Kewl zie net een mailtje binnen rollen tnx polluxquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:15 schreef -PolluX- het volgende:
Mikkel, Modwire en PoisonouS krijgen een invite van mij.
dames gaan voor....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:20 schreef bpm het volgende:
hmmz.. had m'n naam wel opgegeven maar sta nog niet in de lijst, terwijl ik eerder was dan c-joy.....misschien over het hoofd gezien? of heb ik (nog) geen recht op een Gmail account?
Lijkt erop. Misschien gaan de tests zo goed, dat ze het binnenkort helemaal vrijgeven.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:20 schreef Quarks het volgende:
Zow, gaat lekker snel zeg.
Ben een dag weg en sta meteen op 48
Is er soms een invite explosie geweest bij google
En ontvangenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:09 schreef wendywendy het volgende:
Drikkiej heeft een invite
Mijn dank isquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:38 schreef nemesis_ het volgende:
invites gestuurd aan:
..
heijx
..
Dank u.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:53 schreef Bloemkool het volgende:
Net een invite naar: Alicey gestuurd.
Have fun.
Ik stond dus net op het punt die te verzenden. Goed als jjij dskdotcom hebt gedaan pak ik subsumquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:46 schreef PoisonouS het volgende:
Markzot en devzero, jullie sturen nu naar alleen dubbel. Ook dskdotcom heb nu dus weer dubbel :S
Nouja, zie maar hoe het loopt. ff opletten wie er al hebben gekregen, aangezien de lijst niet helemaal up to date is atm
Hebben een invite in hun mailbox liggenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:43 schreef devzero het volgende:
bruut, Jouke, Jodzemanze, nrg en Subsun zitten in de pipeline
Even voor jumps records: ik heb dus niets naar DSKdotCOM gestuurd. Markz0r heeft zijn invite voor jouw doorgestuurd naar dskdotcom en jij ook? Dus hij heeft dezelfde invite dubbelquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:46 schreef PoisonouS het volgende:
Markzot en devzero, jullie sturen nu naar alleen dubbel. Ook dskdotcom heb nu dus weer dubbel :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |