quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:29 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik had NIS & Ad-mucher uitgezet.
En toen deed Gmail het weer....![]()
Heel erg bedankt!
5 al? ik heb al 5 weken en nog maar 1 invitequote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:16 schreef Cofalot het volgende:
Ik heb ondertussen al gmail, dus kan ik van de lijst.
Ik heb na 1 dag ook al 5 invites, ik zal ze zo versturen naar de bovensten op de lijst![]()
Ja, je krijgt dan een mailtje van Gmailquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:20 schreef dvanzwol het volgende:
[..]
5 al? ik heb al 5 weken en nog maar 1 invite
Weet iemand trouwens of je nog een bevestiging krijgt van de gene wie je een invite gestuurd hebt?
owh die heb ik nog niet terug gekregen.....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:33 schreef stoopkind het volgende:
[..]
Ja, je krijgt dan een mailtje van Gmail
valo had al een meel gehad...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:14 schreef Fluxi het volgende:
6 invites verstuurd
V_valo
beery
Doede
acq.-
Hermenjoostens
Veerboot.
Edit:
Krijg net delivery failure voor Doede, heb het email adres niet goed overgetikt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:50 schreef Boink het volgende:
Damir, N-Web, Breakdancer, nexcro, De Zakenman en egilio hebben er 1 vanb mij
Geef je mail-adres en je komt op de wachtlijst van dit topic. En dan krijg je vanzelf een keer een invitequote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:14 schreef MrLazy het volgende:
Ik ben ook al lang op zoek naar een Gmail-account. Mensen die zo vriendelijk zijn om mij een invitatie te gunnen, laat het weten in dit topic. *bloos*
quote:MarkvanEsschoten
Josse
Impry
TheScienceMan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |