en geaccepteerdquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:12 schreef Cheiron het volgende:
Invite naar Vagere Hein..man wat een bagger adres!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:26 schreef Jump het volgende:
Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:46 schreef bertje538 het volgende:
bert@bertlenssen.net ... Wil ook zo graag een Gmail adres
quote:Geregistreerd op: woensdag 25 augustus 2004 @ 20:38
En geactiveerd!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:10 schreef funmaster het volgende:
Dr.Bunsen_Honeydew
Boterbabbelaar
Nightvision
buzzer
Cofalot
WheeleE
Hebben een invite
Kewl zie net een mailtje binnen rollen tnx polluxquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:15 schreef -PolluX- het volgende:
Mikkel, Modwire en PoisonouS krijgen een invite van mij.
dames gaan voor....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:20 schreef bpm het volgende:
hmmz.. had m'n naam wel opgegeven maar sta nog niet in de lijst, terwijl ik eerder was dan c-joy.....misschien over het hoofd gezien? of heb ik (nog) geen recht op een Gmail account?
Lijkt erop. Misschien gaan de tests zo goed, dat ze het binnenkort helemaal vrijgeven.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:20 schreef Quarks het volgende:
Zow, gaat lekker snel zeg.
Ben een dag weg en sta meteen op 48
Is er soms een invite explosie geweest bij google
En ontvangenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:09 schreef wendywendy het volgende:
Drikkiej heeft een invite
Mijn dank isquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:38 schreef nemesis_ het volgende:
invites gestuurd aan:
..
heijx
..
Dank u.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:53 schreef Bloemkool het volgende:
Net een invite naar: Alicey gestuurd.
Have fun.
Ik stond dus net op het punt die te verzenden. Goed als jjij dskdotcom hebt gedaan pak ik subsumquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:46 schreef PoisonouS het volgende:
Markzot en devzero, jullie sturen nu naar alleen dubbel. Ook dskdotcom heb nu dus weer dubbel :S
Nouja, zie maar hoe het loopt. ff opletten wie er al hebben gekregen, aangezien de lijst niet helemaal up to date is atm
Hebben een invite in hun mailbox liggenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:43 schreef devzero het volgende:
bruut, Jouke, Jodzemanze, nrg en Subsun zitten in de pipeline
Even voor jumps records: ik heb dus niets naar DSKdotCOM gestuurd. Markz0r heeft zijn invite voor jouw doorgestuurd naar dskdotcom en jij ook? Dus hij heeft dezelfde invite dubbelquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:46 schreef PoisonouS het volgende:
Markzot en devzero, jullie sturen nu naar alleen dubbel. Ook dskdotcom heb nu dus weer dubbel :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |