dat was ook het eerste wat bij mij opkwamquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:35 schreef Nonneke het volgende:
Ik hou het nogsteeds op een kruising Dobermann/Herder
[afbeelding]
Voor Max
Ja Scoobi wordt idd ook genoemd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:35 schreef Adelante het volgende:
een scoobidoo hond
nog een botje. Ja!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:35 schreef nikky het volgende:
[..]
dat was ook het eerste wat bij mij opkwam
*doet knippen van Site*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:18 schreef LucienS het volgende:
leeftijd is waarschijnlijk 3,5 jaar hoogte 68cm. gewicht 34kg
Foto lijkt idd bij dezelfde dierenwinkel gemaaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:19 schreef Spindizzy het volgende:
Max deed mij gelijk denken aan een Podenco
Maar dat kan ook komen omdat de foto's op elkaar lijken
Visla? ken ik niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:57 schreef heaven7 het volgende:
Visla/doberman?
Zou idd ook kunnen....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:01 schreef LucienS het volgende:
Visla? ken ik niet.
Ja alleen Max oren zijn spitser en ze kunnen niet zo hangen. Als ze hangen dan hangt er maar eentje en die krijgt dan een knik halverwege het oor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zou idd ook kunnen....
Hoe is het "staartgedrag" van een Doberman eik. Ik bedoel de meeste Dobermans hebben geen staart maar ik vraag me af of ze ook altijd, indien voorzien van staart, kwispelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
*doet knippen van Site*
Doberman
Schouderhoogte: reuen hoogstens 70 cm, (de beste maat is echter 68 cm), teven 63-66 cm, maar hooguit 67 cm.
http://www.hondenschool-appel.nl/doberman.htm
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:59 schreef LucienS het volgende:
[..]
Hoe is het "staartgedrag" van een Doberman eik. Ik bedoel de meeste Dobermans hebben geen staart maar ik vraag me af of ze ook altijd, indien voorzien van staart, kwispelen.
Blijft moeilijk...., geloof wel dat er ook iets van Doberman in zit. Die bovenste foto, zo zal je Max nooit zien. Misschien ook door het geslacht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
[ IMAGE ]
[ IMAGE ]
Het is dan ook een kruising, die Max van jouquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:47 schreef LucienS het volgende:
[..]
Ja alleen Max oren zijn spitser en ze kunnen niet zo hangen. Als ze hangen dan hangt er maar eentje en die krijgt dan een knik halverwege het oor.De bouw komt wel overeen.
Idd, Visla én Doberman dragen de oren omlaag, - * - = + dus Max oren staan omhoog.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:57 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het is dan ook een kruising, die Max van jou
Jups en de herder omhoogquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:02 schreef LucienS het volgende:
[..]
Idd, Visla én Doberman dragen de oren omlaag, - * - = + dus Max oren staan omhoog.![]()
Met z'n drieën! Waar zie je Max ouders voor aan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jups en de herder omhoog
Kan zomaar zijn dat de Opa of Oma van Max een Herder was/isquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:12 schreef LucienS het volgende:
[..]
Met z'n drieën! Waar zie je Max ouders voor aan!![]()
Het is geen giraffe, de bouw klopt wel maar de Visla klopt ook qua bouw.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:30 schreef c-joy het volgende:
Hij lijkt ook op een pharao hond
[ IMAGE ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |