Maar dat komt ,omdat hij op mij lijktquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar dat komt ,omdat hij op mij lijkt![]()
Morge trouwesn iedereen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:22 schreef O-Ren het volgende:
Heeft Arno een jongen of meisje gekregen
en hoe heet het?![]()
Leuk voor Karen dat het al geboren is!![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Morge trouwens iedereen
Oh wat leuk is haar schoonzusje bevallenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:22 schreef O-Ren het volgende:
en hoe heet het?![]()
Nog 4 dagen en dan lekker op vakantie heeeerlijk hequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Morge trouwens iedereen
Gisteravond!!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
wanneer???
Jaaaaa heb er zo'n zin inquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:27 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nog 4 dagen en dan lekker op vakantie heeeerlijk he![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:20 schreef silver-surfer het volgende:
[afbeelding]
Hoewel hier op deze foto was het nog de grote blonde dood...
Mooi,....... ook in mij ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jaaaaa heb er zo'n zin in
sjo jij bent toch morgen al vrij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi,....... ook in mij ?![]()
Jaaa gaaf he!! Echt leuk joh..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:22 schreef O-Ren het volgende:
en hoe heet het?![]()
Ja, vanavond om 23:00u op de bank!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi,....... ook in mij ?![]()
Neeeee... die kleine schat lijkt 100% op mamaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Van z`n pa heeft tie het niet nee![]()
ja ben nieuwsgierig! Stuur maar op!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaa gaaf he!! Echt leuk joh..
Ze heet Rianne... ik zal je wel wat foto's mailen... Leuk man!!
Ja ,... dit is mijn laatste dagquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:34 schreef O-Ren het volgende:
[..]
sjo jij bent toch morgen al vrij?![]()
Wat een last!![]()
Dank je wel ... echt leuk... !!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh wat leuk is haar schoonzusje bevallen
Gefeliciteerd Fiona en Surfer
Dan zit je op je werk bitch !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja, vanavond om 23:00u op de bank!
coool manquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Moet jij ook nog werken van de week?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
nachtdienst zekerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Foto's zijn fantastisch.... mooi meisjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
heeeerlijk ik ben jaloers ik moet er nog 3!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ,... dit is mijn laatste dag
*zucht*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ,... dit is mijn laatste dag
Ook hier een foto naar toe mailenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dank je wel ... echt leuk... !!![]()
Vanavond gaan we kijken!!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nachtdienst zeker![]()
![]()
![]()
Guuuuuuuuuuuuuuntquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
*zucht*
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan zit je op je werk bitch !![]()
Surfer gaat bij 2 collega's proberen te ruilen maar ik denk dat dat niet gaat....... Die avonden van hemquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
coool mangefeliciteerd
Jij moet een baby kussen Gijsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]..... dat denk je
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Foto's zijn fantastisch.... mooi meisje![]()
![]()
Kriebels nu Surfer ?hahahahahaha die spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
Uiteraardquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ook hier een foto naar toe mailen
ik hooooooooop dat het hem NIET luktquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Surfer gaat bij 2 collega's proberen te ruilen maar ik denk dat dat niet gaat....... Die avonden van hem![]()
Suck je zo erg in bed joh gijs..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij moet een baby kussen GijsZe zal wel bij Brown zijn. Weet ik in ieder geval dat het goed gedaan wordt !
I Knowquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik hooooooooop dat het hem NIET lukt![]()
![]()
Gtvp !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:43 schreef kepler het volgende:
tvp
Ikke wel, ik hoop dat het hem luktquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik hooooooooop dat het hem NIET lukt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ikke wel, ik hoop dat het hem lukt
....
PROEST![]()
Mwahahahahahaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa, tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk niet
Alsof jij het hem niet gunt......... kom oooop... diep van binnen voel ook jij het.... Misschien niet als je met Brown naar bed gaat, maar op dit gebied moet jij Surfer deze avonden ook gunnen ! Anders kan je niet met Brown samenwonen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:46 schreef O-Ren het volgende:
jullie zijn echt zo slecht![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ikke wel, ik hoop dat het hem lukt
....
PROEST![]()
Mwahahahahahaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa, tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk niet
geweldig tochquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:46 schreef O-Ren het volgende:
jullie zijn echt zo slecht![]()
Wacht maar totdat jij je spamresults deze week zietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
geweldig toch
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alsof jij het hem niet gunt......... kom oooop... diep van binnen voel ook jij het.... Misschien niet als je met Brown naar bed gaat, maar op dit gebied moet jij Surfer deze avonden ook gunnen ! Anders kan je niet met Brown samenwonen...
Wat een schatje joh.....echt een poepie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
I Know
zorg ik voor gijssssquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij moet een baby kussen GijsZe zal wel bij Brown zijn. Weet ik in ieder geval dat het goed gedaan wordt !
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:51 schreef silver-surfer het volgende:
Foto's gemailed...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:51 schreef silver-surfer het volgende:
Foto's gemailed...
Ja maar soms moet je toch ook een beetje medelijden met hem hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alsof jij het hem niet gunt......... kom oooop... diep van binnen voel ook jij het.... Misschien niet als je met Brown naar bed gaat, maar op dit gebied moet jij Surfer deze avonden ook gunnen ! Anders kan je niet met Brown samenwonen...
Fuck you!quote:
Fuck you too...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
To-taaaaaaaaaaaaal niet !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:54 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja maar soms moet je toch ook een beetje medelijden met hem hebben![]()
Oooohh... jij maakt het nog erger...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:54 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Jaaa... we gaan er vanavond naar toe... zeker weten!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:51 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Wat een schatje joh.....echt een poepie.
Gefeliciteerd! Jullie gaan vanavond naar hun toe toch
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
To-taaaaaaaaaaaaal niet !![]()
huh?????? neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee johquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:54 schreef O-Ren het volgende:
[..]
komt wel goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:58 schreef O-Ren het volgende:
[..]
sorry moet nog een hoop leren he!
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Niemand hoeft medelijden met me te hebben ... ik kan die ronde dikke neger en die magere kleine tandenstoker makkelijk hebben
Na Karen ben jij mijn grote liefde...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:58 schreef O-Ren het volgende:
[..]
sorry moet nog een hoop leren he!
ik heb niks gekregenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Fuck you!
[..]
Fuck you too...
tot nu toe staat de teller na die actie van laatst op 0 spamberichtenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wacht maar totdat jij je spamresults deze week ziet![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Na Karen ben jij mijn grote liefde...![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Na Karen ben jij mijn grote liefde...![]()
Leugens...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA![]()
zoooooveeel humor en leugens in deze ene zin![]()
![]()
![]()
![]()
Rot toch op man!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb niks gekregen![]()
Slecht opgeblazen mislukte skippiebal !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oooohh... jij maakt het nog erger...
Niemand hoeft medelijden met me te hebben ... ik kan die ronde dikke neger en die magere kleine tandenstoker makkelijk hebben
Heb ze naar je werk gestuurd hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb niks gekregen![]()
Bleke ondervoede kleine corkyquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Slecht opgeblazen mislukte skippiebal !
oh ja fuck.... er zijn hier problemen met het emailverkeer......quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb ze naar je werk gestuurd hoor
Ga jij eens hardlopen Leprechaun van mequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Och germ Surfer... Niet huilen he
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ga jij eens hardlopen Leprechaun van me
![]()
Jaaa.. prachtig joh.... pupu papa waaa... pupu papa...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:54 schreef Chocobo het volgende:
Quin,...... je had Daantje moeten horen joh op de voicemail van Surfer![]()
GIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJSquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:17 schreef Zeus-Nexium het volgende:
FABLE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beste spel ooit gijs........ik heb er zo veel zin in.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
GIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJS
Wat een spel he... die filmpjes... die mogelijkheden..
Spel van het jaar... nu al..
ga je hem niet halen danquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ooooooh, dat Fable elke keer![]()
ZO veel zin in.... niet normaal... alles...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:21 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
beste spel ooit gijs........ik heb er zo veel zin in.
Ik ga echt alles doen met dat spel.
speelt eigenlijk iemand Sudeki?
Geen haar op mijn hoofd Gijsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:22 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ga je hem niet halen dan
Slecht hequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Mijn eerste 2 minute photoshop is af
ik ha iedereen uitmoorden gijs. hele stedenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
ZO veel zin in.... niet normaal... alles...
Ga je voor evil of good? hahahahaha... laat me raden..
Dat spel speel ik chronish als het uit is..
Sudeki... volgens mij alleen Cho... tenminste... voor zover ik weet..
waarom ga je fable niet halen dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd Gijs
Choco speelt nu Sudeki, ik ga hem halen als ik ff niets te gamen hebBen nu te druk met Tales of Symphonia, MIJN game van het jaar
Sfeer, setting, graphics, vind het allemaal maar nix hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:28 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
waarom ga je fable niet halen dan?
Beste rpg ooit![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sfeer, setting, graphics, vind het allemaal maar nix hoor
nopee..... niks voor mij gijs...... geen geduld voorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brown, ga jij Fable halen? Of ben ik strax echt de enige die hem niet speelt
Schatje ik heb onze "grote" vriend weer gezienquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nopee..... niks voor mij gijs...... geen geduld voor
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:38 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Schatje ik heb onze "grote" vriend weer gezien![]()
GATVERDAMME![]()
Geen idee ben weg gerend!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
waar ging ie heen?????
Was het dezequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:41 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Geen idee ben weg gerend!!!![]()
![]()
![]()
Ik moest meteen aan sex denken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:38 schreef O-Ren het volgende:
Schatje ik heb onze "grote" vriend weer gezien![]()
Noot weet echt niet wat die mist Gijs !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:29 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA ... zo fucking gayquote:
ziekquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:53 schreef Magneet het volgende:
een van me katten had hier een muis in een dubbelgeslagen tijdschrift gevangenen als hij er aan 1 kant uit wilde komen kreeg ie een knal van die kat. Toen ben ik er maar op gaan staan
muisje
uuhm die kat weigert zijn muizen op te eten/ te doden dus dan had ik een muis rond aan het lopen gehad in huis en dat wil ik dus echt niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ziek
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:53 schreef Magneet het volgende:
een van me katten had hier een muis in een dubbelgeslagen tijdschrift gevangenen als hij er aan 1 kant uit wilde komen kreeg ie een knal van die kat. Toen ben ik er maar op gaan staan
muisje
Heb je die muis ooit nog terug gevonden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:53 schreef Magneet het volgende:
muisje
yup hij zat tenslotte nog in dat boekje dat wel meteen naar vuilcontainer is verhuisdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb je die muis ooit nog terug gevonden?
Dat dubbel gevouwen tijdschrift he..... .............. *Nee... ik zeg het niet*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:58 schreef Magneet het volgende:
ach en het is diervriendelijk ook, beestje was meteen dood
Een muis platstampen diervriendelijk ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:58 schreef Magneet het volgende:
ach en het is diervriendelijk ook, beestje was meteen dood
geen idee hoe snel ratten zijn maar muizen zijn zeer snelquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:58 schreef chibibo het volgende:
Ik heb een keer een rat in m'n bed aangetroffen.
Die heb ik trouwens gevangen en netjes buiten losgelaten, Magneet.
Het was iets wat sarcastisch bedoeld gijsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup hij zat tenslotte nog in dat boekje dat wel meteen naar vuilcontainer is verhuisd
Jaaaaaaa wandelen !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het was iets wat sarcastisch bedoeld gijs
Trouwens... ga je nog een keer mee naar Brown gijs?
Hij had ons laatst een mailtje gestuurd... na de vakantie een afspraak maken?![]()
Het heeft me dan ook zo'n 14 uur en m'n nachtrust gekost om dat beest te vangen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:59 schreef Magneet het volgende:
geen idee hoe snel ratten zijn maar muizen zijn zeer snel
En ik weet niet hoe jij muizen vangt, maar ik ga er in ieder geval niet achteraan rennen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:59 schreef Magneet het volgende:
geen idee hoe snel ratten zijn maar muizen zijn zeer snel
Ik ga hem gewoon vergiftigen!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
En ik weet niet hoe jij muizen vangt, maar ik ga er in ieder geval niet achteraan rennen.
Alles groter dan een mug/vlieg/wesp kan ik volgens mij niet eens wat aan doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een muis platstampen diervriendelijk ?![]()
Nee,... als ik een muis zou hebben zou ik die vangen en loslaten.... geen haar op mijn hoofd die er aan zou denken om er op te gaan staan
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:00 schreef Chocobo het volgende:
Brown,..... een collega net vraagt aan me waar Surfer en ik dat feestje hadden. Die denkt dat het echt is![]()
Jij en Magneet...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:03 schreef O-Ren het volgende:
Ik ga hem gewoon vergiftigen!!!![]()
uuuhm Miranda is degene die wandelt hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaaaaaaa wandelen !![]()
srak planquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:03 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja sorry hoor wat moet ik nou met een muis in huis!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:06 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jij en Magneet...
Of heb je het hier over mr_Brown?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:03 schreef O-Ren het volgende:
mijn idee, ik wil niet als ik in bed lig me ogen open doen en dan aangekeken worden door een muisquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:08 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja sorry hoor wat moet ik nou met een muis in huis!
weg met dat beest![]()
![]()
Nee daar win ik niks mee als ik hem zou vergiftigen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:08 schreef chibibo het volgende:
[..]
Of heb je het hier over mr_Brown?
Hoe denk je dat zo'n muis zich voelt als jij hem met (wijd) open ogen aankijkt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:09 schreef Magneet het volgende:
mijn idee, ik wil niet als ik in bed lig me ogen open doen en dan aangekeken worden door een muis
hopelijk krijgt ie een hartsilstand van schrik mocht dat ooit gebeurenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:12 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hoe denk je dat zo'n muis zich voelt als jij hem met (wijd) open ogen aankijkt?
Je zou weer vrijgezel zijn...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:12 schreef O-Ren het volgende:
Nee daar win ik niks mee als ik hem zou vergiftigen.![]()
Trek de stank een beetje weg daarquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:12 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nee daar win ik niks mee als ik hem zou vergiftigen.![]()
Dat is wel een idee jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:15 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je zou weer vrijgezel zijn...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:21 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dat is wel een idee ja
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik ga hem dat spel zooooooooo niet uitlenenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Noot weet echt niet wat die mist Gijs !Fable heeeeerst !
kan ze gelijk mijn telefoon weer terug geven die 2 jaar geleden in de trein is gejatquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:15 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je zou weer vrijgezel zijn...
En alle spullen die hij in het verleden heeft gejat worden dan van jou.
Dan kun jij die weer verkopen en mij dat spel/geld geven wat ikl een half jaar krijgquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:32 schreef kepler het volgende:
[..]
kan ze gelijk mijn telefoon weer terug geven die 2 jaar geleden in de trein is gejat
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Waaaaaaaaaaaahahahaaahaaaaaaaaa, gewoon je kat scheren![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
check de vorige paginaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
Net gedaan, hij is echt cooooooolllquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
check de vorige pagina
eten
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:46 schreef CaptainMiller het volgende:![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
check de vorige pagina
eten
Tuurlijk is dat serieus... waarom niet... Ik weet toevallig dat Brown en Rens gek zijn op wandelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:06 schreef Magneet het volgende:
[..]
uuuhm Miranda is degene die wandelt hoorikke niet
maarreh dat mailtje was op zich wel seieus want met zo'n onderwerp lijkt het daar al snel niet meer op
is goed hoor, ik ga gewoon meequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat serieus... waarom niet... Ik weet toevallig dat Brown en Rens gek zijn op wandelen.
Dus na de vakantie een keer bij Brown in Moordrecht afspreken?
(Bij) Vrouwquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:47 schreef Quinny het volgende:
[..]
Net gedaan, hij is echt cooooooolllhahahahahhaa
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:49 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Topquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
is goed hoor, ik ga gewoon meeGeen idee waarom ik wandelen niet zo leuk vind maar vind het eigenlijk gewoon saai
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat serieus... waarom niet... Ik weet toevallig dat Brown en Rens gek zijn op wandelen.
jaja, ik snap het niet. Ik heb Top Spin al wel binnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan kun jij die weer verkopen en mij dat spel/geld geven wat ikl een half jaar krijg
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:00 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:00 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Stuk!
Goed beetje verkouden. Dus misschien was hij daarom al om 5 uur wakkerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:53 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is het met Daan vrouw ?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
bedankt lieverdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Padawanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan kom jij toch een bakkie doen bij onsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:08 schreef O-Ren het volgende:
[..]
bedankt lieverd![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan kom jij toch een bakkie doen bij ons
Nee.. Cho en ik zijn er ook bij... dus dan kunnen jullie met zijn 3en een bakkie doen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
geregeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Installeer jij een camera Gijs, regel ik foto apparatuur en een internetdomeinquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee.. Cho en ik zijn er ook bij... dus dan kunnen jullie met zijn 3en een bakkie doen...![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:14 schreef O-Ren het volgende:
[..]
geregeld![]()
thanks![]()
Geregeld...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Installeer jij een camera Gijs, regel ik foto apparatuur en een internetdomein
cho en jij met brown en magneet bedoel je toch.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee.. Cho en ik zijn er ook bij... dus dan kunnen jullie met zijn 3en een bakkie doen...![]()
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:15 schreef O-Ren het volgende:
[..]
cho en jij met brown en magneet bedoel je toch.
Dan doen Fiona, Quinny en ik lekker een bakkie!![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:15 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dan doen Ker,Fiona, Quinny en ik lekker een bakkie!![]()
ook goed!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:16 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:16 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:16 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:58 schreef silver-surfer het volgende:
.... als je met Brown een afspraak maakt komt alles goed !!
Ja ok... die zin klopt niet inderdaad...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:18 schreef chibibo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet op zeker op Daan passen als Magneet komt oke!!!quote:
Das een top ideequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:15 schreef O-Ren het volgende:
[..]
cho en jij met brown en magneet bedoel je toch.
Dan doen Fiona, Quinny en ik lekker een bakkie!![]()
Ik zou hem inderdaad niet te dicht in de buurt van Magneet laten komen; dat kan zo'n kind op die leeftijd nog niet aan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:20 schreef O-Ren het volgende:
Ik moet op zeker op Daan passen als Magneet komt oke!!!![]()
Ik op mijn leeftijd ook niet hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:23 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik zou hem inderdaad niet te dicht in de buurt van Magneet laten komen; dat kan zo'n kind op die leeftijd nog niet aan.
Vakantie...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:23 schreef Quinny het volgende:
Sjo nog 1,5 uur en dan heb je vakantie. Een klein tipje: Kijk even wat voor dienst je hebt na je vakantie
En op mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:20 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik moet op zeker op Daan passen
en op jouquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En op mij
Weet je dat wel heel zeker.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:35 schreef O-Ren het volgende:
[..]
en op jou![]()
Bel jij maar. Jouw verplichtingquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:00 schreef kepler het volgende:
[..]
jaja, ik snap het niet. Ik heb Top Spin al wel binnen
anders moet je bellen met de xbox hotline
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Weet je dat wel heel zeker.....
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:39 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:39 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
Op 2 baby's passen lijkt mij best wel vermoeiendquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:39 schreef O-Ren het volgende:
[..]
uh nee, vertel?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Bel jij maar. Jouw verplichting
Anders cash![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:42 schreef kepler het volgende:
[..]
ok
ik neem dan wel geld mee zat
Dat is waar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Op 2 baby's passen lijkt mij best wel vermoeiend
Ik zal de sleutel van onze schuur wel achterlaten voor je. Kan die fijn met de spinnen spelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:43 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar anders sluit ik die grote toch op!![]()
Mag ik mijn vriendje nog wel een keer zien voor we op vakantie gaan mama?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:44 schreef Quinny het volgende:
Oh Sjo ik ga straks even een bakkie doen bij m'n moeder. Dus we zijn er niet als jij thuis komt.
Hij zit naast je ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mag ik mijn vriendje nog wel een keer zien voor we op vakantie gaan mama?
HAHAHAHAHAHAHA... dat word lachenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zal de sleutel van onze schuur wel achterlaten voor je. Kan die fijn met de spinnen spelen.
Over spinnen gesproken... er zit er een in de woonkamer nu. Sjo kan jij die straks even weghalen?
Er kruipt hier wel iemand over de vloer... maar Daantje is het nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij zit naast je ?
Wahahahhaaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij zit naast je ?
Hahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Er kruipt hier wel iemand over de vloer... maar Daantje is het niet
Tiggy na een feestjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Er kruipt hier wel iemand over de vloer... maar Daantje is het niet
gast, je bent getrouwdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
Neuken, grasspriet ?![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zal de sleutel van onze schuur wel achterlaten voor je. Kan die fijn met de spinnen spelen.
Over spinnen gesproken... er zit er een in de woonkamer nu. Sjo kan jij die straks even weghalen?
Moet Noot niezen dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:51 schreef kepler het volgende:
ik verwacht elk moment een tornado![]()
hahahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
vanmorgen onder de douche ook.....
![]()
ben ik heerlijk relaxed mijn ballen aan het wassen, zie ik ineens een spin bij de afvoerpijp
![]()
en wij hebben zo'n grote douchekop.... die vast zit.... en de losse sproeikop is kapot.... dus ik kon em ook niet wegspoelen ofzo
![]()
ben maar gestopt met douchen toen
ook fijn dat je dat nu pas zegt!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
ben ik heerlijk relaxed mijn ballen aan het wassen, zie ik ineens een spin bij de afvoerpijp
![]()
en wij hebben zo'n grote douchekop.... die vast zit.... en de losse sproeikop is kapot.... dus ik kon em ook niet wegspoelen ofzo
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Moet Noot niezen dan?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Haha
Zeg maar wanneer!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:53 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ook fijn dat je dat nu pas zegt!![]()
Waar zat-ie in vast?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:51 schreef mr_Brown het volgende:
wij hebben zo'n grote douchekop.... die vast zit....
Sjo slaan we wel met een hamertje in de muur en hangen we daar een mooie foto van onze trouwdag opquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:54 schreef kepler het volgende:
[..]![]()
![]()
wil jij met mij trouwen, aangezien de vrouw van Struikrover al bezet is![]()
sluiten we cho wel op in onze kruipkelder
noooooooooooooooooooooo wayquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
hahaha
Dan wil jij vast wel langskomen nu om die spin weg te halen![]()
vergeet die aapquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gisteren tijdens het gamen een mot![]()
in de huiskamer
![]()
Mag ik dan ook mee? PPPPPLEASE!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag??
Get in line punkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:54 schreef kepler het volgende:
[..]![]()
![]()
wil jij met mij trouwen, ..................![]()
sluiten we cho wel op in onze kruipkelder
Jij en Kepler neukend........... die visiequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sjo slaan we wel met een hamertje in de muur en hangen we daar een mooie foto van onze trouwdag op
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:57 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mee? PPPPPLEASE!![]()
ik heb wel een drilboor, denk dat we keilbouten nodig hebben om hem op te hangen aan de muurquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sjo slaan we wel met een hamertje in de muur en hangen we daar een mooie foto van onze trouwdag op
Whahahahhaaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Neeee schat,... ik haat insecten !
Ik ben gay weet je nog [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vrijdag gaat Daan naar mijn moeder, zodat wij de auto kunnen inladen en de laatste dingen kunnen doen. Dus waarschijnlijk aan het einde van de middag kan je hem nog even knuffelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag??
moet jij niet werken????quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag??
ik wil ook Daantje gedag zeggen. En Quin en Cho natuurlijk ook!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*proest*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:56 schreef kepler het volgende:
vergeet die aapniet, die was tijdens het gamen ook in de huiskamer
![]()
mag ik ook pleasequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Vrijdag gaat Daan naar mijn moeder, zodat wij de auto kunnen inladen en de laatste dingen kunnen doen. Dus waarschijnlijk aan het einde van de middag kan je hem nog even knuffelen
whahhahahahahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:56 schreef kepler het volgende:
[..]
vergeet die aapniet, die was tijdens het gamen ook in de huiskamer
![]()
Whoehaha , ja die douchekopquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
is goed hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:00 schreef O-Ren het volgende:
[..]
mag ik ook please![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
is goed hoor
Ik ga boodschappen doen. In de regen
lekker was dat hèquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:01 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Whoehaha , ja die douchekop
Na je vakantie weer een keer?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lekker was dat hè![]()
Alweer?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:04 schreef -Struikrover- het volgende:
*Zucht*
Zaterdag zie ik m`n Stroliebollie weer![]()
maar dan wel wat langerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:04 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Na je vakantie weer een keer?
Dan ga ik rimpelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
maar dan wel wat langer![]()
wat denk je zelfquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:05 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Alweer?
Waar zijn jullie mee bezig dan ?
Mag ik dan jullie ruggen wassen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
maar dan wel wat langer![]()
Hoever sta je met je trouwplannen Gijsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lekker was dat hè![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:07 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Mag ik dan jullie ruggen wassen?![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:07 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Q-tip sitequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Whahahahhaa
kan binnenkort ook wel een Q-tip.tk openen
whoehahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoever sta je met je trouwplannen Gijs![]()
KLIK![]()
.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whoehahahahahahahahahaDie foto !
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:08 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
.....
....................
Graagquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:58 schreef Quinny het volgende:
Vrijdag gaat Daan naar mijn moeder, zodat wij de auto kunnen inladen en de laatste dingen kunnen doen. Dus waarschijnlijk aan het einde van de middag kan je hem nog even knuffelen
Krullend rughaar kan je er niet afwassen hequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:07 schreef O-Ren het volgende:
[..]
als Brown mij niet vraagt GRAAGquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:23 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
![]()
?
wat een respeeeeecccccccccccccctttttttttttttttttquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:19 schreef Chocobo het volgende:
WHHAHAHAHAHAHAHHAAHA ... prachtigquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoever sta je met je trouwplannen Gijs![]()
KLIK![]()
Jaaaaaa,... Sudeki !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:30 schreef kepler het volgende:
nog mensen gamen vanaaf?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaaaaaa,... Sudeki !
de enige plek waar je kan eten in nijmegen die ik ken is een snackbar/pizzariaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:34 schreef chibibo het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een romantisch etentje in de omgeving van Nijmegen?
En anders een adresje waar ik zo'n vrouwen-geil-maak-drug kan krijgen om door de wijn te mengen.
Je hebt daar een aantal restaurantjes in van die (woon)boten die zijn omgebouwd. Zeer gezellig en lekker eten daarquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:37 schreef kepler het volgende:
[..]
de enige plek waar je kan eten in nijmegen die ik ken is een snackbar/pizzaria
niet heel romantisch dus
Je heerscht, Gijs!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Je hebt daar een aantal restaurantjes in van die (woon)boten die zijn omgebouwd. Zeer gezellig en lekker eten daar
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:41 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je heerscht, Gijs!
Jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:34 schreef chibibo het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een romantisch etentje
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:34 schreef chibibo het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een romantisch etentje in de omgeving van Nijmegen?
En anders een adresje waar ik zo'n vrouwen-geil-maak-drug kan krijgen om door de wijn te mengen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:48 schreef Magneet het volgende:
pff net ff een heerlijk broodje warme beenham met pindasaus gehad
Dan wordt het 27 februari 2023 voordat ik uit eten kan gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:43 schreef Chocobo het volgende:
Jaeen hoop geld en plastisch chirugie
Ik wil ook wel met je daten hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:52 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dan wordt het 27 februari 2023 voordat ik uit eten kan gaan.
Wanneer heb je tijd?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:44 schreef silver-surfer het volgende:..... volgens mij kan je beter met een man op stap gaan als ik dit zo lees gijs
Surfer is dik en heeft rughaar,..... ik zou voor Brown of Strol gaan. Prima homohoerenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:54 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd?
Vuile smerige kleine tering klootzakquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Surfer is dik en heeft rughaar,..... ik zou voor Brown of Strol gaan. Prima homohoeren
ja jij kan geen rughaar hebben, dat hebben zeecontainers over het algemeen nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vuile smerige kleine tering klootzak
zegt het containerschipquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja jij kan geen rughaar hebben, dat hebben zeecontainers over het algemeen niet
Noem tijd, plaats en merk vaseline, en ik zal er zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:54 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil ook wel met je daten hoor![]()
Ons kent ons.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:02 schreef Magneet het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
Hahahahahaha uit jou mondquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |