abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1501975
EU-kandidaat Turkije wil dat de prostitutie in het land volgens Europese normen wordt uitgeoefend. Volgens de maandageditie van de Turkse krant Cumhuriyet is het ministerie van Binnenlandse Zaken met een ontwerpreglement gekomen.

Condoomgebruik verplicht
De nieuwe regels schrijven voor dat niet alleen vrouwelijke prostituees, maar ook transseksuele en homoseksuele hoeren en gigolo's zich regelmatig lichamelijk moeten laten onderzoeken. Bovendien is condoomgebruik verplicht.

Bordelen moeten hun klanten gratis condooms verstrekken. Uitbaters van sekshuizen dienen verder minstens acht jaar schoolopleiding te hebben. Ook mag het pand niet binnen 200 meter van officiële instanties, scholen en sportlocaties staan. De ministerraad moet zich nog uitspreken over de plannen.

bron:RTLNieuws.nl
------------------------------------------------------------

Toch wel interessant, vooral gezien het feit dat bv in de VS prostitutie nog altijd verboden is.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_1501986
Als ze nou zorgen dat er in afrika condoom-wetgeving regelen voor de heren en dames zouden we veel verder zijn.. maar das een ander onderwerp..
  maandag 27 augustus 2001 @ 19:44:56 #3
3869 David
Drum the drums
pi_1502041
Da's inderdaad een totaal ander verhaal omdat Turkije niet in Afrika ligt
pi_1502050
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 19:44 schreef David het volgende:
Da's inderdaad een totaal ander verhaal omdat Turkije niet in Afrika ligt
HOE stom denk je nou dat ik ben? Sjonge jonge jonge
pi_1502083
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 19:39 schreef Roonaan het volgende:
Als ze nou zorgen dat er in afrika condoom-wetgeving regelen voor de heren en dames zouden we veel verder zijn.. maar das een ander onderwerp..
zou niet de goeie kant op gaan dan.. enorm bevolkingsoverschot, meer migratie, meer hongersnood en evt oorlogen .. nee laat ze maar fijn sterven van de aids daar.. waarom denk je dat de gemiddelde afrikaan 10 a 15 kinderen neemt? omdat er superveel van doodgaan
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_1502423
He slimme Wisp, waar dacht je dat condooms oorspronkelijk voor waren bedacht ?

Anyway, ze zijn daar in Turkije al een tijdje aan het sleutelen aan de prostitutie wetten. Het is er trouwens allang legaan, als het maar gebeurt in een daartoe aangewezen pand.

Ik hoor nogal vaak zeggen dat de grootste particuliere belastingbetaler van Turkije de Armeense madam van een bordeel in Istanbul zou zijn.

maandag 27 augustus 2001 @ 21:13:46 #7
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1502782
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 19:45 schreef Roonaan het volgende:

[..]

HOE stom denk je nou dat ik ben? Sjonge jonge jonge

Wil je dat echt weten?
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  maandag 27 augustus 2001 @ 22:07:31 #8
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1503297
Maarre, wel raar eigenlijk voor zo'n fundamentalistisch land als Turkije.

Benieuwd wat R@b hierover te zeggen heeft.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1505011
Fundamentalistisch anti-islamitisch zul je bedoelen. Als je daar als parlementslid een hoofddoekje draagt in de vergaderzaal word je het land uitgetrapt.
  dinsdag 28 augustus 2001 @ 17:06:03 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_1508656
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 22:07 schreef links234 het volgende:
Maarre, wel raar eigenlijk voor zo'n fundamentalistisch land als Turkije.
De huidige Turkse regering doet juist zijn uiterste best om de fundamentalisten de wind uit de zeilen te nemen (houden).
quote:
Benieuwd wat R@b hierover te zeggen heeft.
Wat zou ik erover moeten zeggen?
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 29 augustus 2001 @ 09:43:26 #11
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1513648
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 17:06 schreef R@b het volgende:
Wat zou ik erover moeten zeggen?
Hm... even denken... iets als

"moslims, vieze hoerenzonen, rot op naar jullie eigen land. We vreten jullie besmette couscous niet. Varkensvlees schopt kont.".

Nee hoor R@b, grapje.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')