quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:39 schreef Salvad0R het volgende:
hoi
ik heb ook gmail
daderek [at] gmail . com
Salvad0R
ik gebruik het eigenlijk ook amperquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:39 schreef Steve-O het volgende:
ik gebruik me gmail eigenlijk helemaal niet
Die heeft er al een gehadquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:46 schreef DutchMKL het volgende:
invite gestuurd naar Lenny83
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:00 schreef ferrybouwman het volgende:
An invitation has been emailed to your friend lenny at info@soundofjoyhaarle.nl.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:46 schreef DutchMKL het volgende:
invite gestuurd naar Lenny83
ferry.ouwerkerk@wanadoo.nlquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is je e-mail adres (geen Hotmail)?
ja das precies het probleem, junk mail kijk ik nooit in. dan kan ik net zo goed alles in m'n inbox laten zettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Als mensen zich opgeven, dan moeten ze imo wel een beetje in de gaten houden of ze al aan de beurt zijn of een invite hebben gehad. Dan kunnen ze direct aan de bel trekken als er iets misgaat. Aan je profile te zien heb je een hotmail account en het kan zijn dat je invite in je junkmail folder is beland (en die wordt iedere week automatisch geleegd).
@Naar: heb jij je invite al geforward naar nr 7 skippiesoepie? Voordat jump die er afhaalt en hij niets krijgt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:10 schreef mighty_myte het volgende:
Invite verstuurd naar nr. 8.
Markz0r sharkbite@home.nl
nee, nummer 8 kreeg mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:17 schreef devzero het volgende:
[..]
@Naar: heb jij je invite al geforward naar nr 7 skippiesoepie? Voordat jump die er afhaalt en hij niets krijgt?
gedaan en aangegeven dat ik voor maandag 29 een antwoord wil hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Stuur ze een herinnering en wacht tot a.s zaterdag of zo. 3 dagen is niet zo heel lang.
Doe ik bij dezequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:17 schreef devzero het volgende:
[..]
@Naar: heb jij je invite al geforward naar nr 7 skippiesoepie? Voordat jump die er afhaalt en hij niets krijgt?
Maar ik heb helaas geen email gehad, ik hoop niet dat ik nu weer helemaal achteraan op de lijst moet. Emailadres: r.f.h.nota@student.tue.nlquote:Tedkees - maandag 23 augustus 2004 @ 05:49
MeneerTim en Notepad zijn gemaild
Nope, lijst is niet up to date. Je zal dus de topic ff door moeten kijken en zelf kijken wie er aan de beurt is. Grote kans dat de eerste 10 al aan de beurt zijn geweest als ik het aantal invites zie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:12 schreef dvanzwol het volgende:
Jaaaah mijn eerste invite na zo'n 5 weken gmailen!
Is de bovenste aan de beurt? (lijst uptodate..?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |