Die wedstrijd was idd errug strak. Gewoon niet nadenken en op elkaar in gaan rammen..quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat ook een bizarre wedstrijd was, was de superfight tussen Carl Goodridge en Cyril Abidi. Elkaar helemaal in de bezerkmode kapotslaan waarbij ze alle 2 konden winnen. Die Goodridge heb ik ook een hekel aan trouwens.
Oja>>? Heeft hij nog nooit gezegt , dus hoe je erop komt snap ik niet zoquote:Op woensdag 29 december 2004 17:51 schreef S-Two het volgende:
Ik vond het btw erg chill dat Le Banner toch weer ging vechten, ik dacht dat ie er helemaal mee gestopt was:?
Ik had het ergens gehoord (misschien zelfs wel op fok!?) dat hij niet meer zou vechtten omdat hij steeds blessures aan zn arm had. Hij had er een ijzeren plaat in, en daarna kreeg hij er weer een blessure aan, dus wou toen stoppen. Maar goed... zal dus wel onzin zijn.. Wel mooi nieuws trouwens want Jerome le Banner isquote:Op woensdag 29 december 2004 18:39 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Oja>>? Heeft hij nog nooit gezegt , dus hoe je erop komt snap ik niet zo![]()
Khaoklai mag nog wel wat extra spieren ontwikkelen in zijn bovenlichaam. Zijn benen zijn al behoorlijk goed gewapend en soms zelfs steviger dan die van zijn tegenstander. 85 kilo zou ideaal voor hem zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Over dat zwaarder worden hoef je je denk ik geen zorgen te maken.
Check maar eens wat oude filmpjes van Le Banner, Crocop, Aerts enzo, allemaal stukken groter geworden maar nog net zo sterk of sterker.
Denk persoonlijk dat de kans groot is dat hij gaat stoppen jaquote:Op woensdag 29 december 2004 18:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik had het ergens gehoord (misschien zelfs wel op fok!?) dat hij niet meer zou vechtten omdat hij steeds blessures aan zn arm had. Hij had er een ijzeren plaat in, en daarna kreeg hij er weer een blessure aan, dus wou toen stoppen. Maar goed... zal dus wel onzin zijn.. Wel mooi nieuws trouwens want Jerome le Banner is![]()
![]()
Idd, errug zonde. Want ik ben zeker een fan van hem. Alleen jammer dat hij zo lui en ongemotiveerd is.quote:Op donderdag 30 december 2004 03:19 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ignashov is ook steviger geworden, maar dan met vet en dat zie je terug in zijn manier van vechten. Zonde, want hij is een potentiële K-1 winnaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:04 schreef SimtekF1 het volgende:
Gisteren waren er ook wat leuke partijen.
Hunt vs. Silva (MMA)
Sapp vs. Le Banner (MMA)Waar kun je die mma gevechten volgen of zien??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
Precies .. die Thai is levensgevaarlijk en ook tussen de oren zit het goed.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:48 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik denk niet dat de thai extra forser wil worden... Zijn voordeel ligt hem juist in zijn lage gewicht en zijn snelheid...
Als je zelf ook getraind bent .. anders maakt ie je af. Om het maar even slap uit te drukken...quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:12 schreef HAL9000S het volgende:
Sapp moet je gewoon een minuut overleven, daarna kun je hem helemaal aan stront trappen.
Eurosport, met een 4 weken vertraging...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:19 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Waar kun je die mma gevechten volgen of zien??
Nou...ik denk dat Sapp te vaak wordt onderschat. Natuurlijk heeft de man totaal geen techniek maar dat gewicht aan spieren is zo massief dat menig getraind K-1 vechter in het verleden verloren heeft van hem. Zelfs 4 voudig winnaar Hoost heeft al 2 keer verloren.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:06 schreef Amando het volgende:
[..]
Als je zelf ook getraind bent .. anders maakt ie je af. Om het maar even slap uit te drukken...
Maar een gewone k1 vechter die slaat hem idd KO (of schopt)
Weet ik niet. Zolang hij zijn potjes in de K-1 blijft winnen volgens de reglementen, is hij beter dan de wat lichtere actieve K-1 vechters die in jouw ogen misschien meer sportman is. Sapp vind ik niet persé minder sportmens vanwege zijn manier van vechten. Voor de K-1 was hij jarenlang American football player.quote:Op zondag 2 januari 2005 05:00 schreef HAL9000S het volgende:
In mijn optiek kunnen vechters als Sapp het beter in de UFC proberen, het heeft echt niks met vechtsport te maken.
Ja heb je ook gezien hoe Hoost beide keren verloor?quote:Op zondag 2 januari 2005 04:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nou...ik denk dat Sapp te vaak wordt onderschat. Natuurlijk heeft de man totaal geen techniek maar dat gewicht aan spieren is zo massief dat menig getraind K-1 vechter in het verleden verloren heeft van hem. Zelfs 4 voudig winnaar Hoost heeft al 2 keer verloren.
Hoezo was de jury vreemd bezig? Beide keren besloot de scheidsrechter dat het gevecht gestopt moest worden omdat Hoost (half)knockout lag. Beide keren had Hoost kunnen winnen als hij gewoon in de rustmomenten van Sapp door was gegaan maar dat deed hij helaas niet. Sapp knalde gewoon door zijn verdediging heen.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:21 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja heb je ook gezien hoe Hoost beide keren verloor?
Ik geef toe dat Hoost zich te makkelijk mee liet slepen in het spel van Sapp maar beide keren was de jury erg vreemd bezig.
Download beide wedstrijden maar eens en dan trek je ongetwijfeld dezelfde conclusie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |