abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 september 2004 @ 13:03:54 #51
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_21943919
Kent iemand Hari? Een 19 jarige Nederlander met al een heleboel gevechten (54) op z'n naam en maar twee verloren.

Ik zag hem in actie tegen Kattou, die Belg met die spinning kicks. Hari maakte hem helemaal af met zijn vligende knieen naar het gezicht! (beetje als Bonjaski)

Hari is een beetje arrogant maar een goede vechter en heel jong dus dat kan nog wat worden!

Kent iemand Andy Mayo (1994) btw?
reset
  dinsdag 14 september 2004 @ 13:35:51 #52
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_21944587
Bas Rutten was toch ook een behoorlijke grondvechter? Of deed hij aan Free Fight?
Als de Nederlanders hun zinnen erop zetten, dan kunnen ze volgens mij bij MMA ook hoge ogen gooien.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_21945338
Ik zie dat Jerome Le Banner weer gaat vechten? Zijn arm is dus volledig genezen, zitten die metalen platen er nog in? Vorig jaar kon hij niet mee doen omdat die platen waren verschoven
pi_21955849
Hari is inderdaad veelbelovend ja hij is nog jong en zolang Hoost, Aerts en Bonjasky nog succesvol zijn, zal het moeilijk zijn om NOG een Nederlander daar te laten vechten (Schilt is ook iemand die meer moet vechten imo).

Bas Rutten is idd een behoorlijke grondvechter. Hij begon met muay thai en deed daarna MMA. Eerst bij Pancrase, later nog UFC in Amerika. In het begin vertrouwde hij vooral op zn muay thai technieken en deed ie eigenlijk maar wat op de grond. Later ging ie veel meer trainen met grapplers en is ie eigenlijk onverslaanbaar geworden. Hij is na 2 verloren gevechten echt iets van 4 jaar ongeslagen gebleven over een behoorlijk aantal gevechten. Wordt gezien als een van de beste MMA-vechters aller tijden, z'n instructievideo's lopen als een trein en begeeft zich momenteel ook in Hollywood als acteur. Ik heb zn MMA-DVD over zn hele carriere gezien en was erg onder de indruk van zn commentaar, daar komt nog een hele hoop bij kijken! En hook heel informatief verteld, goed engels, enthousiast en humorvol. Kortom, mooie vent

Jerome Le Banner is compleet genezen, schijnt. Toch is het nog afwachten of zn arm het houdt. Ik weet eigenlijk niet of die platen er nog in zitten, maar ik neem aan dat ze eruit zijn, want dat lijkt me wel gebruikelijk. Aan de andere kant hoor ik dat zn nieuwe nickname iets met 'Cyber' is ofzo, dus dat zou er op kunnen duiden dat ze er misschien nog in zitten

Trouwens wel nasty: http://crew.tweakers.net/lunatic/zooi/lebanner.wmv
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_21957390
quote:
[b]
Jerome Le Banner is compleet genezen, schijnt. Toch is het nog afwachten of zn arm het houdt. Ik weet eigenlijk niet of die platen er nog in zitten, maar ik neem aan dat ze eruit zijn, want dat lijkt me wel gebruikelijk. Aan de andere kant hoor ik dat zn nieuwe nickname iets met 'Cyber' is ofzo, dus dat zou er op kunnen duiden dat ze er misschien nog in zitten

Trouwens wel nasty: http://crew.tweakers.net/lunatic/zooi/lebanner.wmv
Le Banner werd al een paar jaar the Cyborg genoemd
pi_21958163
mooie OP. Had idd wat over gehoord en dat NL er zo goed is (net zoals Muay Thai daar zijn we ook nummer 2 in na Thailand zelf). Begrijp ik het goed dat UFC een slap aftreksel van dit is? want een of andere reden hoor ik daar meer over
pi_21959893
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 23:04 schreef Chillmeister het volgende:
mooie OP. Had idd wat over gehoord en dat NL er zo goed is (net zoals Muay Thai daar zijn we ook nummer 2 in na Thailand zelf). Begrijp ik het goed dat UFC een slap aftreksel van dit is? want een of andere reden hoor ik daar meer over
Nee het is een hele andere sport. De UFC is een MMA (mixed martial arts) organisatie. Daar kan je bijvoorbeeld judo/bjj/worstelen/boksen/muaythai en andere stijlen gebruiken om tot winst te komen.
  woensdag 15 september 2004 @ 16:23:26 #58
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_21971493
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 21:48 schreef LuNaTiC het volgende:
Hari is inderdaad veelbelovend ja hij is nog jong en zolang Hoost, Aerts en Bonjasky nog succesvol zijn, zal het moeilijk zijn om NOG een Nederlander daar te laten vechten (Schilt is ook iemand die meer moet vechten imo).
Ik volg K1 toch al een paar jaar, maar ik heb nog nooit van ene Hari gehoord... Heb je niet een paar linkies naar hem toe?

Wat Schilt betreft, vanwege hij een contract heeft bij UFC, hebben de K1 bazen niet zo veel vat op hem als ze eigenlijk zouden willen, hierdoor wordt hij enorm tegengehouden om mee te doen in het K1 circuit.

Ze balen er in Japan enorm van dat de Nederlanders zo goed in K1 zijn. Tijdens de Final Elimination willen ze eigenlijk ook graag de Nederlanders tegen elkaar laten vechten.

Hoe zit het eigenlijk met Jerrel Venetiaan? Daar heb ik al een tijdje niets van gehoord. Trouwens, van Lloyd van Dams heb ik al een paar jaar niets van gehoord... is ie gestopt?
pi_21971723
Even een tvp'tje, anders mis ik weer de helft .
  woensdag 15 september 2004 @ 16:33:58 #60
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_21971803
Tvp'tje????
pi_21971866
quote:
Op woensdag 15 september 2004 16:23 schreef Abonides het volgende:
Ze balen er in Japan enorm van dat de Nederlanders zo goed in K1 zijn. Tijdens de Final Elimination willen ze eigenlijk ook graag de Nederlanders tegen elkaar laten vechten.
volgens mij balen ze er niet van dat Nederland er zo goed in is maar dat ze er zelf niet zo goed in zijn
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  woensdag 15 september 2004 @ 16:44:19 #62
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_21972091
quote:
Op woensdag 15 september 2004 16:36 schreef Vision het volgende:

[..]

volgens mij balen ze er niet van dat Nederland er zo goed in is maar dat ze er zelf niet zo goed in zijn
In het beste geval zouden Aerts, Hoost, Bonjaski, Venetiaan en Schilt daar in de finale staan. Als Hari en (vroeger dan) Van Dams er ook nog bij hadden gezeten...

Ach, die Japaneesjes kunnen er ook niets aan doen dat ze zo klein zijn.
pi_21972704
quote:
Op woensdag 15 september 2004 16:44 schreef Abonides het volgende:

[..]

In het beste geval zouden Aerts, Hoost, Bonjaski, Venetiaan en Schilt daar in de finale staan. Als Hari en (vroeger dan) Van Dams er ook nog bij hadden gezeten...

Ach, die Japaneesjes kunnen er ook niets aan doen dat ze zo klein zijn.
Soms wel zielig om te zien hoe bijv. een Mushashi onder druk staat om toch iets te presteren daar
  woensdag 15 september 2004 @ 17:08:13 #64
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_21972741
http://chakuriki.jp/forum/viewtopic.php?t=6

Highlight video van Hari. Hij mag wel een beetje aan z'n dance moves werken .
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
pi_21985230
quote:
Op woensdag 15 september 2004 16:36 schreef Vision het volgende:

[..]

Musashi doet het anders aardig zeker als je ook ziet dat hij toch een relatief lichtgewicht is. De Japanners doen het al een stuk beter als je een gewichtsklasse lager gaat.
  donderdag 16 september 2004 @ 09:25:38 #66
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_21987421
quote:
Op woensdag 15 september 2004 17:08 schreef Op-zicH het volgende:
http://chakuriki.jp/forum/viewtopic.php?t=6

Highlight video van Hari. Hij mag wel een beetje aan z'n dance moves werken .
Zozo... in het begin van het filmpje dacht ik dat het meer een K1 Max fighter was, aangezien hij er vrij licht uitziet. Later in het filmpje kreeg ik de indruk dat ie tegen Ignashov stond. Op Sherdog.com kan je in de profile van Ignoshov terug vinden dat ie op 8 juni vorige jaar in de 3de ronde KO is gegaan (Badr Hari dus).

Eentje voor de toekomst dus. Heeft iemand trouwens zijn profile? Ik ben nieuwsgierig naar zijn win/loss record en zijn lichaamsbouw.
pi_21988828
Hij is 19, 1.90cm (1.96cm op de Chakuriki website - nog in de groei?) en weegt zo'n 88-92kg. Moet echt een kilo of 10 erbij wil hij een beetje mee kunnen komen. Maar goed als je kijkt hoe ligt Aerts en Ighnasov zelf er in het begin uitzagen zal dat vast goed komen met een paar jaar tijd. Zijn record staat op 39-2 op dezelfde Chakuriki site maar ik denk dat je Ignashov en Khattou als echte start kunt zien.
pi_21988971
quote:
Op donderdag 16 september 2004 10:56 schreef sampoo het volgende:
Hij is 19, 1.90cm (1.96cm op de Chakuriki website - nog in de groei?) en weegt zo'n 88-92kg. Moet echt een kilo of 10 erbij wil hij een beetje mee kunnen komen. Maar goed als je kijkt hoe ligt Aerts en Ighnasov zelf er in het begin uitzagen zal dat vast goed komen met een paar jaar tijd. Zijn record staat op 39-2 op dezelfde Chakuriki site maar ik denk dat je Ignashov en
Khattou als echte start kunt zien.
precies ja, hij is nog 19 en Aerts was nog veel dunner op die leeftijd. In die leeftijdsperiode is het nu eenmaal moeilijk om gewicht erbij te krijgen (zelfs Hoost was bijv in 1993 een stuk lichter). Door de jaren heen zullen ze van nature zwaarder worden, en dan ben ik heel benieuwd wat Hari allemaal kan uitrichten.

Zijn prestatie tegen Ingashov is nog best goed te noemen, gezien het feit dat ie pas op het laatste moment moest invallen. Heb de ballen maar om als broekie met een gewichtsverschil van 15 kg zonder er serieus op getraind te hebben tegen zo'n gevestigde vechter aan te treden. (waarbij gezegd moet worden dat Ignashov zich in die wedstrijd wel spaarde en misschien op 50% vocht.... maar toch).

Ik heb trouwens geruchten gelezen dat Bonjasky in zn superfight tegen Akebono moet aantreden En dat er zelfs een extra bonus is uitgeloofd voor een KO.

edit: net even officiele site bekeken, het is dus bevestigd
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_21989130
Dat is toch geen partij voor Bonjalsky ?
Die Akebono gaat echt compleet gesloopt worden
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_21989989
quote:
Op donderdag 16 september 2004 11:03 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

precies ja, hij is nog 19 en Aerts was nog veel dunner op die leeftijd. In die leeftijdsperiode is het nu eenmaal moeilijk om gewicht erbij te krijgen (zelfs Hoost was bijv in 1993 een stuk lichter). Door de jaren heen zullen ze van nature zwaarder worden, en dan ben ik heel benieuwd wat Hari allemaal kan uitrichten.

Zijn prestatie tegen Ingashov is nog best goed te noemen, gezien het feit dat ie pas op het laatste moment moest invallen. Heb de ballen maar om als broekie met een gewichtsverschil van 15 kg zonder er serieus op getraind te hebben tegen zo'n gevestigde vechter aan te treden. (waarbij gezegd moet worden dat Ignashov zich in die wedstrijd wel spaarde en misschien op 50% vocht.... maar toch).

Ik heb trouwens geruchten gelezen dat Bonjasky in zn superfight tegen Akebono moet aantreden En dat er zelfs een extra bonus is uitgeloofd voor een KO.

edit: net even officiele site bekeken, het is dus bevestigd
Ik kan mij herinneren dat Hari in die wedstrijd 88kg woog en Ignasov op 114kg. Dat is maar liefst 26kg. Ignashov hield wel een beetje in maar uiteindelijk moest ook hij aan het werk.Hari met 10kg meer, voldoende voorbereiding zou het hem een stuk moeilijker kunnen maken. Maar goed de tijd zal het leren.

Bonjasky zie ik Akebono trouwens niet KO slaan. Als hij echt Akebono achterna gaat loopt hij wat mij betreft zelf de kans om zelf KO geslagen te worden. Gewoon een trap geven en laat dan Akebono het loopwerk doen en daarna weer een trap. Akebono hoort niet thuis in de ring maar hij kan heel wat hebben.
  vrijdag 17 september 2004 @ 09:25:13 #71
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_22011378
quote:
Op donderdag 16 september 2004 11:49 schreef sampoo het volgende:

[..]

Ik kan mij herinneren dat Hari in die wedstrijd 88kg woog en Ignasov op 114kg. Dat is maar liefst 26kg. Ignashov hield wel een beetje in maar uiteindelijk moest ook hij aan het werk.Hari met 10kg meer, voldoende voorbereiding zou het hem een stuk moeilijker kunnen maken. Maar goed de tijd zal het leren.
Komt Hari eigenlijk voor Nederland uit? (Natuurlijk wel een beetje chauvinistisch blijven... )
Hoever is eigenlijk gekomen dit jaar? Kunnen we hem volgend jaar al bij de Final Elimination verwachten?
quote:
Bonjasky zie ik Akebono trouwens niet KO slaan. Als hij echt Akebono achterna gaat loopt hij wat mij betreft zelf de kans om zelf KO geslagen te worden. Gewoon een trap geven en laat dan Akebono het loopwerk doen en daarna weer een trap. Akebono hoort niet thuis in de ring maar hij kan heel wat hebben.
Persoonlijk denk ik dat Bonjasky wel een goede kans maakt om Akebono KO te rammen. Aangezien Bonjasky veel sneller is zal hij veel gebruik maken van zijn knieen en flying kicks. 1 wel geplaatste en Akebono zal hard tegen het canvas gaan... dat denk ik tenminste.
  vrijdag 17 september 2004 @ 14:43:50 #72
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_22017820
Hari is een nederlander, waarschijnlijk van marokkaanse afkomst.

Ik denk dat Akebono voor de rode kaart gaat tegen Bonjaski. Dat deed ie ook al tegen Musashi .
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
pi_22020215
Bonjaski hoeft maar een ding te doen .... trappen en terug, trappen en terug, trappen en terug. Dan ligt Akebono binnen 2 rondes KO.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 17 september 2004 @ 16:28:50 #74
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_22020280
Hoe zwaar is Akebonoot?
pi_22154136
vandaag trouwens bij de sportsectie van de Telegraaf een artikel over Bonjasky/K-1. Met een grote foto en een lijstje met winnaars. Goed dat er wat aandacht aan besteed wordt

nog maar 2 daagies trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')