tis ook niet echt handig als er niet in gekeken wordtquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:36 schreef rockstah het volgende:
ja, gaat lekker als hij helemaal de lijst uitzakt. dan heeft niemand er wat aan.
Dudes, ik ben dus nog steeds op fuckantie.. Als ik terug ben kunnen we de SC ff onder de loep nemen..quote:Op zaterdag 11 september 2004 07:13 schreef Tain het volgende:
Bijna alle topics voor nieuwe spellen lopen uit in warez besprekingen, misschien dat er een goede waarschuwing ofzo gegeven moet worden...
Was bij Doom 3 zo, later Half-Life 2 en nu weer The Sims 2...
Maakt ook niet uit dat je op vakantie bent, moet kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dudes, ik ben dus nog steeds op fuckantie.. Als ik terug ben kunnen we de SC ff onder de loep nemen..
Bij de sims2 had Nikky inmiddels al ingegerepen en ik heb zojuist nog een zooi posts gedelete..
Tnx iig.
Hell yeahquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit dat je op vakantie bent, moet kunnen natuurlijk
btw sims 2 topic gaat weer net zo hard verder...quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hell yeah.
Goed idee, en misschien inderdaad ook harder optreden als mensen om warez vragen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ik terug ben kunnen we de SC ff onder de loep nemen..
Over 12 dagen ben ik er weer.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Goed idee, en misschien inderdaad ook harder optreden als mensen om warez vragen.
Hoe lang ben je nog aan het schapenneukenhoeden daar?
Arme schapenquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Over 12 dagen ben ik er weer..
En ook meteenquote:Op zondag 12 september 2004 23:16 schreef peristilius het volgende:
Kunnen jullie capibar geen postlimiet geven van maximaal 3 per dag
kan je beter meteen ookquote:Op zondag 12 september 2004 23:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En ook meteen [afbeelding] knop bij hem verwijderen.![]()
weg halen
niet meer in zijn scherm krijgt
bannen na 1 post gaat inderdaad wel wat ver, maar wat is de grens? het zijn ook best vaak dezelfde mensen die een topic op die manier 'verpesten'quote:Op maandag 13 september 2004 21:26 schreef speknek het volgende:
Ik ga niet iemand bannen omdat ie alleen een keer zegt iets te gaan downloaden, maar ik geef van nu af aan wel iedereen notes. Overigens hoop ik ook dat zodra mensen het opmerken er een topicreport over maken. Ik lees bijna alle topics, maar niet allemaal even vaak, dus zulke dingen kunnen me best ontglippen.
quote:Op maandag 13 september 2004 21:44 schreef speknek het volgende:
Na drie verschillende keren een weekban, zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |