Ik stond dus net op het punt die te verzenden. Goed als jjij dskdotcom hebt gedaan pak ik subsumquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:46 schreef PoisonouS het volgende:
Markzot en devzero, jullie sturen nu naar alleen dubbel. Ook dskdotcom heb nu dus weer dubbel :S
Nouja, zie maar hoe het loopt. ff opletten wie er al hebben gekregen, aangezien de lijst niet helemaal up to date is atm
Hebben een invite in hun mailbox liggenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:43 schreef devzero het volgende:
bruut, Jouke, Jodzemanze, nrg en Subsun zitten in de pipeline
Even voor jumps records: ik heb dus niets naar DSKdotCOM gestuurd. Markz0r heeft zijn invite voor jouw doorgestuurd naar dskdotcom en jij ook? Dus hij heeft dezelfde invite dubbelquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:46 schreef PoisonouS het volgende:
Markzot en devzero, jullie sturen nu naar alleen dubbel. Ook dskdotcom heb nu dus weer dubbel :S
Het is al laatquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:56 schreef Markz0r het volgende:
edit: nee jij snapt het niet
ik heb de invite van pois van hem terug gekregen, en die door gemailt naar MI55ILLE
Dus de gene die het eerst de invite accepteerd wint. Dan moet degene die het niet is geworden hier maar regeren.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:45 schreef PoisonouS het volgende:
Eh ik heb nu een dubbele
geforward naar DSKdotCOM
Ja, maar MI55ILLE heeft dezelfdequote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:03 schreef Markz0r het volgende:
* devzero is de weg kwijt![]()
heb dskdotcom nu wel of geen invite![]()
ik ben ook geeen 24/24 online hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:40 schreef commentator het volgende:
update 22:48:
eh waarom wordt die lijst nou toch niet bijgewerkt
Als er teveel weg zijn: http://fok.internix.be/gmail_g1_oud.phpquote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:00 schreef PoisonouS het volgende:
Dan heb dskdotcom op het eind dus geen invite gehadSolly dude (dudette)
Jump maybe idee om 20 lui zichtbaar te maken met e-mail adres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |