Same here. Geen idee welk deel ik een invite gekregen heb, zag het in het linkje in de OPquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:54 schreef notepad het volgende:
Volgens deel 39 heb ik gisteren een invite mogen ontvangen:
[..]
Maar ik heb helaas geen email gehad, ik hoop niet dat ik nu weer helemaal achteraan op de lijst moet. Emailadres: r.f.h.nota@student.tue.nl
jij bent lekker bezigquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:00 schreef ferrybouwman het volgende:
An invitation has been emailed to your friend lenny at info@soundofjoyhaarle.nl.
An invitation has been emailed to your friend noxious at wes@noxious.org.
An invitation has been emailed to your friend heavenswoman at heavenswoman@hotmail.com.
Als mensen zich opgeven, dan moeten ze imo wel een beetje in de gaten houden of ze al aan de beurt zijn of een invite hebben gehad. Dan kunnen ze direct aan de bel trekken als er iets misgaat. Aan je profile te zien heb je een hotmail account en het kan zijn dat je invite in je junkmail folder is beland (en die wordt iedere week automatisch geleegd).quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:57 schreef stinkie het volgende:
Same here. Geen idee welk deel ik een invite gekregen heb, zag het in het linkje in de OP
Is een goed idee, want het plaatje in de OP is achterhaald. Ik dacht er vanmorgen nog aan, maar was vergeten om een schermafdruk te makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:11 schreef mschol het volgende:
misschien ook eff dit plaatje in de OP zetten
Wat is je e-mail adres (geen Hotmail)?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Same here. Geen idee welk deel ik een invite gekregen heb, zag het in het linkje in de OP
Jij kunt die invite zelf ook forwarden naar skippiesoepie (en een mailtje naar knucklezz dat hij jouw invite niet moet gebruiken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:23 schreef naar het volgende:
En Knucklezz moet zijn Inbox en Junkmail in de gaten houden, want er is een invite onderweg![]()
[edit]Niet gezien dat hij er al een gekregen had. Nah ja, ik ga er maar van uit dat hij zijn extra invite doorgeeft aan een Fok!-ker
[/edit]
Ik heb Zaterdag 21 Augustus 4 invites verstuurd ( Kezmania, _bigmac_, likkebeessie en floppy86 )quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Als mensen zich opgeven, dan moeten ze imo wel een beetje in de gaten houden of ze al aan de beurt zijn of een invite hebben gehad. Dan kunnen ze direct aan de bel trekken als er iets misgaat. Aan je profile te zien heb je een hotmail account en het kan zijn dat je invite in je junkmail folder is beland (en die wordt iedere week automatisch geleegd).
Stuur ze een herinnering en wacht tot a.s zaterdag of zo. 3 dagen is niet zo heel lang.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:33 schreef _joepie_ het volgende:
Ik heb Zaterdag 21 Augustus 4 invites verstuurd ( Kezmania, _bigmac_, likkebeessie en floppy86 )
Alleen van likkebeessie heb ik automatische reply gehad van acceptatie.. wil de rest soms niet..
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:39 schreef Salvad0R het volgende:
hoi
ik heb ook gmail
daderek [at] gmail . com
Salvad0R
ik gebruik het eigenlijk ook amperquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:39 schreef Steve-O het volgende:
ik gebruik me gmail eigenlijk helemaal niet
Die heeft er al een gehadquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:46 schreef DutchMKL het volgende:
invite gestuurd naar Lenny83
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:00 schreef ferrybouwman het volgende:
An invitation has been emailed to your friend lenny at info@soundofjoyhaarle.nl.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:46 schreef DutchMKL het volgende:
invite gestuurd naar Lenny83
ferry.ouwerkerk@wanadoo.nlquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is je e-mail adres (geen Hotmail)?
ja das precies het probleem, junk mail kijk ik nooit in. dan kan ik net zo goed alles in m'n inbox laten zettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Als mensen zich opgeven, dan moeten ze imo wel een beetje in de gaten houden of ze al aan de beurt zijn of een invite hebben gehad. Dan kunnen ze direct aan de bel trekken als er iets misgaat. Aan je profile te zien heb je een hotmail account en het kan zijn dat je invite in je junkmail folder is beland (en die wordt iedere week automatisch geleegd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |