proostquote:Op zondag 12 september 2004 09:46 schreef Hayk het volgende:
Tot straks beertje_!!!!
* Hayk Koffie zet, krantje pakt....
Had je ook maar moeten komenquote:Op zondag 12 september 2004 18:32 schreef De_Warme_bakker het volgende:
*is nieuwsgierig!
Tja, dat is denk ik iets waar we het vanmiddag al even over hadden, 't is ook een kwestie van smaak en interesse natuurlijk..quote:Op zondag 12 september 2004 18:17 schreef beertje_ het volgende:
...zitten wat aardige foto's tussen maar kan niet echt zeggen joepie geweldig...
quote:Owja, k'heb zere voeten
Zeker wel! Gelukkig had ik m'n digitale camera ook bij me, zodat ik daar even mee verder kon, hoewel die natuurlijk veel minder mogelijkheden heeft. Nu moet ik alleen zorgen dat ik het rolletje nog even vol krijg zodat die afgedrukt kan worden!quote:Op maandag 13 september 2004 01:03 schreef Nato het volgende:
enne.. Sub: ondanks de lege batterijen toch nog een tevreden gevoel overgehouden..?
Jammer van de laatste foto,dat die boom zo in het midden staat.quote:Op maandag 13 september 2004 00:43 schreef beertje_ het volgende:
Hier alvast een aantal foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen meer
Dat is geen boom maar een buxusje van ongeveer 60 cm hoogquote:Op maandag 13 september 2004 12:26 schreef apestartje het volgende:
[..]
Jammer van de laatste foto,dat die boom zo in het midden staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |