abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_21504277
Een schitterende dorp speciaal gebouwd voor de Olympische Spelen in Athene.
Het tijdelijke onderkomen voor de 16.000 sporters gedurende de 2 weken dat de OS wordt gehouden.
Na de Spelen wordt het omgebouwd in normale appartementen die dan beschikbaar worden gesteld om in te wonen.
Jammer dat zo'n uniek dorp zijn glans verdwijnt door het open te stellen.
Eigenlijk natuurlijk wel logisch, maar ja...het blijft wel jammer
We hebben allemaal de mooie beelden gezien tijdens Studio Sportzomer en het Jeugdjournaal(met Edith Bosch die ons door het dorp leidde , Fatima Moreiro de Melo, Inge de Bruijn en andere Nederlandse sporters op zo'n rare Hollandse fiets )

Praat hier over het Olympisch Dorp



Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21504469






Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21504734
je zag gisteren een rondleiding op het jeugdjournaal met edith bosch, en ook nog 1 in studio sportzomer..
t ziet er wel cool uit allemaal
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 11:51:28 #4
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_21504886
Juist wel ok dat ze de appartementen verkopen lijkt me... zoveel ongebruikte woonruimte kan je maar beter benutten. Ze mogen hier ook wel wat van dat soort dorpen bouwen imo
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:24:54 #5
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_21506742
het heeft wel wat hebben vind ik
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_21506913
Een Griekse VINEX locatie.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21534201
het ziet er wel leuk uit.. maar logisch dat dit dorp opengesteld wordt want wat moet je er anders mee doen..
pi_21595917
Die fietsen... Daar moet je echt aan wennen! Als je langzaam rijdt, stuurt ie niet zo lekker, maar bergaf (dus met een beetje gang) gaat dat een stuk makkelijker. Maar goed, het is makkelijker dan alles af te lopen of de interne buslijn te gebruiken.

Het is jammer dat het dusdanig groot is opgezet, dat het wat klinisch over komt. Het appartement waar mijn "connectie" zit vond ik eigenlijk wat klein voor 8 personen, maar met een beetje mazzel met de kamerindeling is het goed te doen.

De Olympische eetzaal vond ik echt leuk: heel groot, ontzettend veel keus (lekkere brownies!) en je zit tussen sporters en officials van allerlei pluimage. We zagen o.a. Lornah Kiplagat, Pieter vdH, zooitje turnsters (klein!), volleyballers (groot!), dat heeft wel wat.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_21596120
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:31 schreef zjroentje het volgende:
Een Griekse VINEX locatie.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')