Zeker hardstikke leuk een nestje, totdat ze uitvinden dat ze kunnen lopen, en dan "HEY we hebben TANDJES !" en dan je halve bank opvretenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:31 schreef LucienS het volgende:
Wel te gekeen nestje. Max heeft geen balletjes meer.![]()
heeft geen ridgeback, haartjes groeien allemaal naar achter. Ridgeback oren hangen he of nie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
kruising mechelaar ridgeback.. zn haar groeit op zn rug allemaal netjes de juiste richting op?
Jaa Ridgeback zit er denk 'k ook in, mix van velen..quote:
Veelzijdig hondje dus die Maxquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:53 schreef LucienS het volgende:
[..]
Jaa Ridgeback zit er denk 'k ook in, mix van velen..![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:43 schreef LucienS het volgende:
We kwamen net toevallig een Ridgeback tegen, die zijn toch erg forser. (51kg) .
Denk voorlopig aan een kwartet: Doberman / Herder / Visla /Ridgeback![]()
Stelletje ongeregeld en resultaat idem.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]Zou goed kunnen jah
heb je nog steeds alle puppy's?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat de Opa of Oma van Max een Herder was/is
Mijn hond kreeg een nestje van 2 puppy's, ze zijn nu 2,5 jaar oud, Pim lijkt op Fa Shi, en Sylver lijkt op Fa Shi dr vader (terwijl Sylver geboren werd met rottweiler tekeningen)
Vader Fa Shi
[afbeelding]
Sylver (Ze had ook zelfde tekening als Tarras, maar mevrouw vond het nodig dr zwart te ruilen voor bruin op dr kop)
[afbeelding]
Het waren er maar 2, en ja we hebben ze allebei gehoudenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:25 schreef c-joy het volgende:
[..]
heb je nog steeds alle puppy's?
Zeker hardstikke leuk om ze te zien groeien, jammer alleen dat het zo snel gaatquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:38 schreef c-joy het volgende:
owh wat leuk...... das wel leuk puppy's zien groeien. Max is jammer genoeg "geholpen"
Ik ben dus de wederhelft van luciens. Ik ken Max al eerder van af 7 maanden. Het is niet helemaal waar wat hij zegt. Max heette vroeger sakir toen hij uit het asiel kwam is daarvoor aan een boom gevonden.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:01 schreef c-joy het volgende:
hij is zeker snel en kan hoog springen
Arme Maxquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:52 schreef c-joy het volgende:
[..]
Ik ben dus de wederhelft van luciens. Ik ken Max al eerder van af 7 maanden. Het is niet helemaal waar wat hij zegt. Max heette vroeger sakir toen hij uit het asiel kwam is daarvoor aan een boom gevonden.
De mensen die hem hadden was hij te baas. Ze gingen ook vaak op vakantie waardoor hij in een kennel belande. Zielig, want hij heeft kennel vrees. Naast ons vorige huis hadden wij een kennel maar max wilde alleen daar zijn als ik er ook was. Zeer vervelend voor al als ik wilde gaan dweilen.
Ik heb max meegenomen, omdat ze weer op vakantie gingen en max dus in een kennel moest. We hebben hem nooit terug gegeven. De baasjes vonden het goed. Ze wilden hem naar het asiel brengen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:58 schreef c-joy het volgende:
max gaat nooit meer we van ons want hij is mijn kindje.....s' ochtens komt hij op bed en geeft me een lik. super lief
Ag dat ligt maar net aan het karakter van de hond denk ik, en wat z'n achtergrond is. En voor die opvoeding is het natuurlijk nooit telaatquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:59 schreef c-joy het volgende:
iedereen heeft me het afgeraden een grote hond zonder opvoeding, maar hij is zo lief
Yep, iets Dog achtigs, die miste ik nog. Heet ie denk 'k toch ook een ingredientje van..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:58 schreef erodome het volgende:
Herder/duitse dog...
Schofthoogte rond de 70-80 cm.
Heb een paar van die kruisinkjes gezien, lijken erg op max...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |