abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24600422
quote:
Dan benadruk je teveel de wedstrijd van Ignashov tegen Kaoklai
Nee hoor, want dat vond ik ook al vóór dat ik die wedstrijd zag. Het is meer de combinatie van zijn ongeintresseerde uitsraling, zijn ietwat vadsige en onafgetrainde lichaam (eerder regel dan uitzondering) en het feit dat iedereen hem een toekomstige K1 kampioen noemt terwijl hij er nog maar bar weing van heeft laten zien.
En van showmannetjes zoals Goodridge, of nog erger Ray Sefo, moet ik al helemaal niks hebben. Die maken er een toneelstukje van
life's a bitch, then you die.
  zondag 16 januari 2005 @ 19:58:19 #277
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_24601335
quote:
Op zondag 16 januari 2005 18:47 schreef monipony het volgende:

[..]

Nee hoor, want dat vond ik ook al vóór dat ik die wedstrijd zag. Het is meer de combinatie van zijn ongeintresseerde uitsraling, zijn ietwat vadsige en onafgetrainde lichaam (eerder regel dan uitzondering) en het feit dat iedereen hem een toekomstige K1 kampioen noemt terwijl hij er nog maar bar weing van heeft laten zien.
En van showmannetjes zoals Goodridge, of nog erger Ray Sefo, moet ik al helemaal niks hebben. Die maken er een toneelstukje van
Sefo vind ik nog wel leuk met zijn irritante glimlach. En vaak wint hij ook wel, want heb hem zelden knock out zien gaan laatste tijd(wel vaak op punten verloren). En ik gun het hem wel om ooit een keer de k1 te winnen maar hij zal het niet redden vrees ik
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zondag 16 januari 2005 @ 19:58:48 #278
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_24601344
quote:
Op zondag 16 januari 2005 18:47 schreef monipony het volgende:

[..]

Sefo vind ik nog wel leuk met zijn irritante glimlach. En vaak wint hij ook wel, want heb hem zelden knock out zien gaan laatste tijd(wel vaak op punten verloren). En ik gun het hem wel om ooit een keer de k1 te winnen maar hij zal het niet redden vrees ik En hij maakt de k1 leuker
  zondag 16 januari 2005 @ 20:38:13 #279
62182 Georges
That's the shit
pi_24601878
Als je nog later nog iets wilt toevoegen aan je bericht kun je de edit knop gebruiken.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  vrijdag 18 maart 2005 @ 15:59:15 #280
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_25567279
Zo maar weer even een kickje, morgen is het weer zover Een heavyweight Grand Prix, en de totale card is inmiddels bekend en definitief (al weet je het met K-1 nooit ).

Een interessant toernooi, want er doen nu 3 Nederlanders mee! Zoals al bekend gaat Bonjasky Ray Mercer inmaken (mogen we toch wel aannemen iig...) en krijgen we een spannende partij tussen Aerts en Carter Williams. Die kan denk ik echt alle kanten op

Gisteren is er nog een partij toegevoegd, met dus nog een Nederlander!!! Sem Schilt gaat het opnemen tegen de Braziliaan Montanha Silva.

Schilt heeft al eens gewonnen van Bonjasky en een draw gescoord tegen Hoost (wat net zo goed in het voordeel van Schilt had kunnen uitvallen overigens). Sem is door zijn lengte (2.12) handig met knieen maar kan ook verrassend goed trappen en stoten. Nu heeft ie niet zoveel aan zn reach, want Silva is 2.25

Silva is niet zo 'impressive', heeft al eens verloren van Musashi en Hoost.

Tis maar een beetje een vaag toernooi, ze hebben de brackets zo ingedeeld dat het zo goed als zeker is dat er een heel klein mannetje tegen een hele LANGE in de finale terecht komt. Verder is de tweevoudige (op rij) winnaar van de K-1 WGP tegen een gepensioneerde bokser (alhoewel ie het niet eens zo heel slecht deed tegen Musashi) ook niet echt spectaculair. Hopelijk maakt Remy er een showtje van en komt er een leuke KO als tegen Akebono. Misschien weer eens via flying knee?

Ben wel blij dat Schilt weer eens in K-1 vecht, het leek er op alsof ie geen kansen meer kreeg bij K-1 (hij had eigenlijk in de plaats van Hoost moeten vechten tijdens K-1 WGP 2002) maar het is goed om te zien dat ie er bij is. Eindelijk iemand die er misschien uitziet als een freakshow (door zn lengte dan ) maar wel echt de skills heeft.

Goedmaker en smaakmaker van het toernooi blijft dus Williams - Aerts. Hopelijk bleseert Aerts zich niet en maakt ie korte metten met WIlliams. Maarja Williams blijft hoe dan ook een grote belofte en is erg sterk. Hij is natuurlijk erop gebrand om zich te bewijzen dus zal veel vechtlust laten zien. Aerts moet echter ook presteren wil ie een plaatsje afdwingen bij de final eliminations en zal willen laten zien dat men hem nog lang niet hoeft af te schrijven

Ben benieuwd.

Volle line up kun je hier bekijken: http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/top645.htm
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:03:50 #281
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_25567370
fotootje van Silva (tegen Hoost):

fotootje van Schilt (tegen Bonjasky):

FIlmpje van die Silva tegen Musashi trouwens

http://216.40.244.4/k1/k1b203/k1b203_musashi_vs_silva.zip
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:11:07 #282
82589 S-Two
barba macacu
pi_25567486
Dat toernooi is morgen, maar dan zal het zeker een aantal weken (maanden?) duren voordat het op eurosport wordt uitgezonden?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:18:35 #283
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_25567631
Yep, als je een beetje snel dit soort toernooien wilt zien moet je je heil iig niet op de TV gaan zoeken..

edit:

nog wat leuke pics

En nog wat leuke pics

http://www.so-net.ne.jp/feg/report/20050318r.html

http://www.so-net.ne.jp/feg/report/20050317r_11.html

Zitten overigens wat pics tussen van Hero's, wat volgende week wordt gehouden. Voor zover ik weet is alles op MMA regels. Mooiste is dat Ramon Dekkers zn comeback maakt. Beetje jammer dat het niet op K-1 regels is, maar het schijnt dat dat in zn contract stond: als ie een MMA gevecht deed, mocht ie daarna een K-1 partij vechten.

Dus dan is het wel weer oke

[ Bericht 90% gewijzigd door LuNaTiC op 18-03-2005 19:05:52 ]
pi_25574068
ah leuk. Weer iets om naar uit te kijken... thnx voor de info
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 13:24:01 #285
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_25585314
pi_25648711
Echt jonge wat een vieze Freak show dat K1 Seoul.
Ik heb een paar filmpjes gezien, nah het gaat echt helemaal nergens meer over.
Vroeger had je tenminste echte vechters en niet van die grote lompe freaks, nu zie je niks anders.
Het toppunt is nog wel Hong-Mam Choi tegen Wakashoyo, een kleine vette kabouter die echt totaal geen vechtsport achtergrond heeft tegen zo'n supergrote malloot met blauwe haren die eveneens voor geen meter kan vechten.

Trouwens Schilt maakte mooi en snel korte mette met Silva hehe.
pi_25650744
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:03 schreef LuNaTiC het volgende:

FIlmpje van die Silva tegen Musashi trouwens

http://216.40.244.4/k1/k1b203/k1b203_musashi_vs_silva.zip
Wtf gebeurd daar? Waarom gaat hij door?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 22 maart 2005 @ 00:42:54 #288
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_25651346
steekje los vermoed ik... We hebben het eerder gezien met Sapp. Maar dit is nog erger, Musashi lag al KO, rost ie er nog ff op door
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:41:47 #289
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_25662003
Hoe kan die Lurch uit Korea nou winnen van de superatleet Kaoklai? Is de jury weer raar bezig geweest?
pi_25674813
mja idd...

ik ben benieuwd naar t videomateriaal... ik kon niks op alt.mma vinden dus ik zal op eurosport moeten wachten
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_25713528
Ik heb hier en daar gelezen dat het idd weer raar werk van de jury was.
Is ook wel te voorspellen he, het wordt in Korea gehouden dus moet er ook een Koreaan winnen, anders komt het publiek niet terug.
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:04:58 #292
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_25713597
quote:
Op maandag 21 maart 2005 22:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Echt jonge wat een vieze Freak show dat K1 Seoul.
Ik heb een paar filmpjes gezien, nah het gaat echt helemaal nergens meer over.
Vroeger had je tenminste echte vechters en niet van die grote lompe freaks, nu zie je niks anders.
Het toppunt is nog wel Hong-Mam Choi tegen Wakashoyo, een kleine vette kabouter die echt totaal geen vechtsport achtergrond heeft tegen zo'n supergrote malloot met blauwe haren die eveneens voor geen meter kan vechten.

Trouwens Schilt maakte mooi en snel korte mette met Silva hehe.
links plzz
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:12:04 #293
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_25713747
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 00:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Wtf gebeurd daar? Waarom gaat hij door?
Lol zag je die Dikke bodyguard op Silva springen. Eind van filmpje zie je hem nog een slaand beweging maken richting SIlva Eigen schuld
pi_25781049

Schilt is inderdaad huge.
Ja en amen.
  maandag 16 mei 2005 @ 05:10:17 #295
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_27046462
Ik dacht, misschien wel weer eens leuk om omhoog te kicken. 27 mei (op mn verjaardag \o/) is er K-1 Parijs

Met o.a. Semmy Schilt, en Alexey Ignashov. In een superfight gaan Abidi en Le Banner eindelijk hun rivaliteit uitvechten.

Ik ga er met nog 2 maatjes heen, zijn er nog meer mensen die er heen gaan toevallig?
  zondag 29 mei 2005 @ 23:06:33 #296
20765 JaceTBL
+10 loeibot
pi_27467668
Ben er ook geweest, wat een festijn was het! Op de wedstrijd van Ignashov na was het allemaal flink genieten

Ik vond Le Banner vs Abidi een van de (zoniet DE) bruutste partij ooit, en oh oh wat hadden we een plezier toen die duizenden Fransen om ons heen vol enthousiasme hun Freddy Kemajo aanmoedigden en Schilt hem KO trapte

Waren jullie toevallig die in het oranje gehulde lui (ergens bij vak E of F) met Nederlandse vlag?
  zondag 29 mei 2005 @ 23:15:23 #297
62182 Georges
That's the shit
pi_27467968
Waarom was die partij van Ignashov niks?

Wordt het trouwens nog uitgezonden op Eurosport?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zondag 29 mei 2005 @ 23:31:34 #298
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_27468543
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:06 schreef JaceTBL het volgende:
Ben er ook geweest, wat een festijn was het! Op de wedstrijd van Ignashov na was het allemaal flink genieten

Ik vond Le Banner vs Abidi een van de (zoniet DE) bruutste partij ooit, en oh oh wat hadden we een plezier toen die duizenden Fransen om ons heen vol enthousiasme hun Freddy Kemajo aanmoedigden en Schilt hem KO trapte

Waren jullie toevallig die in het oranje gehulde lui (ergens bij vak E of F) met Nederlandse vlag?
Ja dat was ik o.a.

die Fransen om ons heen begonnen een beetje lichtelijk geirriteerd te raken

We gingen later nog ff naar de ring toe omdat ie ons niet zag, maar hij keek wel verbaasd blij toen ie ons daar zag staan schreeuwen met die vlag
pi_27469792
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:15 schreef Georges het volgende:
Waarom was die partij van Ignashov niks?

Wordt het trouwens nog uitgezonden op Eurosport?
Omdat Ignashov al een tijdje last heeft van zijn knie had hij tijdens deze wedstrijd een brace om.
En in de hele wedstrijd heeft hij misschien, 4 trappen uitgedeeld, het leek nergens op.
Erg zonde, ik denk dat hij eens wat tijd moet nemen om die knie te laten herstellen.

De partij van Abidi en Le Banner was echt gaaf, wat een oorlog.
Voor de gene die de wedstrijd nog niet hebben gezien, hier alvast een plaatje.

En ik dacht dat het de 27ste uit word gezonden op Eurosport.
pi_27471451
jezus dat lijkt wel photoshop
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')