abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23740212
tvp
Life sucks
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:58:49 #127
82589 S-Two
barba macacu
pi_23741287
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:48 schreef LuNaTiC het volgende:
*schop*

nog maar krap 17-18 uur mensen

zijn jullie er al klaar voor? Moet zeggen dat ik er al dagen naar uitkijk

nu maar hopen dat ik morgen mn nieuwsgierigheid kan bedwingen. Ik zorg gewoon dat ik flink uitslaap zodat de wedstrijden al ergens te krijgen zijn, dan hoef ik tenminste geen uitslagen te lezen

Ja, vertel ff op welke zender(s) het komt dan
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_23742556
Vet nog een paar uurtjes wachten.
Eindelijk de finale.
morgen eerst die partijen eens gaan kijken.
Ja en amen.
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:59:40 #129
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23742646
Die dingen worden vaak gepost in Nieuwsgroepen. Kga het verder niet uitleggen.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:37:27 #130
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_23757438
Volgens K1 USA is de winnaar....:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_23783941
Tjongejonge, de frontpage heeft al bekend gemaakt dat Bonjasky heeft gewonnen, beetje jammer, nu is 't toch een stuk minder spannend de 27e.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23784792
Wat een supervette sport is dit zeg. Een schande dat er zo weinig aandacht aan wordt besteed. Alleen al het feit dat 8/11 keer een Nederlander dit K1 toernooi gewonnen heeft zegt al genoeg. Heb het opgenomen en ga het morgen lekker kijken.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 6 december 2004 @ 00:15:18 #133
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_23789771
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef Steeven het volgende:
Wat een supervette sport is dit zeg. Een schande dat er zo weinig aandacht aan wordt besteed. Alleen al het feit dat 8/11 keer een Nederlander dit K1 toernooi gewonnen heeft zegt al genoeg. Heb het opgenomen en ga het morgen lekker kijken.
bedoel je 8 van de 11? Aerts won al 3x, Hoost 5 en Bonjaski 2.
pi_23789824
Ohja sorry , ff vergeten .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 6 december 2004 @ 09:46:42 #135
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_23793690
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:15 schreef Zwansen het volgende:

[..]

bedoel je 8 van de 11? Aerts won al 3x, Hoost 5 en Bonjaski 2.
Hoost 4x
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_23793704
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef Steeven het volgende:
Wat je hebt opgenomen zijn de final eliminations van 26 sept dit jaar. Dat waren de voorrondes van de finale die 4 dec was.
pi_23800280
idd

*tvp*

Ze hebben zaterdag Bonjasky vs Akenono niet uitgezonden
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_23801219
Wat vinden jullie van Badr Hari? Hij is door niemand te stoppen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23811608
Ik las in de krant vandaag een interview met Hoost. Hij voelt zich genaaid door de jury in z'n gevecht tegen Bonjansky.
  woensdag 8 december 2004 @ 03:26:28 #140
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23826247
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 00:29 schreef Steeven het volgende:
Ik las in de krant vandaag een interview met Hoost. Hij voelt zich genaaid door de jury in z'n gevecht tegen Bonjansky.
Kan ik me enigzins voorstellen. Aan de andere kant geloof ik niet dat hij het tournooi zou overleven zoals bonjasky heeft gedaan.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 9 december 2004 @ 11:28:13 #141
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23851052
Ik heb het nog niet gezien, maar ik snap wel dat Ernesto genaaid wordt.
Remy is een van de nieuwelingen en K1 organisatie wil cashen die hebben dan minder aan Ernesto en bijvoorbeeld Peter.

Het is allemaal vermakelijk enzo maar het is wel minder geworden het toernooi.
Ik verbaasde me er ook niet over dat bijv. Mushasi weer in de finale stond. Er komt nog een tijd dan moet je hem echt KO slaan wil je een ronde verder. Anders kiest de juriy toch voor Mushasi
Drop you like an ill, bad habit
pi_23851363
Ik vind de K1 sowieso minder sinds ze die debiel van een Bob Sapp hebben toegelaten
  donderdag 9 december 2004 @ 13:11:43 #143
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23853040
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:42 schreef GinaG het volgende:
Ik vind de K1 sowieso minder sinds ze die debiel van een Bob Sapp hebben toegelaten
Sjah... en die valt nog mee als je daar Akebono tegenover zet...

Te triest voor woorden, maar ze willen gewoon te graag cashen en die japanners zijn er gek op.
Voor de wedstrijd akebono, Remy schijnt er zelfs een bonus te zijn geweest voor een Knockout...

zucht...
pi_23853440
Opzich wel, maar aan de andere kant, probeer je maar eens overeind te houden tegen Bob Sapp... Dat is Ernesto niet gelukt, en Remy wel... die trieste actie van Sapp tegen Bonjasky was gewoon een uitvlucht...
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_23853981
Hoost pleit voor een internationale jury ipv een Japanse. Maar volgens hem moeten alle vechters daar samen achter staan en dat doen ze niet. Dat is jammer, want die gasten kiezen, zoals eerder gezegd, altijd partij voor iemand ook al was de ander beter :x. Zal net zo lang doorgaan tot Mushashi een keer wint.
pi_23854107
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:30 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Opzich wel, maar aan de andere kant, probeer je maar eens overeind te houden tegen Bob Sapp... Dat is Ernesto niet gelukt, en Remy wel... die trieste actie van Sapp tegen Bonjasky was gewoon een uitvlucht...
Je vergeet die binnen 8 seconden Knock out van Sappy boy veroorzaakt Crocop zijn teen
pi_23854311
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:58 schreef Steeven het volgende:
Hoost pleit voor een internationale jury ipv een Japanse. Maar volgens hem moeten alle vechters daar samen achter staan en dat doen ze niet. Dat is jammer, want die gasten kiezen, zoals eerder gezegd, altijd partij voor iemand ook al was de ander beter :x. Zal net zo lang doorgaan tot Mushashi een keer wint.
Nou moet ik eerlijk zeggen ik heb de laatste 1,5 jaar de K1 niet zo gevolgd (Bloody shame I know). Maarre van de K1's daarvoor die ik gevolgd heb, was altijd duidelijk dat Mushashi op zich een goede vechter maar overduidelijk geen K1 materiaal (tenminste voor de finales dan) was. Het was toen overduidelijk een publiek geheim dat Mushashi alleen maar meedeed omdat de jappanners per se een spleetoog (ik mag het zeggen ben d'r zelf een ) in de K1 wilden hebben....
  donderdag 9 december 2004 @ 15:01:44 #148
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23855282
Mushasi is wel al veel beter geworden, en hij is ook meer zwaargewicht geworden.
Zijn probleem is echter het is geen van nature zwaargewicht. Maar hij heeft veel progressie geboekt maar van de normale top, kan hij bijna niet winnen.

International jury zal zeker schelen, maar de belangen van de bond/organisatie gaan toch altijd voor.

Dat Ernesto van Sapp verloor was gewoon een domme fout van Ernesto hij ging met hem boksen dat moet je niet doen met een gast die eruit ziet alsof ie in zijn vrijetijd mammoeten ko beukt beuken ja, want stoten kun je het niet noemen wat ie doet

Ik zou graag zien dat mannen als Crocop en Ignasiov zich weer een beetje gingen bemoeien met de K1 dan is het zo afgelopen met die freak-shows. Er zijn btw ook al berichten dat akebono gaat meedoen met pride... zucht...
pi_23855456
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:01 schreef pmponer het volgende:
Mushasi is wel al veel beter geworden, en hij is ook meer zwaargewicht geworden.
Zijn probleem is echter het is geen van nature zwaargewicht. Maar hij heeft veel progressie geboekt maar van de normale top, kan hij bijna niet winnen.

International jury zal zeker schelen, maar de belangen van de bond/organisatie gaan toch altijd voor.

Dat Ernesto van Sapp verloor was gewoon een domme fout van Ernesto hij ging met hem boksen dat moet je niet doen met een gast die eruit ziet alsof ie in zijn vrijetijd mammoeten ko beukt beuken ja, want stoten kun je het niet noemen wat ie doet

Ik zou graag zien dat mannen als Crocop en Ignasiov zich weer een beetje gingen bemoeien met de K1 dan is het zo afgelopen met die freak-shows. Er zijn btw ook al berichten dat akebono gaat meedoen met pride... zucht...
Hoe zit het eigenlijk met Le Banner is hij nu trainer geworden of vecht hij ook nog ?

Eeuwig zonde van die breuken in zijn arm, geweldige vechter
  donderdag 9 december 2004 @ 15:12:24 #150
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23855487
Hij heeft gevochten in de voorronden en was backup voor de finale dit jaar.
In de voorronden verloor hij van Botha omdat hij opgaf vanwege idd. zijn arm
Het gaat dus wel iets beter met hem maar volgens mij komt het met die arm nooit meer goed, en idd dat is eeuwig zonde.

Ik vond het ook een aantrekkelijke vechter waarvan je nooit zeker weet of ie wint of verliest ivm zijn glazen kin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')