quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:48 schreef LuNaTiC het volgende:
*schop*
nog maar krap 17-18 uur mensen
zijn jullie er al klaar voor? Moet zeggen dat ik er al dagen naar uitkijk
nu maar hopen dat ik morgen mn nieuwsgierigheid kan bedwingen. Ik zorg gewoon dat ik flink uitslaap zodat de wedstrijden al ergens te krijgen zijn, dan hoef ik tenminste geen uitslagen te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
bedoel je 8 van de 11? Aerts won al 3x, Hoost 5 en Bonjaski 2.quote:Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef Steeven het volgende:
Wat een supervette sport is dit zeg. Een schande dat er zo weinig aandacht aan wordt besteed. Alleen al het feit dat 8/11 keer een Nederlander dit K1 toernooi gewonnen heeft zegt al genoeg. Heb het opgenomen en ga het morgen lekker kijken.
Hoost 4xquote:Op maandag 6 december 2004 00:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
bedoel je 8 van de 11? Aerts won al 3x, Hoost 5 en Bonjaski 2.
Wat je hebt opgenomen zijn de final eliminations van 26 sept dit jaar. Dat waren de voorrondes van de finale die 4 dec was.quote:Op zondag 5 december 2004 20:41 schreef Steeven het volgende:
Wat een supervette sport is dit zeg. Een schande dat er zo weinig aandacht aan wordt besteed. Alleen al het feit dat 8/11 keer een Nederlander dit K1 toernooi gewonnen heeft zegt al genoeg. Heb het opgenomen en ga het morgen lekker kijken.
Kan ik me enigzins voorstellen. Aan de andere kant geloof ik niet dat hij het tournooi zou overleven zoals bonjasky heeft gedaan.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:29 schreef Steeven het volgende:
Ik las in de krant vandaag een interview met Hoost. Hij voelt zich genaaid door de jury in z'n gevecht tegen Bonjansky.
Sjah... en die valt nog mee als je daar Akebono tegenover zet...quote:Op donderdag 9 december 2004 11:42 schreef GinaG het volgende:
Ik vind de K1 sowieso minder sinds ze die debiel van een Bob Sapp hebben toegelaten![]()
Je vergeet die binnen 8 seconden Knock out van Sappy boy veroorzaakt Crocop zijn teenquote:Op donderdag 9 december 2004 13:30 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Opzich wel, maar aan de andere kant, probeer je maar eens overeind te houden tegen Bob Sapp... Dat is Ernesto niet gelukt, en Remy wel... die trieste actie van Sapp tegen Bonjasky was gewoon een uitvlucht...
Nou moet ik eerlijk zeggen ik heb de laatste 1,5 jaar de K1 niet zo gevolgdquote:Op donderdag 9 december 2004 13:58 schreef Steeven het volgende:
Hoost pleit voor een internationale jury ipv een Japanse. Maar volgens hem moeten alle vechters daar samen achter staan en dat doen ze niet. Dat is jammer, want die gasten kiezen, zoals eerder gezegd, altijd partij voor iemand ook al was de ander beter :x. Zal net zo lang doorgaan tot Mushashi een keer wint.
Hoe zit het eigenlijk met Le Banner is hij nu trainer geworden of vecht hij ook nog ?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:01 schreef pmponer het volgende:
Mushasi is wel al veel beter geworden, en hij is ook meer zwaargewicht geworden.
Zijn probleem is echter het is geen van nature zwaargewicht. Maar hij heeft veel progressie geboekt maar van de normale top, kan hij bijna niet winnen.
International jury zal zeker schelen, maar de belangen van de bond/organisatie gaan toch altijd voor.
Dat Ernesto van Sapp verloor was gewoon een domme fout van Ernesto hij ging met hem boksen dat moet je niet doen met een gast die eruit ziet alsof ie in zijn vrijetijd mammoeten ko beukt beuken ja, want stoten kun je het niet noemen wat ie doet
Ik zou graag zien dat mannen als Crocop en Ignasiov zich weer een beetje gingen bemoeien met de K1 dan is het zo afgelopen met die freak-shows. Er zijn btw ook al berichten dat akebono gaat meedoen met pride... zucht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |