484 lbsquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:28 schreef Zwansen het volgende:
Hoe zwaar is Akebonoot?
reken er maar niet op.... Eurosport is niet zo snel met uitzenden, en in Amerika wordt het volgens mij niet eens PPV uitgezonden, dus het lijkt me ERG sterk dat ze het live uitzenden.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:36 schreef De_Wout het volgende:
Hey cool, een topic over K1!!
Morgen de final eliminations, ik zag dat eurosport rond middernacht een uitzending van fightclub uitzend. Zou dat een rechtstreeks verslag hiervan kunnen zijn??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wachten op de rips
[ Bericht 1% gewijzigd door LuNaTiC op 25-09-2004 16:14:59 ]It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door zjroentje op 25-09-2004 16:10:48 ]Ja en amen.
Dude, daar zijn verdomme die spoilers voor.quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:57 schreef farfavour het volgende:
-edit-
Voor die paar mensen heb ik ze toch maar geedit.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:08 schreef farfavour het volgende:
Denk je nou echt dat de mensen die deze topic lezen de uitslag niet willen weten en erop willen reageren?
Dat is nou net de reden dat spoilers tags zijn toegevoegd ja.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:08 schreef farfavour het volgende:
Denk je nou echt dat de mensen die deze topic lezen de uitslag niet willen weten en erop willen reageren?
mwah. ik hoop dat ik ze komende week kan zienquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:17 schreef farfavour het volgende:
Dan zullen jullie nog een half jaar of zo moeten wachten,totdat het uitgezonden wordt.
Wat jullie willen.
(bedankt Zjroentje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door zjroentje op 25-09-2004 21:17:09 ]The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
[ Bericht 68% gewijzigd door Op-zicH op 25-09-2004 21:33:08 ]The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:26 schreef Op-zicH het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:10 schreef Op-zicH het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |