31 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik neem wat voor jullie mee oke!![]()
Die heb ik voor jequote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:33 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Wat foto's van jou in bikini en ik ben al tevreden hoor.
NEE welke foto dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die heb ik voor jeHeb tevens zonder dat Rens het weet een telefoonfoto gemaakt van haar toen op het strand,... die zie ik nu elke keer als ze belt/sms't
![]()
![]()
K...kan dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:37 schreef Chocobo het volgende:
Die heb ik voor jeHeb tevens zonder dat Rens het weet een telefoonfoto gemaakt van haar toen op het strand,... die zie ik nu elke keer als ze belt/sms't
![]()
![]()
Na Signs had ik het sowieso wel gehad met M. Nacht Shoarmaschotel.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:43 schreef Nadientje het volgende:
the village wat een kutfilm
Haaaaiquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:46 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Na Signs had ik het sowieso wel gehad met M. Nacht Shoarmaschotel.
Hai Nadine.
Waren het weer naakte Aliens die niet tegen water kunnen?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:48 schreef Nadientje het volgende:
echt triestik was echt verbaasd dat ie opeens afgelopen was
zoiets iddquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:49 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Waren het weer naakte Aliens die niet tegen water kunnen?
En bedankt.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:50 schreef Nadientje het volgende:
[..]
zoiets idd![]()
maar dan wezens die niet tegen geel kunnen
Krijgenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:29 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik krijg zaterdag Xenogears van Roy.
ik heb echt niks verklapt hoor, maar hij is echt te treist voor woorden royquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En bedankt.
En van rood worden ze agressief. En ze worden verslagen met een grote omelet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
En bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |