@Naar: heb jij je invite al geforward naar nr 7 skippiesoepie? Voordat jump die er afhaalt en hij niets krijgt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:10 schreef mighty_myte het volgende:
Invite verstuurd naar nr. 8.
Markz0r sharkbite@home.nl
nee, nummer 8 kreeg mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:17 schreef devzero het volgende:
[..]
@Naar: heb jij je invite al geforward naar nr 7 skippiesoepie? Voordat jump die er afhaalt en hij niets krijgt?
gedaan en aangegeven dat ik voor maandag 29 een antwoord wil hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Stuur ze een herinnering en wacht tot a.s zaterdag of zo. 3 dagen is niet zo heel lang.
Doe ik bij dezequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:17 schreef devzero het volgende:
[..]
@Naar: heb jij je invite al geforward naar nr 7 skippiesoepie? Voordat jump die er afhaalt en hij niets krijgt?
Maar ik heb helaas geen email gehad, ik hoop niet dat ik nu weer helemaal achteraan op de lijst moet. Emailadres: r.f.h.nota@student.tue.nlquote:Tedkees - maandag 23 augustus 2004 @ 05:49
MeneerTim en Notepad zijn gemaild
Nope, lijst is niet up to date. Je zal dus de topic ff door moeten kijken en zelf kijken wie er aan de beurt is. Grote kans dat de eerste 10 al aan de beurt zijn geweest als ik het aantal invites zie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:12 schreef dvanzwol het volgende:
Jaaaah mijn eerste invite na zo'n 5 weken gmailen!
Is de bovenste aan de beurt? (lijst uptodate..?)
Jump heeft examen nu en die ozu vanavond weer terug zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:34 schreef naar het volgende:
Het is te hopen dat Jump de lijst snel update; alle zichtbare mailadressen zijn inmiddels voorzien van een invite!
Mijn dank is groot,quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:26 schreef sop het volgende:
BOKA heeft een invite gehad.
waarom werkt die gmailnotifier niet op windows 98quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:11 schreef mschol het volgende:
@Jump of QuietGuy:
misschien ook eff dit plaatje in de OP zetten
[afbeelding]
en misschien ook een linkje naar
de Officiele gmailnotifier
in database gekeken en heb je ID 550 ongeveer. en dat moet ergens al een lange tijd terug zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:49 schreef stinkie het volgende:
Hee, ik kom hier weer eens om te kijken hoever ik sta, maar nu sta ik dus bij degene die al een adres hebben. Alleen weet ik hier zelf niks vanaf
Nu las ik net iets dat Hotmail blocked enzo en ik had dus mijn hotmail adres opgegeven. Kan ik er nog achter komen hoe ik ik moet loggen enzo?
kan je eens een mail sturen naar die dat zei dat je invite had? misschien kan hij/zij deze opnieuw sturenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:54 schreef notepad het volgende:
Volgens deel 39 heb ik gisteren een invite mogen ontvangen:
[..]
Maar ik heb helaas geen email gehad, ik hoop niet dat ik nu weer helemaal achteraan op de lijst moet. Emailadres: r.f.h.nota@student.tue.nl
probeer mailnotifier dan maar meer kun je vinden en vragen hier : Het algemene GMail topicquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:55 schreef paultje- het volgende:
[..]
waarom werkt die gmailnotifier niet op windows 98
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:08 schreef Jump het volgende:
en lijst is up to date
Eindelijk weer eens een invite om weg te geven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:08 schreef Jump het volgende:
en lijst is up to date
doe maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:16 schreef Pleun het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een invite om weg te geven.
bigwig krijgt er een van mij nu dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |